Jawel, maar een mens mag toch blijven hopen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:07 schreef Kuukske het volgende:
Kijk je niet naar de weersverwachtingen?
Omdat!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:18 schreef Rossdale het volgende:
Waarom een punt voor Mannen en niet gewoon een komma?
(Worst tvp ever)
Mannen verdienen een aparte vermelding. Geen deel van een opsomming.quote:
Is ook zo, maar heb er toch 12 jaar gewoond.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat verstoren die lelijke bouwwerken het Bredaas' straatbeeld zeg!
Gelukkig was ik vrij gisterenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:25 schreef tha_rizzo het volgende:
Tvp vanuit de trein die nu wel rijdt.
Kut NS.
Wat is er met Le Wraque gebeurd?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:25 schreef tha_rizzo het volgende:
Tvp vanuit de trein die nu wel rijdt.
Kut NS.
Neeju geen hooikoorts.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:35 schreef veldmuis het volgende:
Ist niet zoeen hooikoorts? Het is helemaal geen verkouden-weer!
Niks, maar het is ook eens wat voordeliger om te treinen. Plus het feit dat je dan kan bieren in de stad.quote:
.quote:09:49:54 07-05-08 28 G AMBU A1 HELI A16 Re 34.1-44.3 Drechttunnel-Moerdijkbrug 39,7 DORDRECHT ddt bon 33587
805070949541420059 HELI 1420059 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Trauma Heli Lifeliner 2 )
805070947461420059
09:47:46 07-05-08 28 I AMBU A1 Ongeval A 16 hm 39.7 co I 21 A
805070947461420059 HELI 1420059 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Trauma Heli Lifeliner 2 )
wijsneus mode aan:quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb zondagmiddag een hele tijd zonder T-shirt in het park gelegen, vlak bij de fontein. Daar waaide van tijd tot tijd heerlijk wat waterdruppeltjes over ons heen. Ik ben vrij zeker dat het daar van komt
Ik bedoelde meer dat het water uit die vijver vast niet al te fris isquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef bassieVL het volgende:
[..]
wijsneus mode aan:
Het is een wijdverbreid en hardnekkig fabeltje dat verkoudheden worden veroorzaakt door afkoeling. Dit verband is ondanks honderden onderzoeken nooit aangetoond. Het is wel een feit dat verkoudheden vooral in de winter en bij koud of regenachtig weer voorkomen, maar dit heeft een heel andere oorzaak. In dergelijke omstandigheden zitten mensen veel meer binnen bij elkaar en verluchten minder, zodat de virussen zich veel gemakkelijker kunnen verspreiden dan onder zomerse omstandigheden.
Echtwoar?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:41 schreef bassieVL het volgende:
Sure.Maar de vijver was laatst helemaal leeg, dus daar zou alleen maar fris en fruitig water in moeten zitten.
dit lijkt me toch echt klink klare kletskoek - waar komt die wijsheid vandaan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef bassieVL het volgende:
[..]
wijsneus mode aan:
Het is een wijdverbreid en hardnekkig fabeltje dat verkoudheden worden veroorzaakt door afkoeling. Dit verband is ondanks honderden onderzoeken nooit aangetoond. Het is wel een feit dat verkoudheden vooral in de winter en bij koud of regenachtig weer voorkomen, maar dit heeft een heel andere oorzaak. In dergelijke omstandigheden zitten mensen veel meer binnen bij elkaar en verluchten minder, zodat de virussen zich veel gemakkelijker kunnen verspreiden dan onder zomerse omstandigheden.
Waarom word ik dan met een zere en vernauwde keel wakker als er eens een koude nacht langskomt?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef bassieVL het volgende:
[..]
wijsneus mode aan:
Uit die honderden onderzoeken natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:24 schreef Asics het volgende:
[..]
dit lijkt me toch echt klink klare kletskoek - waar komt die wijsheid vandaan?
Dan lig je niet ver genoeg onder je denken of de persoon naast je in bed heeft het virus.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarom word ik dan met een zere en vernauwde keel wakker als er eens een koude nacht langskomt?
Dat terwijl mijn raam gewoon altijd openstaat.
Ik lucht dus wel door
Dat is kut. Geen idee.. Misschien hebben ze bij de gemeente wel tips ofzo.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:51 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb een bijennest in mijn spouwmuur.![]()
En ik haat wespen en bijen enzulks. al zijn zij geel zwart gekleurd.
Is daar een gemeentedienst voor of moet ik zelf een bedrijf laten komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |