Ik heb er niet eens 1quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef BossFight het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met mij? De stekker zat er niet meer in ofzo hoor.![]()
En een frietpan een stomme pan noemen is heiligschennis.
Onmogelijk, dat bericht kan niet waar zijn! In Oosterhout hebben ze nog nooit van het woord trein gehoordquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:52 schreef veldmuis het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)er-in-Oosterhout.ece
Oosterhout staat op springen.
Ja, ik dacht ook van wtf. Er ligt een spoor (en rijdt een trein) op het industrieterrein daar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:29 schreef UvdP het volgende:
[..]
Onmogelijk, dat bericht kan niet waar zijn! In Oosterhout hebben ze nog nooit van het woord trein gehoord.
Er loopt een industriespoortje helemaal vanaf Oosterhout-Weststad, via Hooge Zwaluwe naar Lage Zwaluwe, waar het aansluit op het hoofdspoor. Vroegâh was er ook nog een spoorverbinding tussen de Vijfeiken daarzo en Gilze-Rijen, maar dat ligt te verroesten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:12 schreef veldmuis het volgende:
Ja, ik dacht ook van wtf. Er ligt een spoor (en rijdt een trein) op het industrieterrein daar.
Paar honderd meter spoor oid.
heb er pas nog één bij jou gehaald! Stond voor 50 in de winkel en bij de kassa was-tie ineens 65.quote:
Een keer gegeten. Toen was de bediening ver-schrik-ke-lijk traag. Geen idee of dat altijd zo is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:03 schreef Asics het volgende:
vanavond voor het eerst dineren in De Stadstuin.
Ervaringen, iemand?
nou maar hopen dat 't niet gaat regenen, als we in de tuin gaan zitten eten.
Geen foebal kijken vanavond?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:03 schreef Asics het volgende:
vanavond voor het eerst dineren in De Stadstuin.
Ervaringen, iemand?
nou maar hopen dat 't niet gaat regenen, als we in de tuin gaan zitten eten.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Er loopt een industriespoortje helemaal vanaf Oosterhout-Weststad, via Hooge Zwaluwe naar Lage Zwaluwe, waar het aansluit op het hoofdspoor. Vroegâh was er ook nog een spoorverbinding tussen de Vijfeiken daarzo en Gilze-Rijen, maar dat ligt te verroesten.
Soms.quote:
Nou, je hebt echt niks gemist iig.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:04 schreef Asics het volgende:
afscheid van een collega - ik kan (en wil) echt niet afwezig zijn - genaaid dus
Oké, nu je het zegt... Dat had ik moeten weten, dat spoor loopt namelijk ook langs Geertruidenberg, volgt het Wilhelminakanaal. Ik dacht altijd dat dat een restje van een oude spoorlijn was maar het wordt dus gewoon nog gebruikt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:42 schreef JDude het volgende:
Er loopt een industriespoortje helemaal vanaf Oosterhout-Weststad, via Hooge Zwaluwe naar Lage Zwaluwe, waar het aansluit op het hoofdspoor. Vroegâh was er ook nog een spoorverbinding tussen de Vijfeiken daarzo en Gilze-Rijen, maar dat ligt te verroesten.
Was volgens mij een andere spoorlijn. Immers, die liep idd van Hooge Zwaluwe tot Den Bosch en dan zou het wel gek zijn als hij een duik naar het zuiden maakte, naar Oosterhout dus. Dat was trouwens ook een spoorlijn waar passagierstreinen op reden en die heeft Oosterhout dus nooit gehad (Geertruidenberg wel bijvoorbeeld, het oude stationsgebouw is nog niet zo lang gesloopt). Was dat wel zo geweest dan kon ik nu veel makkelijker in Utrecht komen denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:46 schreef JDude het volgende:
Heelheel vroeger liep het spoor zelfs door van Hooge Zwaluwe langs Geertruidenberg, Waalwijk naar Den Bosch. Restanten zijn nog te zien bij de aansluiting in Den Bosch (bij de Magistratenlaan) en de Moerputtenbrug tussen Den Bosch en Vlijmen staat er ook nog altijd.
Die naar Den Bosch ging inderdaad niet langs Oosterhout, dat zei ik ook nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:17 schreef UvdP het volgende:
Was volgens mij een andere spoorlijn. Immers, die liep idd van Hooge Zwaluwe tot Den Bosch en dan zou het wel gek zijn als hij een duik naar het zuiden maakte, naar Oosterhout dus. Dat was trouwens ook een spoorlijn waar passagierstreinen op reden en die heeft Oosterhout dus nooit gehad (Geertruidenberg wel bijvoorbeeld, het oude stationsgebouw is nog niet zo lang gesloopt). Was dat wel zo geweest dan kon ik nu veel makkelijker in Utrecht komen denk ik.
Allememaggies - ik zat BSR te F5-en op mijn mobiel en het ging soms met 2 doelpunten tegelijk de verkeerde kant op!quote:
Oosterhout ging eerst eten!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Die naar Den Bosch ging inderdaad niet langs Oosterhout, dat zei ik ook niet.
Over Oosterhout doet zoeen verhaal de ronde dat ze naast de pot hebben gepist omdat ze een keer te laat in Den Haag waren en (Gilze-)Rijen wel op tijd was. Ben nog steeds benieuwd wat daar van waar is.
Lijkt me eerder een reden om 3 topics vol te blaffenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:32 schreef Dalamar het volgende:
tvp, maar wat aan de late kant.
Ziek geweest
Op naar de 40quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Asics het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een reden om 3 topics vol te blaffen
maargoed, fijn dat je weer de oude bent!
Bij volblaffen moet ik toch aan iets heel anders denken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Asics het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een reden om 3 topics vol te blaffen
maargoed, fijn dat je weer de oude bent!
Je opblaasschaap?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Bij volblaffen moet ik toch aan iets heel anders denken.
Echt weer iets voor jou om meteen aan seks te denkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij daar aan dacht? Misschien ben jíj nu wel degene die meteen aan seks denkt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:56 schreef Frazz het volgende:
Echt weer iets voor jou om meteen aan seks te denken
Het wordt tijd voor een vrouw in je leven, Rizzeau.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:32 schreef tha_rizzo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |