Volgens mij wel ja, mijn vriendin zei zo iets toch vanmiddag.quote:
Ah, dat wordt rustig terugrijden uit België, dan is het bijna afgelopen als we hier zijn.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:48 schreef fransbreda het volgende:
As zondag ook weer dancetour toch?
Altijd al gedacht dat je moeder een Belg is!quote:Op maandag 5 mei 2008 19:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, dat wordt rustig terugrijden uit België, dan is het bijna afgelopen als we hier zijn.
En mijn vader heet Gert en mijn hond Samson.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:49 schreef veldmuis het volgende:
Altijd al gedacht dat je moeder een Belg is!
Heerlijk weer om binnen te zitten "werken"quote:
Hou eens ff je mond dicht joh. Lekker werken met een raampje openquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Heerlijk weer om binnen te zitten "werken"
Ik wil regen! Keiharde, donderende, knetterende, gure regen!
Eens. Ik wil vandaag regen, doe morgen ook maar... De rest van de week mag het wel zonnig zijn. Ik zit nu 'lekker' op mijn kamer aan iets voor school te werken, iets wat morgen af moet maar wat ik constant heb uitgesteld... Het is hier een graad of 30 binnen (zolderkamer) en de airco helpt niet echtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Heerlijk weer om binnen te zitten "werken"
Ik wil regen! Keiharde, donderende, knetterende, gure regen!
Eigen schuld.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:47 schreef UvdP het volgende:
Eens. Ik wil vandaag regen, doe morgen ook maar... De rest van de week mag het wel zonnig zijn. Ik zit nu 'lekker' op mijn kamer aan iets voor school te werken, iets wat morgen af moet maar wat ik constant heb uitgesteld... Het is hier een graad of 30 binnen (zolderkamer) en de airco helpt niet echt. Morgen zit ik 9 uur lang op school, daar is het meestal ook stikbenauwd met dit weer.. Dus een verfrissend buitje kan geen kwaad naar mijn mening.
Ik was aan het wachten tot het slechter weer werd....quote:
Kijk je niet naar de weersverwachtingen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:04 schreef UvdP het volgende:
Ik was aan het wachten tot het slechter weer werd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |