Niet aan de arbeid?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:35 schreef PoeK het volgende:
lekker weer zeg
Net voor het eerst sinds tijden weer eens zonder jas naer buiten geweest
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook ja
er staat trouwens ook een spelfout in je solli
Tim, je weet zelf ook wel dat ik wel op werk kom als ik gezopen heb.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, maar wel vrij of gewoon niet gegaan want kater?
ik heb vrij genomen omdat ik vantevoren wist dat ik een kater zou hebben jaquote:
vooruit dan maarquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:44 schreef PoeK het volgende:
[..]
ik heb vrij genomen omdat ik vantevoren wist dat ik een kater zou hebben ja
Was om 04:30 thuis, ga dan niet om 08:30 werken lmfd.
kan best, ik heb tegen remlof gezegd dat ik mn sollicitatie heb afgezegd dermate van weigerende vriendinquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook ja
er staat trouwens ook een spelfout in je solli
tuurlijk welquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef PoeK het volgende:
Zeg, waar zijn OpA en MPg etc eigenlijk?
Komen die hier nog wel eens?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef PoeK het volgende:
mag je geen mod worden van je vriendin?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kan best, ik heb tegen remlof gezegd dat ik mn sollicitatie heb afgezegd dermate van weigerende vriendin![]()
ja inruilen,maar hey het blijft mn vriendin
.
misschien over 2 maanden maar eens proberen
OA is op vOAkOAntie, MPostveelG in vergaderingquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef PoeK het volgende:
wat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kan best, ik heb tegen remlof gezegd dat ik mn sollicitatie heb afgezegd dermate van weigerende vriendin![]()
.
ohja, OA gaat alleen nog maar op vakantie natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk wel
maar MPG heeft vergadering en school en weet ik veel
OA zal wel aan het pakken zijn voor de vakantie
Ja op zich wel, maar goed vroeger nam je ook wel eens een biertje als we de dag erna moesten werkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:43 schreef PoeK het volgende:
[..]
Tim, je weet zelf ook wel dat ik wel op werk kom als ik gezopen heb.
Had gister feest, dus heb dagje vrij genomen
Je moet echt wat aan je taalgebruik gaan doen. Dermate kan helemaal niet in deze zin jongenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
.
ja zoiets , met als reden : " ja je kan je al maar op 1 ding concentreren, hoe kun je anders tegelijk met mij praten en een moderator zijn."quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:49 schreef Muck het volgende:
[..]
mag je geen mod worden van je vriendin?
Gisteren met MPG en DaMart een spurt getrokken, haal ik alsnog maar 68 postsquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:49 schreef PoeK het volgende:
[..]
wat?
je mag van je vriendin geen mod worden?
omfg
o
[..]
ohja, OA gaat alleen nog maar op vakantie natuurlijk.
Da's waar ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |