En Catherine zelf natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:12 schreef jmac het volgende:
De linda natuurlijk.
Of de youp.
Of de matthijs
Maar vorige week was er ook al de Marijke. En volgens mij nog een.
Historisch Nieuwsbladquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:11 schreef Apache4U het volgende:
Dat blad is een portie cynisme en is voor 1 keer omgedoopt tot de "Maarten!" , Odat ie 1 editie redacteur mocht zijn... Ben even vergeten welk blad dat origineel is.
Dat hebben ze de laatste tijd echt vaak. Best jammer, want die mevrouw heeft volgens mij meer te melden dan een Hans of Jan.. Maar goed, het EK en de politiek zijn op dit moment ''hot''.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef Adelante het volgende:
Die mevrouw met dat kindergevalletje ouderschap is er maar een beetje tussengefrummeld vanavond
Ze moeten sowieso soms eens matigen met gasten en niet zoveel erin proppen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef Adelante het volgende:
Die mevrouw met dat kindergevalletje ouderschap is er maar een beetje tussengefrummeld vanavond
Hansiequote:
Echt erg inderdaad. Saai onderwerpquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef Adelante het volgende:
Joh, wat doet ze in Godsnaam in het programma?quote:
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Er moet echt eens een discussie komen tussen Van Rossum en Derksen
Dat zeg ik toch.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Er moet echt eens een discussie komen tussen Van Rossum en Derksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |