Oh hij's fijn. Gelukkig je fiets terug.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:58 schreef bassieVL het volgende:
Lekker weertje vandaag.
Vandaag was een of andere junk er vandoor met mijn fiets. Ik had hem nog op tijd kunnen achterhalen. Gekkenhuis in Breda.
Wat jij zegt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:35 schreef BossFight het volgende:
Het voelt als een Maandag.
Een hele onprettige Maandag.
Ik wil dat hij voorbij is.
Inderdaad ja, om daarna in een kijkfile te belanden bij de wouwse plantagequote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:46 schreef JDude het volgende:
Ah, weer eens een ouderwetse file op de rondweg. De vakantie is duidelijk voorbij.
Vanaf donderdag wordt het weer kutweerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:41 schreef BossFight het volgende:
Het enige goede was dat ik voor het eerst sinds tijden 's ochtends in mijn t-shirtje en met mijn zonnebril op naar mijn werk kon gaan. Dat het zo nog even mag blijven. Ow en alle lieftallige studentes hebben ook wat minder kleren aan als drie weken geleden. Kan ook geen kwaad.
Jij denkt van "Hey!" BF zijn week begint al beroerd laat ik hem nog eens een trap na geven?!?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanaf donderdag wordt het weer kutweer.
Tof! Als het zaterdag maar weer stralend is!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanaf donderdag wordt het weer kutweer.
Niet volgens het KNMI.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:11 schreef veldmuis het volgende:
Tof! Als het zaterdag maar weer stralend is!
Ik voel me net zo naar over vandaag als jij hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:05 schreef BossFight het volgende:
Jij denkt van "Hey!" BF zijn week begint al beroerd laat ik hem nog eens een trap na geven?!?
We hebben het zwaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik voel me net zo naar over vandaag als jij hoor.
Ja.quote:
jij ging toch zo graag met de fiets?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:39 schreef JDude het volgende:
Alle scholieren (en ander gespuis dat van de openbare weg verbannen zou moeten worden) waren er ook weer vanochtend.
Ochja. Zijn ze weer ingemaakt?quote:
Gelukkig wel ja, anders had ik vandaag ook niet naar mijn werk kunnen fietsen. Dat was misschien nog wel het ergste van allemaal geweest.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh hij's fijn. Gelukkig je fiets terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |