Jawel, maar een mens mag toch blijven hopen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:07 schreef Kuukske het volgende:
Kijk je niet naar de weersverwachtingen?
Omdat!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:18 schreef Rossdale het volgende:
Waarom een punt voor Mannen en niet gewoon een komma?
(Worst tvp ever)
Mannen verdienen een aparte vermelding. Geen deel van een opsomming.quote:
Is ook zo, maar heb er toch 12 jaar gewoond.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat verstoren die lelijke bouwwerken het Bredaas' straatbeeld zeg!
Gelukkig was ik vrij gisterenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:25 schreef tha_rizzo het volgende:
Tvp vanuit de trein die nu wel rijdt.
Kut NS.
Wat is er met Le Wraque gebeurd?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:25 schreef tha_rizzo het volgende:
Tvp vanuit de trein die nu wel rijdt.
Kut NS.
Neeju geen hooikoorts.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:35 schreef veldmuis het volgende:
Ist niet zoeen hooikoorts? Het is helemaal geen verkouden-weer!
Niks, maar het is ook eens wat voordeliger om te treinen. Plus het feit dat je dan kan bieren in de stad.quote:
.quote:09:49:54 07-05-08 28 G AMBU A1 HELI A16 Re 34.1-44.3 Drechttunnel-Moerdijkbrug 39,7 DORDRECHT ddt bon 33587
805070949541420059 HELI 1420059 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Trauma Heli Lifeliner 2 )
805070947461420059
09:47:46 07-05-08 28 I AMBU A1 Ongeval A 16 hm 39.7 co I 21 A
805070947461420059 HELI 1420059 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Trauma Heli Lifeliner 2 )
wijsneus mode aan:quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb zondagmiddag een hele tijd zonder T-shirt in het park gelegen, vlak bij de fontein. Daar waaide van tijd tot tijd heerlijk wat waterdruppeltjes over ons heen. Ik ben vrij zeker dat het daar van komt
Ik bedoelde meer dat het water uit die vijver vast niet al te fris isquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef bassieVL het volgende:
[..]
wijsneus mode aan:
Het is een wijdverbreid en hardnekkig fabeltje dat verkoudheden worden veroorzaakt door afkoeling. Dit verband is ondanks honderden onderzoeken nooit aangetoond. Het is wel een feit dat verkoudheden vooral in de winter en bij koud of regenachtig weer voorkomen, maar dit heeft een heel andere oorzaak. In dergelijke omstandigheden zitten mensen veel meer binnen bij elkaar en verluchten minder, zodat de virussen zich veel gemakkelijker kunnen verspreiden dan onder zomerse omstandigheden.
Echtwoar?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:41 schreef bassieVL het volgende:
Sure.Maar de vijver was laatst helemaal leeg, dus daar zou alleen maar fris en fruitig water in moeten zitten.
dit lijkt me toch echt klink klare kletskoek - waar komt die wijsheid vandaan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef bassieVL het volgende:
[..]
wijsneus mode aan:
Het is een wijdverbreid en hardnekkig fabeltje dat verkoudheden worden veroorzaakt door afkoeling. Dit verband is ondanks honderden onderzoeken nooit aangetoond. Het is wel een feit dat verkoudheden vooral in de winter en bij koud of regenachtig weer voorkomen, maar dit heeft een heel andere oorzaak. In dergelijke omstandigheden zitten mensen veel meer binnen bij elkaar en verluchten minder, zodat de virussen zich veel gemakkelijker kunnen verspreiden dan onder zomerse omstandigheden.
Waarom word ik dan met een zere en vernauwde keel wakker als er eens een koude nacht langskomt?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef bassieVL het volgende:
[..]
wijsneus mode aan:
Uit die honderden onderzoeken natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:24 schreef Asics het volgende:
[..]
dit lijkt me toch echt klink klare kletskoek - waar komt die wijsheid vandaan?
Dan lig je niet ver genoeg onder je denken of de persoon naast je in bed heeft het virus.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarom word ik dan met een zere en vernauwde keel wakker als er eens een koude nacht langskomt?
Dat terwijl mijn raam gewoon altijd openstaat.
Ik lucht dus wel door
Dat is kut. Geen idee.. Misschien hebben ze bij de gemeente wel tips ofzo.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:51 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb een bijennest in mijn spouwmuur.![]()
En ik haat wespen en bijen enzulks. al zijn zij geel zwart gekleurd.
Is daar een gemeentedienst voor of moet ik zelf een bedrijf laten komen?
Nee hoor. Ik was alleen benieuwd!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:42 schreef Kuukske het volgende:
Hm, ken ik niet. Waarom veldmuis? Ga je die kijken?
Vertel eens.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:22 schreef JDude het volgende:
Ik weet waarom veldmuis het wilde weten. Van die PTA.
Jij weet ook waarom ik het wilde weten en het HIER vroeg in DIT (okay, volgens de woordenboekvrinden is het DEZE) topic!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:22 schreef JDude het volgende:
Ik weet waarom veldmuis het wilde weten. Van die PTA.
Fiets van de zaak, hm.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:36 schreef veldmuis het volgende:
Wel een burgerfiets trouwens, JD. Ik moet even denken aan 'met zo'n kaart aan het stuur!!!EINZ'.
quote:
Prachtige site, degene die dat gemaakt heeft is echt enorm begaafd! Die zou nou de nieuwe lay-out van het forum moeten maken.quote:
*mooi*quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:32 schreef Asics het volgende:
Joehoe! Eindelijk loopgips - ik kan weer wat doen. Heerlijk.
En ik ben meteen in de buurt gaan wandelen.
Speciaal voor Ritchie een picca van zijn ouwe spot.
[ afbeelding ]
nu eerst een pilske.
bronvermelding?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef bassieVL het volgende:
[..]
wijsneus mode aan:
en het is algemene kennisquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:01 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Internet.
Maar onder andere hier: http://www.kring-apotheek.nl/zz/zz40.html
Heb je er meer? zoja: ritchie @ ritchie.nlquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:32 schreef Asics het volgende:
[ afbeelding ]
nu eerst een pilske.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:14 schreef JDude het volgende:
Straatkunst, studenten of iemand die te veel tijd had?
door Laura Janssen. vrijdag 09 mei 2008 | 00:35
BREDA - Wie door de Bredase Veemarktstraat loopt, kan het nauwelijks ontgaan dat er iets is veranderd in het straatbeeld.
Sinds gisterochtend zijn ter hoogte van materialenwinkel DEVA over een lengte van zo'n dertig meter tientallen stickers op de straattegels geplakt met het woord 'TEGEL' erop. De stickers zitten in het midden van het stuk steeds dichter op elkaar geplakt. Aan het begin van de Halstraat, ter hoogte van café Zeezicht, zijn de straattegels ook beplakt, maar niet meer dan een stuk of tien. Met het aanhoudende mooie weer, zullen de stickers voorlopig ook wel zichtbaar blijven. Onder voorbijgangers en winkeliers levert de geplakte tekst genoeg gespreksstof op. Het waren vast studenten, oppert een verkoopster. Of kunstenaars. "Het was in ieder geval iemand die veel tijd had", aldus een voorbijganger. De stadswacht denkt aan studenten van kunstopleiding St. Joost. De link met de gouden keien in Tilburg is door de meesten snel gelegd. En een aantal weken geleden doken in het centrum van Breda kleurrijke breiwerkjes op. In de hele stad zijn bovendien nog steeds straten en pleinen tot 'Ernie Brandtsplein' omgedoopt.
[ afbeelding ]
http://www.bndestem.nl/regio/breda/3097742/Straatkunst-studenten-of-iemand-die-te-veel-tijd-had.ece
foto Ron Magielse/het fotoburo
Hoe kom jij aan Budweiser Budvar?? (quote:
Nee, kratje meegenomen uit Duitsland. Helaas verkopen ze het niet in Nederland.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan Budweiser Budvar?? () Zit je in Tsjechië?
Lekker inderdaad. Een vriend van me zit vrij geregeld in Praha, en neemt dan ook altijd een kratje of twee mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:53 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Nee, kratje meegenomen uit Duitsland. Helaas verkopen ze het niet in Nederland.Erg lekker Pils. Toch wel mijn favoriet.
Volgens mij is het ook echt verboden om het in Nederland te verkopen als resultaat van een akkoord tussen het Amerikaanse en Tsjechische Budweiser (de Amerikaanse brouwer heeft die naam namelijk gewoon gejat). Nu mogen ze het geen van bieden verkopen, maar het Amerikaanse Budweiser wordt hier als Bud verkocht. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er gekken zijn die dát willen kopen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Lekker inderdaad. Een vriend van me zit vrij geregeld in Praha, en neemt dan ook altijd een kratje of twee mee.
Zelfs bij Het Bierhuis (in de Van Goorstraat) hebben ze het niet...
Vreemd geschil eigenlijk, zeker als je je bedenkt dat budweiser budvar al sinds de 13e eeuw op de markt is, en Amerika pas vanaf de 16e eeuw gekoloniseerd werd. Lijkt me toch niet zo complex in een rechtbank, maar goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:12 schreef UvdP het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook echt verboden om het in Nederland te verkopen als resultaat van een akkoord tussen het Amerikaanse en Tsjechische Budweiser (de Amerikaanse brouwer heeft die naam namelijk gewoon gejat). Nu mogen ze het geen van bieden verkopen, maar het Amerikaanse Budweiser wordt hier als Bud verkocht. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er gekken zijn die dát willen kopen.
nee dat wassum maar ik kwam er vandaag langs en volgns mij ging het helemaal tegen de vlakte nu.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:24 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Heb je er meer? zoja: ritchie @ ritchie.nl
ohja.. HUP NAC.
Het was vrij rustig in het Muijseum, maar daarom niet minder gezellig
en terecht - voor je 't weet heeft iedereen in het park een leuke middag.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:42 schreef fransbreda het volgende:
Alcohol is verboden in t park!![]()
eveneens blowen btw.
Nog lekkere nakende bradende kipjes op het strand gespot?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Groeten vanuit Scheveningen.
Daar wordt ook hard op gecontroleerd jaquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:42 schreef fransbreda het volgende:
Alcohol is verboden in t park!![]()
eveneens blowen btw.
Nee, we zaten er pas in de avondquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nog lekkere nakende bradende kipjes op het strand gespot?
Twee jaar geleden zaten we er wel eens met een krat bierquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:25 schreef Rossdale het volgende:
Daar wordt ook hard op gecontroleerd ja
Echt iedereen hangt een tasje met flessen drank in de vijver.
nee.quote:
En dat ja!quote:Op zondag 11 mei 2008 19:14 schreef JDude het volgende:
Kan iemand de wind even 180 graden draaien? Die pleurisherrie van het Chasséveld waait hierheen.
Ik wil wel, moet alleen iemand meekrijgenquote:
wJDz.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:14 schreef JDude het volgende:
Kan iemand de wind even 180 graden draaien? Die pleurisherrie van het Chasséveld waait hierheen.
Mja, wie wil daar nou heen.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik wil wel, moet alleen iemand meekrijgen
Altijd een probleem
Ik ga er vanavond ook nog wel even kijken denk ik, maar zo eerst even uit etenquote:Op zondag 11 mei 2008 19:16 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik wil wel, moet alleen iemand meekrijgen
Altijd een probleem
Ik laat 'm dit jaar weer eens schieten...quote:Op zondag 11 mei 2008 19:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond ook nog wel even kijken denk ik, maar zo eerst even uit eten
Of een die weet wanneer hij zijn klep moet houden.quote:Op maandag 12 mei 2008 09:52 schreef Asics het volgende:
ah, de MC.
de enige goeie MC is er één die zijn mond houdt.
Oh hij's fijn. Gelukkig je fiets terug.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:58 schreef bassieVL het volgende:
Lekker weertje vandaag.
Vandaag was een of andere junk er vandoor met mijn fiets. Ik had hem nog op tijd kunnen achterhalen. Gekkenhuis in Breda.
Wat jij zegt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:35 schreef BossFight het volgende:
Het voelt als een Maandag.
Een hele onprettige Maandag.
Ik wil dat hij voorbij is.
Inderdaad ja, om daarna in een kijkfile te belanden bij de wouwse plantagequote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:46 schreef JDude het volgende:
Ah, weer eens een ouderwetse file op de rondweg. De vakantie is duidelijk voorbij.
Vanaf donderdag wordt het weer kutweerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:41 schreef BossFight het volgende:
Het enige goede was dat ik voor het eerst sinds tijden 's ochtends in mijn t-shirtje en met mijn zonnebril op naar mijn werk kon gaan. Dat het zo nog even mag blijven. Ow en alle lieftallige studentes hebben ook wat minder kleren aan als drie weken geleden. Kan ook geen kwaad.
Jij denkt van "Hey!" BF zijn week begint al beroerd laat ik hem nog eens een trap na geven?!?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanaf donderdag wordt het weer kutweer.
Tof! Als het zaterdag maar weer stralend is!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanaf donderdag wordt het weer kutweer.
Niet volgens het KNMI.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:11 schreef veldmuis het volgende:
Tof! Als het zaterdag maar weer stralend is!
Ik voel me net zo naar over vandaag als jij hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:05 schreef BossFight het volgende:
Jij denkt van "Hey!" BF zijn week begint al beroerd laat ik hem nog eens een trap na geven?!?
We hebben het zwaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik voel me net zo naar over vandaag als jij hoor.
Ja.quote:
jij ging toch zo graag met de fiets?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:39 schreef JDude het volgende:
Alle scholieren (en ander gespuis dat van de openbare weg verbannen zou moeten worden) waren er ook weer vanochtend.
Ochja. Zijn ze weer ingemaakt?quote:
Gelukkig wel ja, anders had ik vandaag ook niet naar mijn werk kunnen fietsen. Dat was misschien nog wel het ergste van allemaal geweest.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh hij's fijn. Gelukkig je fiets terug.
Hij doet het weerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:38 schreef Asics het volgende:
hee! wie heeft de zon uitgezet, net nu ik claer ben met werken?!
Ja, en wie liepen er middenin?!quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:48 schreef JDude het volgende:
Gisteravond regende het zomaar even!
Nee joh. Half uurtje nog.quote:
waren de tasjes daar ook op?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:52 schreef JDude het volgende:
Bij wijze van experiment weer eens naar de Jumbo op de Haagweg geweest... nou, volgende keer gewoon weer AH Valkeniersplein hoor.
Die nog net niet... maar de helft van de schappen was wel leegquote:
Zijn de Cémiel en Appie op de ginnekenweg niet dichterbij voor jullie?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:52 schreef JDude het volgende:
Bij wijze van experiment weer eens naar de Jumbo op de Haagweg geweest... nou, volgende keer gewoon weer AH Valkeniersplein hoor.
Duh. Maar we dachten, laten we eens goedkoop boodschappen doen. Uiteindelijk hebben we de helft niet en zijn we nog steeds duur uit.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:38 schreef Rossdale het volgende:
Zijn de Cémiel en Appie op de ginnekenweg niet dichterbij voor jullie?
Dat wel, maar parkeren bij de C1000 is matig, en bij de AH Ginnekenweg onmogelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:38 schreef Rossdale het volgende:
Zijn de Cémiel en Appie op de ginnekenweg niet dichterbij voor jullie?
Valkeniersplein is dan wel handiger inderdaad. Shit, gaan jullie gewoon naar mijn appie toe. Afblijven jaquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat wel, maar parkeren bij de C1000 is matig, en bij de AH Ginnekenweg onmogelijk.
Sinds vandaag zijn ze helemaal tegen de vlakte.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:32 schreef Asics het volgende:
[ afbeelding ]
nu eerst een pilske.
Heul niet van jou!quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:50 schreef Rossdale het volgende:
Valkeniersplein is dan wel handiger inderdaad. Shit, gaan jullie gewoon naar mijn appie toe. Afblijven ja
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:53 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Sinds vandaag zijn ze helemaal tegen de vlakte.
Al voor de verbouwing van het hele plein in 199nogwat was het al van mij ja.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:50 schreef Rossdale het volgende:
Valkeniersplein is dan wel handiger inderdaad. Shit, gaan jullie gewoon naar mijn appie toe. Afblijven ja
Je hart.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Al voor de verbouwing van het hele plein in 199nogwat was het al van mij ja.. Al bijna 23 JAAR JA!
.
Ik heb nog geen druppel gezien...quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:29 schreef fransbreda het volgende:
Zonneschermen inklappen, het gaat regenen!
Ik zou het wel op prijs stellen als het nog ging gebeuren, niet dat ik nou zou van regen hou maar na zoveel warme dagen is mijn zolderkamertje net een sauna van 30m2 en dan zou zo'n verfrissend buitje wel lekker zijn. Er van uitgaande dat de afgekoelde buitenlucht dan ook een beetje naar binnen wil.quote:
En tijdens die verbouwing was de AH tijdelijk in de Poolseweg!quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Al voor de verbouwing van het hele plein in 199nogwat was het al van mij ja.. Al bijna 23 JAAR JA!
.
Zaterdagmiddag (o.a.) moet je 'm inderdaad mijden als de pest.quote:Op donderdag 15 mei 2008 03:02 schreef Clauw het volgende:
AH Valkenierspleinparkeren kan daar ook lastig zijn.
Dat weet ik nog wel ja. In de bouwkeet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 03:02 schreef Clauw het volgende:
En tijdens die verbouwing was de AH tijdelijk in de Poolseweg!
AH Valkenierspleinparkeren kan daar ook lastig zijn.
Yes indeed. Nice. Very nice.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:18 schreef BossFight het volgende:
Bijna weekend!
Door de weeks rond 5 uur 's avonds is het ook niet al te handigquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag (o.a.) moet je 'm inderdaad mijden als de pest.
Hehehe. Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Door de weeks rond 5 uur 's avonds is het ook niet al te handigAl die verrekte huismoeders, ga boodschappen doen wanneer de rest van de mensen braaf aan het werk is ofzo
Dude!quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:14 schreef BossFight het volgende:
Dat vind ik niet zo erg, want ik had de frietpan op het balkon laten staan!
Ja ik weet het, ik zou me dood moeten schamen.quote:
Het ging meer om het idee dat er van alles had kunnen gebeuren met jóu. Wat boeit die stomme pan nou.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef BossFight het volgende:
Ja ik weet het, ik zou me dood moeten schamen.
Ik had voorzichtiger moeten zijn met dat prachtige stukje westerse techniek.
Ik ben gewoon blij dat hem niets is overkomen.
Hoe bedoel je met mij? De stekker zat er niet meer in ofzo hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het ging meer om het idee dat er van alles had kunnen gebeuren met jóu. Wat boeit die stomme pan nou.
Ik heb er niet eens 1quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef BossFight het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met mij? De stekker zat er niet meer in ofzo hoor.![]()
En een frietpan een stomme pan noemen is heiligschennis.
Onmogelijk, dat bericht kan niet waar zijn! In Oosterhout hebben ze nog nooit van het woord trein gehoordquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:52 schreef veldmuis het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)er-in-Oosterhout.ece
Oosterhout staat op springen.
Ja, ik dacht ook van wtf. Er ligt een spoor (en rijdt een trein) op het industrieterrein daar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:29 schreef UvdP het volgende:
[..]
Onmogelijk, dat bericht kan niet waar zijn! In Oosterhout hebben ze nog nooit van het woord trein gehoord.
Er loopt een industriespoortje helemaal vanaf Oosterhout-Weststad, via Hooge Zwaluwe naar Lage Zwaluwe, waar het aansluit op het hoofdspoor. Vroegâh was er ook nog een spoorverbinding tussen de Vijfeiken daarzo en Gilze-Rijen, maar dat ligt te verroesten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:12 schreef veldmuis het volgende:
Ja, ik dacht ook van wtf. Er ligt een spoor (en rijdt een trein) op het industrieterrein daar.
Paar honderd meter spoor oid.
heb er pas nog één bij jou gehaald! Stond voor 50 in de winkel en bij de kassa was-tie ineens 65.quote:
Een keer gegeten. Toen was de bediening ver-schrik-ke-lijk traag. Geen idee of dat altijd zo is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:03 schreef Asics het volgende:
vanavond voor het eerst dineren in De Stadstuin.
Ervaringen, iemand?
nou maar hopen dat 't niet gaat regenen, als we in de tuin gaan zitten eten.
Geen foebal kijken vanavond?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:03 schreef Asics het volgende:
vanavond voor het eerst dineren in De Stadstuin.
Ervaringen, iemand?
nou maar hopen dat 't niet gaat regenen, als we in de tuin gaan zitten eten.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Er loopt een industriespoortje helemaal vanaf Oosterhout-Weststad, via Hooge Zwaluwe naar Lage Zwaluwe, waar het aansluit op het hoofdspoor. Vroegâh was er ook nog een spoorverbinding tussen de Vijfeiken daarzo en Gilze-Rijen, maar dat ligt te verroesten.
Soms.quote:
Nou, je hebt echt niks gemist iig.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:04 schreef Asics het volgende:
afscheid van een collega - ik kan (en wil) echt niet afwezig zijn - genaaid dus
Oké, nu je het zegt... Dat had ik moeten weten, dat spoor loopt namelijk ook langs Geertruidenberg, volgt het Wilhelminakanaal. Ik dacht altijd dat dat een restje van een oude spoorlijn was maar het wordt dus gewoon nog gebruikt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:42 schreef JDude het volgende:
Er loopt een industriespoortje helemaal vanaf Oosterhout-Weststad, via Hooge Zwaluwe naar Lage Zwaluwe, waar het aansluit op het hoofdspoor. Vroegâh was er ook nog een spoorverbinding tussen de Vijfeiken daarzo en Gilze-Rijen, maar dat ligt te verroesten.
Was volgens mij een andere spoorlijn. Immers, die liep idd van Hooge Zwaluwe tot Den Bosch en dan zou het wel gek zijn als hij een duik naar het zuiden maakte, naar Oosterhout dus. Dat was trouwens ook een spoorlijn waar passagierstreinen op reden en die heeft Oosterhout dus nooit gehad (Geertruidenberg wel bijvoorbeeld, het oude stationsgebouw is nog niet zo lang gesloopt). Was dat wel zo geweest dan kon ik nu veel makkelijker in Utrecht komen denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:46 schreef JDude het volgende:
Heelheel vroeger liep het spoor zelfs door van Hooge Zwaluwe langs Geertruidenberg, Waalwijk naar Den Bosch. Restanten zijn nog te zien bij de aansluiting in Den Bosch (bij de Magistratenlaan) en de Moerputtenbrug tussen Den Bosch en Vlijmen staat er ook nog altijd.
Die naar Den Bosch ging inderdaad niet langs Oosterhout, dat zei ik ook nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:17 schreef UvdP het volgende:
Was volgens mij een andere spoorlijn. Immers, die liep idd van Hooge Zwaluwe tot Den Bosch en dan zou het wel gek zijn als hij een duik naar het zuiden maakte, naar Oosterhout dus. Dat was trouwens ook een spoorlijn waar passagierstreinen op reden en die heeft Oosterhout dus nooit gehad (Geertruidenberg wel bijvoorbeeld, het oude stationsgebouw is nog niet zo lang gesloopt). Was dat wel zo geweest dan kon ik nu veel makkelijker in Utrecht komen denk ik.
Allememaggies - ik zat BSR te F5-en op mijn mobiel en het ging soms met 2 doelpunten tegelijk de verkeerde kant op!quote:
Oosterhout ging eerst eten!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Die naar Den Bosch ging inderdaad niet langs Oosterhout, dat zei ik ook niet.
Over Oosterhout doet zoeen verhaal de ronde dat ze naast de pot hebben gepist omdat ze een keer te laat in Den Haag waren en (Gilze-)Rijen wel op tijd was. Ben nog steeds benieuwd wat daar van waar is.
Juist, d'n dieje.quote:
Lijkt me eerder een reden om 3 topics vol te blaffenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:32 schreef Dalamar het volgende:
tvp, maar wat aan de late kant.
Ziek geweest
Op naar de 40quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Asics het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een reden om 3 topics vol te blaffen
maargoed, fijn dat je weer de oude bent!
Bij volblaffen moet ik toch aan iets heel anders denken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Asics het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een reden om 3 topics vol te blaffen
maargoed, fijn dat je weer de oude bent!
Je opblaasschaap?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Bij volblaffen moet ik toch aan iets heel anders denken.
Echt weer iets voor jou om meteen aan seks te denkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij daar aan dacht? Misschien ben jíj nu wel degene die meteen aan seks denkt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:56 schreef Frazz het volgende:
Echt weer iets voor jou om meteen aan seks te denken
Het wordt tijd voor een vrouw in je leven, Rizzeau.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:32 schreef tha_rizzo het volgende:
In dat geval zal ik mijn gezicht ook nog eens komen vertonen. Ik ben al een tijdje niet meer in Breda geweest, was toch wel fijn om vannacht weer thuis geslapen te hebbenquote:
Schande!quote:Op maandag 19 mei 2008 10:52 schreef veldmuis het volgende:
Het Breda-topic sterft wel af zeg.
Inderdaad, straks gaat het Stilburg topic nog over ons heen... Ik zeg: spammen allemaal.quote:
Mag ik je aanraken??quote:Op maandag 19 mei 2008 13:46 schreef bassieVL het volgende:
Afgelopen weekend bij de Hertog Jan brouwerij geweest. De bakermat van het beste nederlandse pils.
En natuurlijk ook de nodige HJ'tjes gedronken. Waaronder de nieuwste aanwinst van HJ: De Weizener. Erg lekker voor in de zomer op het terras.
Dank u voor uw support.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:57 schreef BossFight het volgende:
Ik steun Rizzo!
Ik denk namelijk ook voornamelijk met mijn yoghurtbuks!
Wie pakt dan ook de fiets?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:26 schreef bassieVL het volgende:
Was vanmorgen nog best fris op de fiets, ondanks het zonnetje.
Fietsen is stomquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:39 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik, beetje sportief doen op de vroege morgen is niet verkeerd.
We hebben douches op het werk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Fietsen is stom
Doe dan goed sportief, ga naar je werk hardlopen
Neem dan wel een extra bus deo mee![]()
zegt een rizzeu die vandaag notebene in het stomste vervoersmiddel (bus) zitquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Fietsen is stom
Hardlopenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:50 schreef tha_rizzo het volgende:
Fietsen is stom
qft!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Hardlopen. Dat is toch wel de minst efficiënte vervoerwijze aller tijden. Van fietsen word je minder moe en nóg ga je harder.
wow, erg gaaf!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:40 schreef fransbreda het volgende:
Zovast een fotooke voor de OP in wintertijd.![]()
[ afbeelding ]
Onder je stoel?quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:39 schreef BossFight het volgende:
Ik dacht ook eindelijk een fatsoenlijk probleem te hebben waar ik wat tijd in kwijt kon hier op mijn werk.
Twee lokalen, vijf minuten... Zucht. WAAR IS DE FUCKING UITDAGING!?!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |