whehe... ja, die dag ja..quote:Op vrijdag 11 april 200812:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral omdat zijn internetverbinding er uit klapte op die dag en hij nog naar de bieb moest.
beetje wel.quote:Op vrijdag 11 april 200812:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
De rust is weer wedergekeerd? [afbeelding]
Dquote:
quote:Op vrijdag 11 april 200812:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wie was dat dan ook alweer? [afbeelding]
Dat mag ook wel een keertje, 't ging nogal hardquote:Op vrijdag 11 april 200812:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
De rust is weer wedergekeerd? [afbeelding]
We worden ouder. De kwaliteitsposts gaan slecht. Dat komt door de nieuwe generatie spamz0rsquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
dit jaar nog maar 3000 posts. dat gaat niet goed als ik boven die 11k van vorig jaar wil uitkomen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef Pheno het volgende:
Punt
D.Rose dusquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef Pheno het volgende:
Bloemsoort.
Ik sta tweedst, omdat eer-ik niet meer kan postenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:38 schreef MPG het volgende:
Mart, we moeten binnenkort eens aan ons userbuddieschap werken:
[..]
En om de stats compleet te maken:
[..]
Yup. Ik wilde het in MEN stijl brengen.quote:
En een anaal holletje?quote:
Dat is een andere ingang.quote:
Niet in die andere ingang gaan?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
In MEN komt er nooit een hele zin uit, maar 5 letterwoorde. Doe dan mee aan Lingo of zo
GROENNNNN!!!!GROENNNNN!!!!!
ja, het is te merken ja.quote:Op vrijdag 11 april 200812:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
We worden ouder. De kwaliteitsposts gaan slecht. Dat komt door de nieuwe generatie spamz0rs [afbeelding]
isquote:Op vrijdag 11 april 200812:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Ik wilde het in MEN stijl brengen.
slangquote:
tieten!quote:
Geen lastige klant op wiens rekening je dit kunt bijschrijven?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
Ik verveel me. En ik heb geen uurcode "FoK". Dat probleem zien we op het eind van de maand wel weer
Ik kijk per maand wie het lastigst is geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen lastige klant op wiens rekening je dit kunt bijschrijven?
ja, wel okee eigenlijk!quote:
Dat is goed om te horen, eindelijk!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, wel okee eigenlijk!
Ik heb het idee dat de pillen wel aardig helpen
In MEN gaat t wel wat harderquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:39 schreef cablegunmaster het volgende:
btw ben van 12 per dag naar 13 per dag opgekrikt
gisteren hielp dus toch om mn dag posts op te krikken
1,6 min per post als je 300 posts per dag post![]()
dus je hebt dan 1 minuut om het topic door te lezen , en ongv 30 seconde om er een reply op te doen als je 300 posts per dag maakt(Gerekend dan dat je gemid 8 uur achter de pc zit )
Vergane gloriequote:Op vrijdag 11 april 2008 11:48 schreef Pheno het volgende:Top 30 posts per dag van Pheno
Positie, datum, aantal posts
01. 2006-06-30 967
02. 2005-09-09 678
03. 2005-09-08 512
Wel heel erg 13 hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
In MEN gaat t wel wat harder...
5 per topic per minuut, en 3 topics bijhouden is geen probleem, als de een herlaad, post je in de ander en lees je de 3e.
Tuurlijk, nu baggert menquote:
Dat krijg ik zo, bij de vergadering. Een hele kan voor 2 koffiedrinkers, waarvan er 1 niet verder komt dan 2 kopjes. De rest is voor mijquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Koffie, dat ga ik zo ook eens halen
Dat dan wel.quote:
Nou leuk, posten om de aantallen. Die aantallen van mij waren in 2 scs, GC SC en Singles. MEN is voor postaantalgeile usersquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
In MEN gaat t wel wat harder...
5 per topic per minuut, en 3 topics bijhouden is geen probleem, als de een herlaad, post je in de ander en lees je de 3e.
tsssk....quote:Op vrijdag 11 april 200812:29 schreef MPG het volgende:
[..]
In MEN gaat t wel wat harder [afbeelding] ...
5 per topic per minuut [afbeelding] , en 3 topics bijhouden is geen probleem, als de een herlaad, post je in de ander en lees je de 3e.
Aantallenquote:Op vrijdag 11 april 200812:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou leuk, posten om de aantallen. Die aantallen van mij waren in 2 scs, GC SC en Singles. MEN is voor postaantalgeile users [afbeelding]
MPGquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat krijg ik zo, bij de vergadering. Een hele kan voor 2 koffiedrinkers, waarvan er 1 niet verder komt dan 2 kopjes. De rest is voor mij
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou leuk, posten om de aantallen. Die aantallen van mij waren in 2 scs, GC SC en Singles. MEN is voor postaantalgeile users
Moet je je ook niet in willen mengen johquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:35 schreef Muck het volgende:
de MEN sc is echt volkomen kut trouwens
Dat is dat hele subforum al.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:35 schreef Muck het volgende:
Ja, weet ik. Ik krijg eind deze maand een extra maandsalaris dus ik ga weer eens kijken of ik toch niet die macbook pro ga halenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hey Ph. dat extra geheugen in de MacBook werkt als een trein joh, ze loopt heerlijk soepel
ik ben een van de godmothers van die SCquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je je ook niet in willen mengen joh
Ik zou het zo maar doen als ik jou was. Het is wel een geil ding hoor. Mooie specsquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik krijg eind deze maand een extra maandsalaris dus ik ga weer eens kijken of ik toch niet die macbook pro ga halen
En de maand er op vakantiegeld
was het maar kut, kon ik er nog wat in kwijt.quote:Op vrijdag 11 april 200812:35 schreef Muck het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:37 schreef Pheno het volgende:
Of met het vakantiegeld naar Tokyo om daar een mac te halen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was het maar kut, kon ik er nog wat in kwijt.
zo duur is Tokyo niet vanuit hier.quote:Op vrijdag 11 april 200812:37 schreef Pheno het volgende:
Of met het vakantiegeld naar Tokyo om daar een mac te halen [afbeelding]
Het loon wat je daar krijgt is ook niet vergelijkbaar met hierquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo duur is Tokyo niet vanuit hier.
loon?quote:Op vrijdag 11 april 200812:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het loon wat je daar krijgt is ook niet vergelijkbaar met hier [afbeelding]
Geil. Starbucks. met dat lekkere ijs van ze. Die koffie daarintegenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:42 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Uit een e-mail van zojuist.
Starbucks wil je niet ervaren.. Voor het geld van een bak waterige drab heb ik elders in een gezelliger cafe twee of drie bakken koffie.quote:Op vrijdag 11 april 200812:42 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Uit een e-mail van zojuist [afbeelding].
hehehequote:Op vrijdag 11 april 2008 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was het maar kut, kon ik er nog wat in kwijt.
sorry?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
14.gif gewoon niet :p dat wil niet :p
Nee, met zo'n mokkel in bikini doe je wel andere dingen dan koffiedrinken, lijkt mequote:Op vrijdag 11 april 2008 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Tevens snap ik die link tussen Starbucks en dat mokkel in bikini niet
Keuze genoeg vast en zeker.. en het zal allemaal ook wel zonder ziektes kunnen als je een beetje de beroepshoeren links laat liggen en gaat voor de studentes die kun kamer moeten betalen, naar huis (op een ander eiland) moeten of iets in die richting.quote:Op vrijdag 11 april 200812:46 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehe
keuze genoeg daar toch bij jou?
als je syfilus wilt
aah, dat is voor mij StarFuck wel een oplossing, geen koffie drinken idd..quote:Op vrijdag 11 april 200812:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, met zo'n mokkel in bikini doe je wel andere dingen dan koffiedrinken, lijkt me [afbeelding].
Punani drinken?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, met zo'n mokkel in bikini doe je wel andere dingen dan koffiedrinken, lijkt me.
gewoon niet dat wil niet erin mengenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je je ook niet in willen mengen joh
oehquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Sate halen, nu is het rustig, half Indonesie in de moskee.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Sate halen, nu is het rustig, half Indonesie in de moskee.
Jaaahaaquote:
maar je zou het toch even voor je houden?quote:
HOUNIET HOUD HET NIET MEER MUCKquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
maar je zou het toch even voor je houden?
ook lekker..quote:Op vrijdag 11 april 200812:53 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh [afbeelding]
ik ga zo maar eens een sneetje brood smeren
handig hoor.. maar het gaat niet altijd goed met mijn timing. nog een minuut of 10, dan vertrek ik....quote:Op vrijdag 11 april 200812:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[afbeelding] handig.... wil je patat halen ... zit de helft in de moskee geen wachtrijen [afbeelding]
haha.. houniet houdt het niet meerquote:Op vrijdag 11 april 200812:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
HOUNIET HOUD HET NIET MEER MUCK [afbeelding]
ah das wel heel fijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook lekker..gelukkig kan ik hier ook vers en goed brood krijgen tegenwoordig.
[..]
Ik hoop dat je op je proefwerken betere zinnen maaktquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gewoon niet dat wil niet erin mengente baggerig bedoel ik
zeker zo'n ONZ josti.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op je proefwerken betere zinnen maakt
smakelijkquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt je sig snel aangepast
de mijne is ook fucked up en ik mag het eigenlijk niet, maar zo heel af en toe een plakje op brood.... mmm!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:19 schreef Pheno het volgende:
Nee, die is al niet optimaal.
Leverkaas dan of iets anders?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne is ook fucked up en ik mag het eigenlijk niet, maar zo heel af en toe een plakje op brood.... mmm!
dat vind ik ook lekker, maar ik bedoelde gewoon plakjes leverquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Leverkaas dan of iets anders?
dát vind ik pas smerigquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:30 schreef Pheno het volgende:
Kopkaas?
wraaawwwquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:34 schreef PoeK het volgende:
oeps.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op je proefwerken betere zinnen maakt
hey kutjequote:Op vrijdag 11 april 200813:35 schreef PoeK het volgende:
lekker weer zeg [afbeelding]
Net voor het eerst sinds tijden weer eens zonder jas naer buiten geweest [afbeelding]
ik lust geen meloenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:36 schreef PoeK het volgende:
[..]
Dat zal ze leren.
Dalijk effe broodje meloen-ham maken![]()
haha, echt?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey kutje
althans, dat is poeki in het Indonesisch
ik ook jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
voornamelijk in cijfers in CIJFERS en formules
vergeet de eenheden niet!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
voornamelijk in cijfers in CIJFERS en formules
Niet aan de arbeid?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:35 schreef PoeK het volgende:
lekker weer zeg
Net voor het eerst sinds tijden weer eens zonder jas naer buiten geweest
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook ja
er staat trouwens ook een spelfout in je solli
Tim, je weet zelf ook wel dat ik wel op werk kom als ik gezopen heb.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, maar wel vrij of gewoon niet gegaan want kater?
ik heb vrij genomen omdat ik vantevoren wist dat ik een kater zou hebben jaquote:
vooruit dan maarquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:44 schreef PoeK het volgende:
[..]
ik heb vrij genomen omdat ik vantevoren wist dat ik een kater zou hebben ja
Was om 04:30 thuis, ga dan niet om 08:30 werken lmfd.
kan best, ik heb tegen remlof gezegd dat ik mn sollicitatie heb afgezegd dermate van weigerende vriendinquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook ja
er staat trouwens ook een spelfout in je solli
tuurlijk welquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef PoeK het volgende:
Zeg, waar zijn OpA en MPg etc eigenlijk?
Komen die hier nog wel eens?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef PoeK het volgende:
mag je geen mod worden van je vriendin?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kan best, ik heb tegen remlof gezegd dat ik mn sollicitatie heb afgezegd dermate van weigerende vriendin![]()
ja inruilen,maar hey het blijft mn vriendin
.
misschien over 2 maanden maar eens proberen
OA is op vOAkOAntie, MPostveelG in vergaderingquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef PoeK het volgende:
wat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kan best, ik heb tegen remlof gezegd dat ik mn sollicitatie heb afgezegd dermate van weigerende vriendin![]()
.
ohja, OA gaat alleen nog maar op vakantie natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk wel
maar MPG heeft vergadering en school en weet ik veel
OA zal wel aan het pakken zijn voor de vakantie
Ja op zich wel, maar goed vroeger nam je ook wel eens een biertje als we de dag erna moesten werkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:43 schreef PoeK het volgende:
[..]
Tim, je weet zelf ook wel dat ik wel op werk kom als ik gezopen heb.
Had gister feest, dus heb dagje vrij genomen
Je moet echt wat aan je taalgebruik gaan doen. Dermate kan helemaal niet in deze zin jongenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
.
ja zoiets , met als reden : " ja je kan je al maar op 1 ding concentreren, hoe kun je anders tegelijk met mij praten en een moderator zijn."quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:49 schreef Muck het volgende:
[..]
mag je geen mod worden van je vriendin?
Gisteren met MPG en DaMart een spurt getrokken, haal ik alsnog maar 68 postsquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:49 schreef PoeK het volgende:
[..]
wat?
je mag van je vriendin geen mod worden?
omfg
o
[..]
ohja, OA gaat alleen nog maar op vakantie natuurlijk.
Da's waar ook.
Te triest dit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja zoiets , met als reden : " ja je kan je al maar op 1 ding concentreren, hoe kun je anders tegelijk met mij praten en een moderator zijn."
Ik vind het belachelijk.
Ik denk dat zij het iets te hoog inschat dat modererenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja zoiets , met als reden : " ja je kan je al maar op 1 ding concentreren, hoe kun je anders tegelijk met mij praten en een moderator zijn."
Ik vind het belachelijk.
Ja, maar dat was kwekert he.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar goed vroeger nam je ook wel eens een biertje als we de dag erna moesten werken
mwhoah, misschien weet ze niet eens wat ermee bedoeld word, ze refereerde mij als ik dat ging doen als een Btardquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk dat zij het iets te hoog inschat dat modereren
ja eens in de zoveel tijd verandert de KSC weer in een R&P hoekje...quote:
Net effe jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk dat zij het iets te hoog inschat dat modereren
sjónge jonge.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mwhoah, misschien weet ze niet eens wat ermee bedoeld word, ze refereerde mij als ik dat ging doen als een Btard![]()
[..]
ja eens in de zoveel tijd verandert de KSC weer in een R&P hoekje...
Nouja zegquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben een van de godmothers van die SC![]()
back in the old days met Jo0lz en C0nd0r
Maar ja, toen ik er pas kwam, werden de dino's weg gepest
Di-dam?quote:
Doe eens vertellen. Wat doe jij met zo'n mokkel, Mart?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, met zo'n mokkel in bikini doe je wel andere dingen dan koffiedrinken, lijkt me.
Wat?quote:
wat zeik je dan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee, anders vond ik het al helemaal schandalig
2 dingen:quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk.
Ook hallo marcquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nouja zeg
Ondankbare honden![]()
[..]
Di-dam?![]()
Wat mot jij in Didam?
[..]
Doe eens vertellen. Wat doe jij met zo'n mokkel, Mart?
[..]
Wat?
Nee, dat liet je je goed smakenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:55 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ja, maar dat was kwekert he.
Daar kan dat wel.
Nu drink ik in principe niet door de weeks (ok, als jij met een fles wijn aan komt zetten zeg ik geen nee)
dumpen idd, en dan het liefst gister.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:59 schreef Muck het volgende:
[..]
2 dingen:
1. dumpen
2. je krijgt een nieuwe plaats in de voedselketen
hey, ze weet mn account wel , maar niet de loginquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:58 schreef PoeK het volgende:
[..]
wat zeik je dan.
Alsof ze er dan achter komt
Zeker, was een erg lekker wijntje, voor een schijntjequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, dat liet je je goed smaken
Goede wijn trouwens
Gaat je internetsporen checkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:58 schreef PoeK het volgende:
[..]
wat zeik je dan.
Alsof ze er dan achter komt
Ik vind het erg ver gaan dit hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey, ze weet mn account wel , maar niet de login![]()
komt ze soms kijken wat ik uitvreet.. of ik wel op tijd ben gaan slapen
Whehe, dat blijktquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gaat je internetsporen checken
sadquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey, ze weet mn account wel , maar niet de login![]()
komt ze soms kijken wat ik uitvreet.. of ik wel op tijd ben gaan slapen
ze doet het uit goede wil, reden is dat ik soms ook eens laat door computerquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:01 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ik vind het erg ver gaan dit hoor
Maar, misschien ligt dat ook wel aan mij
Ga dan ook eens neuken ipv bagger postenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ze doet het uit goede wil, reden is dat ik soms ook eens laat door computer
Gaat wel wat ver inderdaad.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:01 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ik vind het erg ver gaan dit hoor
Maar, misschien ligt dat ook wel aan mij
jo, kijk maar effe.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ze doet het uit goede wil, reden is dat ik soms ook eens laat door computer
My thoughts exactelyquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga dan ook eens neuken ipv bagger posten
kijk, MPG weet wel oz ongeveer wat ik doe, maar dat is logisch, want die spamt gewoon graagquote:
idd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
PUBquote:
PoeKquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:34 schreef PoeK het volgende:
oeps.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:43 schreef PoeK het volgende:
[..]
Tim, je weet zelf ook wel dat ik wel op werk kom als ik gezopen heb.
Had gister feest, dus heb dagje vrij genomen
Vaak zat, gister nog 300 posts gezet, en 38% van KSC #783 volgespamd. LMFD. Maar zoals Muck en Mart al zeiden, was ik effe in vergaderingquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef PoeK het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
.
Hij is vanochtend om 4 uur vertrokken naar La Bella Italiaquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
OA is op vakantie
dacht dat hij al weg was op vakantie![]()
Ja, dus. Dan ga erheen en geef dr een flinke beurt. Of solliciteer gewoon weer voor PUBquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ze woont in groningen, en niet hier.
Ja goed welquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
PUB
[..]
PoeK
Hoe is het nou?
[..]
Das het betere leven
[..]
Vaak zat, gister nog 300 posts gezet, en 38% van KSC #783 volgespamd. LMFD. Maar zoals Muck en Mart al zeiden, was ik effe in vergadering![]()
[..]
Haha, CGM zit onder de plak bij zn vriendin
[..]
Hij is vanochtend om 4 uur vertrokken naar La Bella Italia
ik zit toch ook in Didam en MPG in Venlo?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dus. Dan ga erheen en geef dr een flinke beurt. Of solliciteer gewoon weer voor PUB
vraag of je MPG zijn cabrio mag lenenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:07 schreef PoeK het volgende:
Ik heb zóveel zin om te rijden
Oprotten met dat dak, lekker scheuren met de kop in de zon
Heeey Poeksterquote:
Hij heeft er zelf een joh!quote:
Hij laat het hem goed smaken inderdaadquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:06 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ja goed wel
Met jou ook? vergadering weer overleefd?
KutOA, ik wil ook zo vaak op vakantie /mad
So? Als luie kutstudent heb je toch OV? Regel een PDA zodat je kan fokken in de trein? En neuken in Groningen!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ze woont in groningen, en niet hier.
Ja hoor. Weer een liter koffie op en veel geouwehoerdquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:06 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ja goed wel
Met jou ook? vergadering weer overleefd?
KutOA, ik wil ook zo vaak op vakantie /mad
Als ik weer eens beter ben (as if...) dan ga ik ook weer vakerquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij laat het hem goed smaken inderdaad
Alleen staat die niet bij zijn woningquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf een joh!
Bijna net zo tof als de mijne.
Fransche cabriolets FTW
oh ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf een joh!
Bijna net zo tof als de mijne.
Fransche cabriolets FTW
Ik heb wel wat reisjes op de planning staanquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik weer eens beter ben (as if...) dan ga ik ook weer vaker
Maar eind deze maand en ander midden mei naar Istanbul.
Nee, dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alleen staat die niet bij zijn woning
Hij is nog geen student denk ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
So? Als luie kutstudent heb je toch OV? Regel een PDA zodat je kan fokken in de trein? En neuken in Groningen!
hihi.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
kijk, MPG weet wel oz ongeveer wat ik doe, maar dat is logisch, want die spamt gewoon graag
Ja denk het ook. Zie je daar welquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:10 schreef PoeK het volgende:
[..]
Nee, dat is ook weer waar.
Dat is eigenlijk ook hét probleem.
Ik kan natuurlijk ook wel even naar Hessing fietsen..
Valt vast wel wat te regelen daar.
Scholierquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij is nog geen student denk ik
Ach, ik durf nog niet zo goed. Hopelijk gaat het straks wat beter, zodat ik weer naar japan kan. of auto huren in Costa Rica. of nog eens nieuw zeeland maar dan met zo'n camper.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:10 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ik heb wel wat reisjes op de planning staan
Maar dat duurt nog te lang imo.
FAALquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alleen staat die niet bij zijn woning
Oehquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:10 schreef PoeK het volgende:
[..]
Nee, dat is ook weer waar.
Dat is eigenlijk ook hét probleem.
Ik kan natuurlijk ook wel even naar Hessing fietsen..
Valt vast wel wat te regelen daar.
Kan je op je 13e al studeren dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij is nog geen student denk ik
Ja. En dat allemaal door de tofste kater van FOK!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:13 schreef DaMart het volgende:
Het gaat weer hard vandaag.
Ja, dat suckt ook wel enorm.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik durf nog niet zo goed. Hopelijk gaat het straks wat beter, zodat ik weer naar japan kan. of auto huren in Costa Rica. of nog eens nieuw zeeland maar dan met zo'n camper.
En, en, en. Genoeg plannen eigenlijk
doh, ik ben er weerquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:13 schreef DaMart het volgende:
Nou, er loopt bij ons een derdejaarsstudente rond van 17 jaar oudquote:
Mooie wagensquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:13 schreef PoeK het volgende:
M3 cabrio hier opeens
En een Mini Cooper Works
In die nieuwe niet?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooie wagens
Alleen jammer dat ik niet in die Mini pas
Ooit he, dan zet ik je achterin in mijn MPtwingoquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooie wagens
Alleen jammer dat ik niet in die Mini pas
Best knap welquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, er loopt bij ons een derdejaarsstudente rond van 17 jaar oud
Het kind was 14 toen ze aan de TU begon
Is het weer hard?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:13 schreef DaMart het volgende:
Het grietje kan goed de directeur pijpen?quote:
Ja, dat dan weer wel.quote:
Flikker gewoon in de Wiki.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:21 schreef MPG het volgende:
Oude topics KSC
001 t/m 100
001 | 002 | 003 | 004 | 005 | 006 | 007 | 008 | 009 | 010 | 011 | 012 | 013 | 014 | 015 | 016 | 017 | 018 | 019 | 020
021 | 022 | 023 | 024 | 025 | 026 | 027 | 028 | 029 | 030 | 031 | 032 | 033 | 034 | 035 | 036 | 037 | 038 | 039 | 040
041 | 042 | 043 | 044 | 045 | 046 | 047 | 048 | 049 | 050 | 051 | 052 | 053 | 054 | 055 | 056 | 057 | 058 | 059 | 060
061 | 062 | 063 | 064 | 065 | 066 | 067 | 068 | 069 | 070 | 071 | 072 | 073 | 074 | 075 | 076 | 077 | 078 | 079 | 080
081 | 082 | 083 | 084 | 085 | 086 | 087 | 088 | 089 | 090 | 091 | 092 | 093 | 094 | 095 | 096 | 097 | 098 | 099 | 100
101 t/m 200
101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120
121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140
141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160
161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180
181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200
201 t/m 300
201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220
221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240
241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260
261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280
281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300
301 t/m 400
301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320
321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | 335 | 336 | 337 | 338 | 338 | 340
341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | 355 | 356 | 357 | 358 | 359 | 360
361 | 362 | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | 379 | 380
381 | 382 | 383 | 384 | 385 | 386 | 387 | 388 | 389 | 390 | 391 | 392 | 393 | 394 | 395 | 396 | 397 | 398 | 399 | 400
401 t/m 500
401 | 402 | 403 | 404 | 405 | 406 | 407 | 408 | 409 | 410 | 411 | 412 | 413 | 414 | 415 | 416 | 417 | 418 | 419 | 420
421 | 422 | 423 | 424 | 425 | 426 | 427 | 428 | 429 | 430 | 431 | 432 | 433 | 434 | 435 | 436 | 437 | 438 | 439 | 440
441 | 442 | 443 | 444 | 445 | 446 | 447 | 448 | 449 | 450 | 451 | 452 | 453 | 454 | 455 | 456 | 457 | 458 | 459 | 460
461 | 462 | 463 | 464 | 465 | 466 | 467 | 468 | 469 | 470 | 471 | 472 | 473 | 474 | 475 | 476 | 477 | 478 | 479 | 480
481 | 482 | 483 | 484 | 485 | 486 | 487 | 488 | 489 | 490 | 491 | 492 | 493 | 494 | 495 | 496 | 497 | 498 | 499 | 500
501 t/m 591
501 | 502 | 503 | 504 | 505 | 506 | 507 | 508 | 509 | 510 | 511 | 512 | 513 | 514 | 515 | 516 | 517 | 518 | 519 | 520
521 | 522 | 523 | 524 | 525 | 526 | 527 | 528 | 529 | 530 | 531 | 532 | 533 | 534 | 535 | 536 | 537 | 538 | 539 | 540
541 | 542 | 543 | 544 | 545 | 546 | 547 | 548 | 549 | 550 | 551 | 552 | 553 | 554 | 555 | 556 | 557 | 558 | 559 | 560
561 | 562 | 563 | 564 | 565 | 566 | 567 | 568 | 569 | 570 | 571 | 572 | 573 | 574 | 575 | 576 | 577 | 578 | 579 | 581
582 | 583 | 584 | 585 | 585_1/2 | 586 | 587 | 588 | 589 | 590 | 591
601 t/m 700
601 | 602 | 603 | 604 | 605 | 606 | 607 | 608 | 609 | 610 | 611 | 612 | 613 | 614 | 615 | 616 | 617 | 618 | 619 | 620
621 | 622 | 623 | 624 | 625 | 626 | 627 | 628 | 629 | 630 | 631 | 632 | 633 | 634 | 635 | 636 | 637 | 638 | 639 | 640
641 | 642 | 643 | 644 | 645 | 646 | 647 | 648 | 649 | 650 | 651 | 652 | 653 | 654 | 655 | 656 | 657 | 658 | 659 | 660
661 | 662 | 663 | 664 | 665 | 666 | 667 | 668 | 669 | 670 | 671 | 672 | 673 | 674 | 675 | 676 | 677 | 678 | 679 | 680
681 | 682 | 683 | 684 | 685 | 686 | 687 | 688 | 689 | 690 | 691 | 692 | 693 | 694 | 695 | 696 | 697 | 698 | 699 | 700
701 t/m 800
701 | 702 | 703 | 704 | 705 | 706 | 707 | 708 | 709 | 710 | 711 | 712 | 713 | 714 | 715 | 716 | 717 | 718 | 719 | 720
721 | 722 | 723 | 724 | 725 | 726 | 727 | 728 | 729 | 730 | 731 | 732 | 733 | 734 | 735 | 736 | 737 | 738 | 739 | 740
741 | 742 | 743 | 744 | 745 | 746 | 747 | 748 | 749 | 750 | 751 | 752 | 753 | 754 | 755 | 756 | 757 | 758 | 759 | 760
761 | 762 | 763 | 764 | 765 | 766 | 767 | 768 | 769 | 770 | 771 | 772 | 773 | 774 | 775 | 776 | 777 | 778 | 779 | 780
781 | 782 | 783 | 784 | 785
Nu nog iets vinden om dit makkelijk en toegankelijk online te zetten
das heul niet goed voor kinderenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, er loopt bij ons een derdejaarsstudente rond van 17 jaar oud
Het kind was 14 toen ze aan de TU begon
Zat ik ook al aan te denkenquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:21 schreef MPG het volgende:
Oude topics KSC
001 t/m 100
001 | 002 | 003 | 004 | 005 | 006 | 007 | 008 | 009 | 010 | 011 | 012 | 013 | 014 | 015 | 016 | 017 | 018 | 019 | 020
021 | 022 | 023 | 024 | 025 | 026 | 027 | 028 | 029 | 030 | 031 | 032 | 033 | 034 | 035 | 036 | 037 | 038 | 039 | 040
041 | 042 | 043 | 044 | 045 | 046 | 047 | 048 | 049 | 050 | 051 | 052 | 053 | 054 | 055 | 056 | 057 | 058 | 059 | 060
061 | 062 | 063 | 064 | 065 | 066 | 067 | 068 | 069 | 070 | 071 | 072 | 073 | 074 | 075 | 076 | 077 | 078 | 079 | 080
081 | 082 | 083 | 084 | 085 | 086 | 087 | 088 | 089 | 090 | 091 | 092 | 093 | 094 | 095 | 096 | 097 | 098 | 099 | 100
101 t/m 200
101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120
121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140
141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160
161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180
181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200
201 t/m 300
201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220
221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240
241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260
261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280
281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300
301 t/m 400
301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320
321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | 335 | 336 | 337 | 338 | 338 | 340
341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | 355 | 356 | 357 | 358 | 359 | 360
361 | 362 | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | 379 | 380
381 | 382 | 383 | 384 | 385 | 386 | 387 | 388 | 389 | 390 | 391 | 392 | 393 | 394 | 395 | 396 | 397 | 398 | 399 | 400
401 t/m 500
401 | 402 | 403 | 404 | 405 | 406 | 407 | 408 | 409 | 410 | 411 | 412 | 413 | 414 | 415 | 416 | 417 | 418 | 419 | 420
421 | 422 | 423 | 424 | 425 | 426 | 427 | 428 | 429 | 430 | 431 | 432 | 433 | 434 | 435 | 436 | 437 | 438 | 439 | 440
441 | 442 | 443 | 444 | 445 | 446 | 447 | 448 | 449 | 450 | 451 | 452 | 453 | 454 | 455 | 456 | 457 | 458 | 459 | 460
461 | 462 | 463 | 464 | 465 | 466 | 467 | 468 | 469 | 470 | 471 | 472 | 473 | 474 | 475 | 476 | 477 | 478 | 479 | 480
481 | 482 | 483 | 484 | 485 | 486 | 487 | 488 | 489 | 490 | 491 | 492 | 493 | 494 | 495 | 496 | 497 | 498 | 499 | 500
501 t/m 591
501 | 502 | 503 | 504 | 505 | 506 | 507 | 508 | 509 | 510 | 511 | 512 | 513 | 514 | 515 | 516 | 517 | 518 | 519 | 520
521 | 522 | 523 | 524 | 525 | 526 | 527 | 528 | 529 | 530 | 531 | 532 | 533 | 534 | 535 | 536 | 537 | 538 | 539 | 540
541 | 542 | 543 | 544 | 545 | 546 | 547 | 548 | 549 | 550 | 551 | 552 | 553 | 554 | 555 | 556 | 557 | 558 | 559 | 560
561 | 562 | 563 | 564 | 565 | 566 | 567 | 568 | 569 | 570 | 571 | 572 | 573 | 574 | 575 | 576 | 577 | 578 | 579 | 581
601 t/m 700
601 | 602 | 603 | 604 | 605 | 606 | 607 | 608 | 609 | 610 | 611 | 612 | 613 | 614 | 615 | 616 | 617 | 618 | 619 | 620
621 | 622 | 623 | 624 | 625 | 626 | 627 | 628 | 629 | 630 | 631 | 632 | 633 | 634 | 635 | 636 | 637 | 638 | 639 | 640
641 | 642 | 643 | 644 | 645 | 646 | 647 | 648 | 649 | 650 | 651 | 652 | 653 | 654 | 655 | 656 | 657 | 658 | 659 | 660
661 | 662 | 663 | 664 | 665 | 666 | 667 | 668 | 669 | 670 | 671 | 672 | 673 | 674 | 675 | 676 | 677 | 678 | 679 | 680
681 | 682 | 683 | 684 | 685 | 686 | 687 | 688 | 689 | 690 | 691 | 692 | 693 | 694 | 695 | 696 | 697 | 698 | 699 | 700
701 t/m 800
701 | 702 | 703 | 704 | 705 | 706 | 707 | 708 | 709 | 710 | 711 | 712 | 713 | 714 | 715 | 716 | 717 | 718 | 719 | 720
721 | 722 | 723 | 724 | 725 | 726 | 727 | 728 | 729 | 730 | 731 | 732 | 733 | 734 | 735 | 736 | 737 | 738 | 739 | 740
741 | 742 | 743 | 744 | 745 | 746 | 747 | 748 | 749 | 750 | 751 | 752 | 753 | 754 | 755 | 756 | 757 | 758 | 759 | 760
761 | 762 | 763 | 764 | 765 | 766 | 767 | 768 | 769 | 770 | 771 | 772 | 773 | 774 | 775 | 776 | 777 | 778 | 779 | 780
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:21 schreef MPG het volgende:
Oude topics KSC
001 t/m 100
101 t/m 200
201 t/m 300
301 t/m 400
401 t/m 500
501 t/m 591
601 t/m 700
701 t/m 800
GMTA.quote:
Goeie postquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:21 schreef MPG het volgende:
Oude topics KSC
001 t/m 100
101 t/m 200
201 t/m 300
301 t/m 400
401 t/m 500
501 t/m 591
601 t/m 700
701 t/m 800
Windowsquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:22 schreef MPG het volgende:
f*ck. door die autorestart van windhoos update toen ik was wezen schijten mis ik #592 t/m 600 weer
Ja. Stiekem probeer ik steeds meer met linux te gaan werken, alleen schiet dat dan weer niet op met deze leenlaptop van de reparatieservicequote:
windowsquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:22 schreef MPG het volgende:
f*ck. door die autorestart van windhoos update toen ik was wezen schijten mis ik #592 t/m 600 weer
echt?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
Oh, in Juni komen de nieuwe macs, met nieuw design
tebruutquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:36 schreef MPG het volgende:
Zo. De volledige oude-topics-lijst die verloren is gegaan bij het (tijdelijk) verdwijnen van tebruut.nl is gereconstrueerd
Met dank aan JortK, het zoeken van topics ging erg makkelijk met: http://www.jortk.nl/foksearch/![]()
macrumors, wie immer.quote:
Goede sitequote:
btw vrij?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
macrumors, wie immer.
En dan btw vrij kopen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:36 schreef MPG het volgende:
Zo. De volledige oude-topics-lijst die verloren is gegaan bij het (tijdelijk) verdwijnen van tebruut.nl is gereconstrueerd
Met dank aan JortK, het zoeken van topics ging erg makkelijk met: http://www.jortk.nl/foksearch/![]()
Mooiquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:49 schreef MPG het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Oude_KSC_topics
Ik richt ook even een zaak opquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij is ICT'er o.i.d. dacht ik, dus dan is het voor de 'zaak'
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij is ICT'er o.i.d. dacht ik, dus dan is het voor de 'zaak'
- Ratatouillequote:
heh bahquote:
Ik denk niet dat pappa NS dat zomaar doet voor mij.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook als niet ICT'er kun je dergelijke constructies maken....
Moet de baas van de zaak in kwestie wel effe meewerken.
Oscarwinnaarquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:54 schreef PoeK het volgende:
[..]
NCFOM gezien.
Goeie film.
Is ook genomineerd voor beste film van 't jaar ofzo?
Whehequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:54 schreef PoeK het volgende:
[..]
heh bah
[..]
Ik denk niet dat pappa NS dat zomaar doet voor mij.
Hoewel hij wel zei dat ik koning was.
Mijn baas betaalt daar niet aan mee hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook als niet ICT'er kun je dergelijke constructies maken....
Moet de baas van de zaak in kwestie wel effe meewerken.
Jaaaquote:
Hoe doe je datquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:59 schreef Pheno het volgende:
Vorig weekend ook BTW vrij die ikea spullen gekocht.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:54 schreef PoeK het volgende:
[..]
heh bah
[..]
Ik denk niet dat pappa NS dat zomaar doet voor mij.
Hoewel hij wel zei dat ik koning was.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Jij of je vrouw is ondernemer/freelancer/oid?
Ik had even wat anders in m'n hoofd.quote:
redactie etc. Van alles en nog wat. En wij BTW ontzienquote:
*wordt freelancerquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
redactie etc. Van alles en nog wat. En wij BTW ontzien
Ah. Dat dus.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
redactie etc. Van alles en nog wat. En wij BTW ontzien
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:08 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ik had even wat anders in m'n hoofd.
dit namelijk
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maar die ratatouille kan best leuk zijn ja.
Effe downloaden.
Al gezienquote:
Dan gaat ik 'um effe kaike.quote:
Het kost ook wat hoorquote:
Alles voor kantoor (meubilair, ict, verbruiksgoed) toch sowieso?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kost ook wat hoor
Maar goed, ik zorg voor een sterke basis, zij voor de rest. En de BTW voor sommige shizzle is mooi meegenomen. Helaas kan het niet op alles.
Oh, okquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kost ook wat hoor
Maar goed, ik zorg voor een sterke basis, zij voor de rest. En de BTW voor sommige shizzle is mooi meegenomen. Helaas kan het niet op alles.
Maar elke 2 á 3 jaar kan best, toch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:20 schreef Pheno het volgende:
Je moet het aannemelijk kunnen maken. Elke maand een pc wordt erg moeilijk aannemelijk te maken
Ben je van de catering vandaag?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:21 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, maar een bak thee halen en gelijk voor de afdeling.
2 installaties gedaan van software, leuk dat rebooten, ben je gelijk 10 minuten verder..
Ik sta er niet in, dat kan niet compleet zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:23 schreef Muck het volgende:
zo, de ledenlijst is weer helemaal up to date
10 minuten om te rebooten?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:21 schreef Sjowhan het volgende:
2 installaties gedaan van software, leuk dat rebooten, ben je gelijk 10 minuten verder..
zal wel geen macos zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:24 schreef PoeK het volgende:
[..]
10 minuten om te rebooten?
wat voor 386bak is dat dan?
Kut hardwarequote:Op vrijdag 11 april 2008 15:21 schreef Sjowhan het volgende:
Welk instrument speel je?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta er niet in, dat kan niet compleet zijn
Netjesquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:23 schreef Muck het volgende:
zo, de ledenlijst is weer helemaal up to date
Dat zit er dik in iddquote:
kun je iets spelen? behalve klootviool?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta er niet in, dat kan niet compleet zijn
Tofquote:
Is de btw aftrekbaarquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Welk instrument speel je?
Heb je je contributie al betaald?
Zie je dat nu pasquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:30 schreef DaMart het volgende:
Muck, je sig!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:30 schreef DaMart het volgende:
Muck, je sig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |