Hij wil zich profileren als superman die ook wel fouten heeft gemaakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:16 schreef DrDentz het volgende:
Wat zei hij nou? De eerste 2 dingen die hij zijn vriendin vroeg toen ze vreemd gegaan was waren: Heb je het veilig gedaan? Was het lekker? En hij wilde wel een kopje koffie drinken met die gast die zn vriendin geneukt had? Waarom heb ik moeite met dat verhaal?
Ik denk het ook, hij communiceerde ook niet echt normaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:27 schreef DrDentz het volgende:
Misschien dat hij dan toch last heeft van die bloemenziekte..
net als je denkt dat ze het niveau catherine keijl niet kunnen overtreffenquote:Nada van Nie nieuwe tafeldame Knevel & Van den Brink
Geplaatst op donderdag 14 augustus 2008 om 9:06
Nada van Nie is vanaf vrijdag wekelijks te zien als tafeldame in het programma ‘Knevel & Van den Brink’. Waar tijdens de vorige serie werd gekozen voor een wisselend persoon op vrijdag, wordt nu net als bij alle andere dagen gekozen voor een vaste gast. Dat staat op de website van de EO te lezen. Van Nie werkte nog niet eerder samen met Andries Knevvel en Tijs van den Brink. Volgens Evert Santegoeds vertrekt Nada van Nie nu bij SBS. “Ze heeft gebroken met SBS, en SBS met haar.”
Het moeten ook perse vrouwen zijn, want dat is voor de beeldvorming.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg: doe het zonder sidekicks
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die Myrthe is ook niet dom... en niet lelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Stuk voor stuk waardeloze vrouwen met een zeer beperkt denkvermogen.
Op Hannie na dan.
Ze is zeker niet dom, maar ze heeft wel een beperkt denkvermogenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die Myrthe is ook niet dom... en niet lelijk.
annemarie postma heeft een beperkt denk en loopvermogen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze is zeker niet dom, maar ze heeft wel een beperkt denkvermogen!
Ik snap het nog steeds niet, waarom een duopresentatie met een fucking sidekick erbij? Dat is veel te veel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, er zit natuurlijk wel een idee achter. Beide presentators zijn allebei man en allebei 'dossiertijgers', zoals men dat noemt. Niet echt complementair aan elkaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet, waarom een duopresentatie met een fucking sidekick erbij? Dat is veel te veel.
Dan zou ik meer pleiten voor een enkel-presentatie met een wisselende sidekick erbij. Dit slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tja, er zit natuurlijk wel een idee achter. Beide presentators zijn allebei man en allebei 'dossiertijgers', zoals men dat noemt. Niet echt complementair aan elkaar.
Voor de balans zoeken ze dan iemand die 'vrouwelijke' vragen kan stellen en de vragen kan stellen waar de minder geïnformeerde kijker mee zit. Dit moet de doelgroep dan verbreden.
In de praktijk stellen de sidekicks veel vragen die mij, en de meesten van jullie volgens mij ook, alleen maar irriteren maar bepaalde kijkers zullen er waarschijnlijk blij mee zijn.
Ik vond het wel leuk. Die van Pels kwam wel wat sneu over.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Gaap
Dat zou wel cool zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik zie liever Glenn als vaste sidekick
Ja wrm het zo slecht gaan met NL op de OSquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
Vanavond Jet Bussemaker
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik bedoel als Sidekick is dat haar debuut voor vier weken bij K&vdBquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:
Nada van Nie, tv-presentatrice en voetbalvrouw
Ik doelde op de term "voetbalvrouw" omdat ze in scheiding leeft van brian royquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik bedoel als Sidekick is dat haar debuut voor vier weken bij K&vdB
't was een hogeschool, hoewel ik daar over twijfel bij zo'n gezin, maar er wordt wel wat eigen verantwoordelijkheid van leerlingen verwacht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom belt die school pas na anderhalf jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |