Vertel eens.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:22 schreef JDude het volgende:
Ik weet waarom veldmuis het wilde weten. Van die PTA.
Jij weet ook waarom ik het wilde weten en het HIER vroeg in DIT (okay, volgens de woordenboekvrinden is het DEZE) topic!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:22 schreef JDude het volgende:
Ik weet waarom veldmuis het wilde weten. Van die PTA.
Fiets van de zaak, hm.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:36 schreef veldmuis het volgende:
Wel een burgerfiets trouwens, JD. Ik moet even denken aan 'met zo'n kaart aan het stuur!!!EINZ'.
quote:
Prachtige site, degene die dat gemaakt heeft is echt enorm begaafd! Die zou nou de nieuwe lay-out van het forum moeten maken.quote:
*mooi*quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:32 schreef Asics het volgende:
Joehoe! Eindelijk loopgips - ik kan weer wat doen. Heerlijk.
En ik ben meteen in de buurt gaan wandelen.
Speciaal voor Ritchie een picca van zijn ouwe spot.
[ afbeelding ]
nu eerst een pilske.
bronvermelding?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef bassieVL het volgende:
[..]
wijsneus mode aan:
Het is een wijdverbreid en hardnekkig fabeltje dat verkoudheden worden veroorzaakt door afkoeling. Dit verband is ondanks honderden onderzoeken nooit aangetoond. Het is wel een feit dat verkoudheden vooral in de winter en bij koud of regenachtig weer voorkomen, maar dit heeft een heel andere oorzaak. In dergelijke omstandigheden zitten mensen veel meer binnen bij elkaar en verluchten minder, zodat de virussen zich veel gemakkelijker kunnen verspreiden dan onder zomerse omstandigheden.
en het is algemene kennisquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:01 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Internet.
Maar onder andere hier: http://www.kring-apotheek.nl/zz/zz40.html
Heb je er meer? zoja: ritchie @ ritchie.nlquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:32 schreef Asics het volgende:
Joehoe! Eindelijk loopgips - ik kan weer wat doen. Heerlijk.
En ik ben meteen in de buurt gaan wandelen.
Speciaal voor Ritchie een picca van zijn ouwe spot.
[ afbeelding ]
nu eerst een pilske.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:14 schreef JDude het volgende:
Straatkunst, studenten of iemand die te veel tijd had?
door Laura Janssen. vrijdag 09 mei 2008 | 00:35
BREDA - Wie door de Bredase Veemarktstraat loopt, kan het nauwelijks ontgaan dat er iets is veranderd in het straatbeeld.
Sinds gisterochtend zijn ter hoogte van materialenwinkel DEVA over een lengte van zo'n dertig meter tientallen stickers op de straattegels geplakt met het woord 'TEGEL' erop. De stickers zitten in het midden van het stuk steeds dichter op elkaar geplakt. Aan het begin van de Halstraat, ter hoogte van café Zeezicht, zijn de straattegels ook beplakt, maar niet meer dan een stuk of tien. Met het aanhoudende mooie weer, zullen de stickers voorlopig ook wel zichtbaar blijven. Onder voorbijgangers en winkeliers levert de geplakte tekst genoeg gespreksstof op. Het waren vast studenten, oppert een verkoopster. Of kunstenaars. "Het was in ieder geval iemand die veel tijd had", aldus een voorbijganger. De stadswacht denkt aan studenten van kunstopleiding St. Joost. De link met de gouden keien in Tilburg is door de meesten snel gelegd. En een aantal weken geleden doken in het centrum van Breda kleurrijke breiwerkjes op. In de hele stad zijn bovendien nog steeds straten en pleinen tot 'Ernie Brandtsplein' omgedoopt.
[ afbeelding ]
http://www.bndestem.nl/regio/breda/3097742/Straatkunst-studenten-of-iemand-die-te-veel-tijd-had.ece
foto Ron Magielse/het fotoburo
Hoe kom jij aan Budweiser Budvar?? (quote:
Nee, kratje meegenomen uit Duitsland. Helaas verkopen ze het niet in Nederland.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan Budweiser Budvar?? () Zit je in Tsjechië?
Lekker inderdaad. Een vriend van me zit vrij geregeld in Praha, en neemt dan ook altijd een kratje of twee mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:53 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Nee, kratje meegenomen uit Duitsland. Helaas verkopen ze het niet in Nederland.Erg lekker Pils. Toch wel mijn favoriet.
Volgens mij is het ook echt verboden om het in Nederland te verkopen als resultaat van een akkoord tussen het Amerikaanse en Tsjechische Budweiser (de Amerikaanse brouwer heeft die naam namelijk gewoon gejat). Nu mogen ze het geen van bieden verkopen, maar het Amerikaanse Budweiser wordt hier als Bud verkocht. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er gekken zijn die dát willen kopen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Lekker inderdaad. Een vriend van me zit vrij geregeld in Praha, en neemt dan ook altijd een kratje of twee mee.
Zelfs bij Het Bierhuis (in de Van Goorstraat) hebben ze het niet...
Vreemd geschil eigenlijk, zeker als je je bedenkt dat budweiser budvar al sinds de 13e eeuw op de markt is, en Amerika pas vanaf de 16e eeuw gekoloniseerd werd. Lijkt me toch niet zo complex in een rechtbank, maar goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:12 schreef UvdP het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook echt verboden om het in Nederland te verkopen als resultaat van een akkoord tussen het Amerikaanse en Tsjechische Budweiser (de Amerikaanse brouwer heeft die naam namelijk gewoon gejat). Nu mogen ze het geen van bieden verkopen, maar het Amerikaanse Budweiser wordt hier als Bud verkocht. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er gekken zijn die dát willen kopen.
nee dat wassum maar ik kwam er vandaag langs en volgns mij ging het helemaal tegen de vlakte nu.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:24 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Heb je er meer? zoja: ritchie @ ritchie.nl
ohja.. HUP NAC.
Het was vrij rustig in het Muijseum, maar daarom niet minder gezellig
en terecht - voor je 't weet heeft iedereen in het park een leuke middag.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:42 schreef fransbreda het volgende:
Alcohol is verboden in t park!![]()
eveneens blowen btw.
Nog lekkere nakende bradende kipjes op het strand gespot?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Groeten vanuit Scheveningen.
Daar wordt ook hard op gecontroleerd jaquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:42 schreef fransbreda het volgende:
Alcohol is verboden in t park!![]()
eveneens blowen btw.
Nee, we zaten er pas in de avondquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nog lekkere nakende bradende kipjes op het strand gespot?
Twee jaar geleden zaten we er wel eens met een krat bierquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:25 schreef Rossdale het volgende:
Daar wordt ook hard op gecontroleerd ja
Echt iedereen hangt een tasje met flessen drank in de vijver.
nee.quote:
En dat ja!quote:Op zondag 11 mei 2008 19:14 schreef JDude het volgende:
Kan iemand de wind even 180 graden draaien? Die pleurisherrie van het Chasséveld waait hierheen.
Ik wil wel, moet alleen iemand meekrijgenquote:
wJDz.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:14 schreef JDude het volgende:
Kan iemand de wind even 180 graden draaien? Die pleurisherrie van het Chasséveld waait hierheen.
Mja, wie wil daar nou heen.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik wil wel, moet alleen iemand meekrijgen
Altijd een probleem
Ik ga er vanavond ook nog wel even kijken denk ik, maar zo eerst even uit etenquote:Op zondag 11 mei 2008 19:16 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik wil wel, moet alleen iemand meekrijgen
Altijd een probleem
Ik laat 'm dit jaar weer eens schieten...quote:Op zondag 11 mei 2008 19:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond ook nog wel even kijken denk ik, maar zo eerst even uit eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |