Valkeniersplein is dan wel handiger inderdaad. Shit, gaan jullie gewoon naar mijn appie toe. Afblijven jaquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat wel, maar parkeren bij de C1000 is matig, en bij de AH Ginnekenweg onmogelijk.
Sinds vandaag zijn ze helemaal tegen de vlakte.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:32 schreef Asics het volgende:
Joehoe! Eindelijk loopgips - ik kan weer wat doen. Heerlijk.
En ik ben meteen in de buurt gaan wandelen.
Speciaal voor Ritchie een picca van zijn ouwe spot.
[ afbeelding ]
nu eerst een pilske.
Heul niet van jou!quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:50 schreef Rossdale het volgende:
Valkeniersplein is dan wel handiger inderdaad. Shit, gaan jullie gewoon naar mijn appie toe. Afblijven ja
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:53 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Sinds vandaag zijn ze helemaal tegen de vlakte.
Al voor de verbouwing van het hele plein in 199nogwat was het al van mij ja.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:50 schreef Rossdale het volgende:
Valkeniersplein is dan wel handiger inderdaad. Shit, gaan jullie gewoon naar mijn appie toe. Afblijven ja
Je hart.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Al voor de verbouwing van het hele plein in 199nogwat was het al van mij ja.. Al bijna 23 JAAR JA!
.
Ik heb nog geen druppel gezien...quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:29 schreef fransbreda het volgende:
Zonneschermen inklappen, het gaat regenen!
Ik zou het wel op prijs stellen als het nog ging gebeuren, niet dat ik nou zou van regen hou maar na zoveel warme dagen is mijn zolderkamertje net een sauna van 30m2 en dan zou zo'n verfrissend buitje wel lekker zijn. Er van uitgaande dat de afgekoelde buitenlucht dan ook een beetje naar binnen wil.quote:
En tijdens die verbouwing was de AH tijdelijk in de Poolseweg!quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Al voor de verbouwing van het hele plein in 199nogwat was het al van mij ja.. Al bijna 23 JAAR JA!
.
Zaterdagmiddag (o.a.) moet je 'm inderdaad mijden als de pest.quote:Op donderdag 15 mei 2008 03:02 schreef Clauw het volgende:
AH Valkenierspleinparkeren kan daar ook lastig zijn.
Dat weet ik nog wel ja. In de bouwkeet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 03:02 schreef Clauw het volgende:
En tijdens die verbouwing was de AH tijdelijk in de Poolseweg!
AH Valkenierspleinparkeren kan daar ook lastig zijn.
Yes indeed. Nice. Very nice.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:18 schreef BossFight het volgende:
Bijna weekend!
Door de weeks rond 5 uur 's avonds is het ook niet al te handigquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag (o.a.) moet je 'm inderdaad mijden als de pest.
Hehehe. Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Door de weeks rond 5 uur 's avonds is het ook niet al te handigAl die verrekte huismoeders, ga boodschappen doen wanneer de rest van de mensen braaf aan het werk is ofzo
Dude!quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:14 schreef BossFight het volgende:
Dat vind ik niet zo erg, want ik had de frietpan op het balkon laten staan!
Ja ik weet het, ik zou me dood moeten schamen.quote:
Het ging meer om het idee dat er van alles had kunnen gebeuren met jóu. Wat boeit die stomme pan nou.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef BossFight het volgende:
Ja ik weet het, ik zou me dood moeten schamen.
Ik had voorzichtiger moeten zijn met dat prachtige stukje westerse techniek.
Ik ben gewoon blij dat hem niets is overkomen.
Hoe bedoel je met mij? De stekker zat er niet meer in ofzo hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het ging meer om het idee dat er van alles had kunnen gebeuren met jóu. Wat boeit die stomme pan nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |