whehe... ja, die dag ja..quote:Op vrijdag 11 april 200812:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral omdat zijn internetverbinding er uit klapte op die dag en hij nog naar de bieb moest.
beetje wel.quote:Op vrijdag 11 april 200812:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
De rust is weer wedergekeerd? [afbeelding]
Dquote:
quote:Op vrijdag 11 april 200812:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wie was dat dan ook alweer? [afbeelding]
Dat mag ook wel een keertje, 't ging nogal hardquote:Op vrijdag 11 april 200812:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
De rust is weer wedergekeerd? [afbeelding]
We worden ouder. De kwaliteitsposts gaan slecht. Dat komt door de nieuwe generatie spamz0rsquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
dit jaar nog maar 3000 posts. dat gaat niet goed als ik boven die 11k van vorig jaar wil uitkomen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef Pheno het volgende:
Punt
D.Rose dusquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef Pheno het volgende:
Bloemsoort.
Ik sta tweedst, omdat eer-ik niet meer kan postenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:38 schreef MPG het volgende:
Mart, we moeten binnenkort eens aan ons userbuddieschap werken:
[..]
En om de stats compleet te maken:
[..]
Yup. Ik wilde het in MEN stijl brengen.quote:
En een anaal holletje?quote:
Dat is een andere ingang.quote:
Niet in die andere ingang gaan?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
In MEN komt er nooit een hele zin uit, maar 5 letterwoorde. Doe dan mee aan Lingo of zo
GROENNNNN!!!!GROENNNNN!!!!!
ja, het is te merken ja.quote:Op vrijdag 11 april 200812:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
We worden ouder. De kwaliteitsposts gaan slecht. Dat komt door de nieuwe generatie spamz0rs [afbeelding]
isquote:Op vrijdag 11 april 200812:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Ik wilde het in MEN stijl brengen.
slangquote:
tieten!quote:
Geen lastige klant op wiens rekening je dit kunt bijschrijven?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
Ik verveel me. En ik heb geen uurcode "FoK". Dat probleem zien we op het eind van de maand wel weer
Ik kijk per maand wie het lastigst is geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen lastige klant op wiens rekening je dit kunt bijschrijven?
ja, wel okee eigenlijk!quote:
Dat is goed om te horen, eindelijk!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, wel okee eigenlijk!
Ik heb het idee dat de pillen wel aardig helpen
In MEN gaat t wel wat harderquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:39 schreef cablegunmaster het volgende:
btw ben van 12 per dag naar 13 per dag opgekrikt
gisteren hielp dus toch om mn dag posts op te krikken
1,6 min per post als je 300 posts per dag post![]()
dus je hebt dan 1 minuut om het topic door te lezen , en ongv 30 seconde om er een reply op te doen als je 300 posts per dag maakt(Gerekend dan dat je gemid 8 uur achter de pc zit )
Vergane gloriequote:Op vrijdag 11 april 2008 11:48 schreef Pheno het volgende:Top 30 posts per dag van Pheno
Positie, datum, aantal posts
01. 2006-06-30 967
02. 2005-09-09 678
03. 2005-09-08 512
Wel heel erg 13 hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
In MEN gaat t wel wat harder...
5 per topic per minuut, en 3 topics bijhouden is geen probleem, als de een herlaad, post je in de ander en lees je de 3e.
Tuurlijk, nu baggert menquote:
Dat krijg ik zo, bij de vergadering. Een hele kan voor 2 koffiedrinkers, waarvan er 1 niet verder komt dan 2 kopjes. De rest is voor mijquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Koffie, dat ga ik zo ook eens halen
Dat dan wel.quote:
Nou leuk, posten om de aantallen. Die aantallen van mij waren in 2 scs, GC SC en Singles. MEN is voor postaantalgeile usersquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
In MEN gaat t wel wat harder...
5 per topic per minuut, en 3 topics bijhouden is geen probleem, als de een herlaad, post je in de ander en lees je de 3e.
tsssk....quote:Op vrijdag 11 april 200812:29 schreef MPG het volgende:
[..]
In MEN gaat t wel wat harder [afbeelding] ...
5 per topic per minuut [afbeelding] , en 3 topics bijhouden is geen probleem, als de een herlaad, post je in de ander en lees je de 3e.
Aantallenquote:Op vrijdag 11 april 200812:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou leuk, posten om de aantallen. Die aantallen van mij waren in 2 scs, GC SC en Singles. MEN is voor postaantalgeile users [afbeelding]
MPGquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat krijg ik zo, bij de vergadering. Een hele kan voor 2 koffiedrinkers, waarvan er 1 niet verder komt dan 2 kopjes. De rest is voor mij
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou leuk, posten om de aantallen. Die aantallen van mij waren in 2 scs, GC SC en Singles. MEN is voor postaantalgeile users
Moet je je ook niet in willen mengen johquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:35 schreef Muck het volgende:
de MEN sc is echt volkomen kut trouwens
Dat is dat hele subforum al.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:35 schreef Muck het volgende:
Ja, weet ik. Ik krijg eind deze maand een extra maandsalaris dus ik ga weer eens kijken of ik toch niet die macbook pro ga halenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hey Ph. dat extra geheugen in de MacBook werkt als een trein joh, ze loopt heerlijk soepel
ik ben een van de godmothers van die SCquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je je ook niet in willen mengen joh
Ik zou het zo maar doen als ik jou was. Het is wel een geil ding hoor. Mooie specsquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik krijg eind deze maand een extra maandsalaris dus ik ga weer eens kijken of ik toch niet die macbook pro ga halen
En de maand er op vakantiegeld
was het maar kut, kon ik er nog wat in kwijt.quote:Op vrijdag 11 april 200812:35 schreef Muck het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:37 schreef Pheno het volgende:
Of met het vakantiegeld naar Tokyo om daar een mac te halen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was het maar kut, kon ik er nog wat in kwijt.
zo duur is Tokyo niet vanuit hier.quote:Op vrijdag 11 april 200812:37 schreef Pheno het volgende:
Of met het vakantiegeld naar Tokyo om daar een mac te halen [afbeelding]
Het loon wat je daar krijgt is ook niet vergelijkbaar met hierquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo duur is Tokyo niet vanuit hier.
loon?quote:Op vrijdag 11 april 200812:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het loon wat je daar krijgt is ook niet vergelijkbaar met hier [afbeelding]
Geil. Starbucks. met dat lekkere ijs van ze. Die koffie daarintegenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:42 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Uit een e-mail van zojuist.
Starbucks wil je niet ervaren.. Voor het geld van een bak waterige drab heb ik elders in een gezelliger cafe twee of drie bakken koffie.quote:Op vrijdag 11 april 200812:42 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Uit een e-mail van zojuist [afbeelding].
hehehequote:Op vrijdag 11 april 2008 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was het maar kut, kon ik er nog wat in kwijt.
sorry?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
14.gif gewoon niet :p dat wil niet :p
Nee, met zo'n mokkel in bikini doe je wel andere dingen dan koffiedrinken, lijkt mequote:Op vrijdag 11 april 2008 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Tevens snap ik die link tussen Starbucks en dat mokkel in bikini niet
Keuze genoeg vast en zeker.. en het zal allemaal ook wel zonder ziektes kunnen als je een beetje de beroepshoeren links laat liggen en gaat voor de studentes die kun kamer moeten betalen, naar huis (op een ander eiland) moeten of iets in die richting.quote:Op vrijdag 11 april 200812:46 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehe
keuze genoeg daar toch bij jou?
als je syfilus wilt
aah, dat is voor mij StarFuck wel een oplossing, geen koffie drinken idd..quote:Op vrijdag 11 april 200812:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, met zo'n mokkel in bikini doe je wel andere dingen dan koffiedrinken, lijkt me [afbeelding].
Punani drinken?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, met zo'n mokkel in bikini doe je wel andere dingen dan koffiedrinken, lijkt me.
gewoon niet dat wil niet erin mengenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je je ook niet in willen mengen joh
oehquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Sate halen, nu is het rustig, half Indonesie in de moskee.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Sate halen, nu is het rustig, half Indonesie in de moskee.
Jaaahaaquote:
maar je zou het toch even voor je houden?quote:
HOUNIET HOUD HET NIET MEER MUCKquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
maar je zou het toch even voor je houden?
ook lekker..quote:Op vrijdag 11 april 200812:53 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh [afbeelding]
ik ga zo maar eens een sneetje brood smeren
handig hoor.. maar het gaat niet altijd goed met mijn timing. nog een minuut of 10, dan vertrek ik....quote:Op vrijdag 11 april 200812:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[afbeelding] handig.... wil je patat halen ... zit de helft in de moskee geen wachtrijen [afbeelding]
haha.. houniet houdt het niet meerquote:Op vrijdag 11 april 200812:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
HOUNIET HOUD HET NIET MEER MUCK [afbeelding]
ah das wel heel fijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook lekker..gelukkig kan ik hier ook vers en goed brood krijgen tegenwoordig.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |