Ik heb er niet eens 1quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef BossFight het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met mij? De stekker zat er niet meer in ofzo hoor.![]()
En een frietpan een stomme pan noemen is heiligschennis.
Onmogelijk, dat bericht kan niet waar zijn! In Oosterhout hebben ze nog nooit van het woord trein gehoordquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:52 schreef veldmuis het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)er-in-Oosterhout.ece
Oosterhout staat op springen.
Ja, ik dacht ook van wtf. Er ligt een spoor (en rijdt een trein) op het industrieterrein daar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:29 schreef UvdP het volgende:
[..]
Onmogelijk, dat bericht kan niet waar zijn! In Oosterhout hebben ze nog nooit van het woord trein gehoord.
Er loopt een industriespoortje helemaal vanaf Oosterhout-Weststad, via Hooge Zwaluwe naar Lage Zwaluwe, waar het aansluit op het hoofdspoor. Vroegâh was er ook nog een spoorverbinding tussen de Vijfeiken daarzo en Gilze-Rijen, maar dat ligt te verroesten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:12 schreef veldmuis het volgende:
Ja, ik dacht ook van wtf. Er ligt een spoor (en rijdt een trein) op het industrieterrein daar.
Paar honderd meter spoor oid.
heb er pas nog één bij jou gehaald! Stond voor 50 in de winkel en bij de kassa was-tie ineens 65.quote:
Een keer gegeten. Toen was de bediening ver-schrik-ke-lijk traag. Geen idee of dat altijd zo is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:03 schreef Asics het volgende:
vanavond voor het eerst dineren in De Stadstuin.
Ervaringen, iemand?
nou maar hopen dat 't niet gaat regenen, als we in de tuin gaan zitten eten.
Geen foebal kijken vanavond?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:03 schreef Asics het volgende:
vanavond voor het eerst dineren in De Stadstuin.
Ervaringen, iemand?
nou maar hopen dat 't niet gaat regenen, als we in de tuin gaan zitten eten.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Er loopt een industriespoortje helemaal vanaf Oosterhout-Weststad, via Hooge Zwaluwe naar Lage Zwaluwe, waar het aansluit op het hoofdspoor. Vroegâh was er ook nog een spoorverbinding tussen de Vijfeiken daarzo en Gilze-Rijen, maar dat ligt te verroesten.
Soms.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |