quote:
En@ r00d, in het vorige topic heb ik een antwoord geplaatst voor die allstars waar je op zoek naar wasquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:41 schreef Subzero_X het volgende:
Dat wordt zo'n fucking hype dat het niet leuk meer is naar mijn mening..
Dat is het al... maar ik wil ze toch hebben. Vind de colourways erg nice.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:41 schreef Subzero_X het volgende:
Dat wordt zo'n fucking hype dat het niet leuk meer is naar mijn mening..
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:49 schreef morgane het volgende:
Tvp!
vind die maori zakdoeken nog best dope.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Nieuw topic, nieuwe pickup:
[ afbeelding ]
Vans Wander Chukka inc. 2 suffe maori-zakdoeken. 30e @ vans winkel in Utreg.
Die zijn wel dope!quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:22 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
Paar #36
Air Force XXV
auwquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:34 schreef Teije het volgende:
[..]
Ieder zijn ding hè.
[ afbeelding ]
whehehehe.
Dat zijn geen XXV'squote:Op donderdag 14 februari 2008 20:22 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
Paar #36
Air Force XXV
Iedereen zijn ding toch, ik ben er iig verliefd op.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
auw. Ik heb niks tegen mids hoor, maar ik vind er teveel zwart op zitten tov het blauw. Het maakt 'm er wat knullig uit zien
Staat op de doos en op de schoen.quote:
Waren er toevallig ook nog wat adidasjes?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:51 schreef Subzero_X het volgende:
35 bij puma outlet rosada
Ze hebben wel de illste bestsellers, Adidas adi racer low, je weet iedereen springt erop.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:44 schreef thaWarhead het volgende:
Wat een aanwinst...
OH MEHNNNNN, PRACHTIG.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:37 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ze hebben wel de illste bestsellers, Adidas adi racer low, je weet iedereen springt erop.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:37 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ze hebben wel de illste bestsellers, Adidas adi racer low, je weet iedereen springt erop.
[ afbeelding ]
tja krijg je met dyslexie kan geeneens goed lezenquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:23 schreef SHOOOTO het volgende:
^^Ape Superskates? [ afbeelding ]
Prijzig of niet?
ben even blut jaquote:
Zijn al uit.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:51 schreef seto het volgende:
Weet iemand wanneer die Marshall High's uitkomen in Nederland?
weer wat geleerdquote:Op zondag 17 februari 2008 14:25 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Zijn al uit.
Beach: Die Tre's komen uit het Four Guardians pack, meer info hier.
Mooie mids, die blauwe zijn niet echt mijn ding.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:16 schreef Beach het volgende:
Mijn twee nieuwe aanwinsten.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het blauwe paar blijkt een soort dragonball Z schoenen te zijn; te zien aan de draken binnenin en de japanse tekst achterop![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Skateshops in Amsterdam:quote:Op zondag 17 februari 2008 16:41 schreef morgane het volgende:
Weet iemand nog een paar leuke shops in A'dam? Hoeven niet per sé sneakershops te zijn, kledingwinkels (beetje alto/skate, jeweets) zijn ook welkom.
nopes, helaas niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:09 schreef Subzero_X het volgende:
Verstuurt de converse site niet naar nederland dna? heb je daar al naar gekeken?
HYPEBEAST!!11!!11quote:Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef calabi_yau het volgende:
En weet iemand wanneer/waar de SB skate or die's uitkomen?
boardlords is dicht at the moment is aant verkassen gaat binnenkort weer openquote:Op zondag 17 februari 2008 18:08 schreef Words het volgende:
Thanks, zal daar even een kijkje nemen!
dooms > marshalls tho, transformer logo-tje.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:00 schreef calabi_yau het volgende:
Wat lijken die marshalls op MF Dooms trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mf doom logotje dan, pft. ik zeg altijd transformer logotje!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef thaWarhead het volgende:
Jezus, Transformer logo-tje? Gast, kom op...
Marshalls > Doomsquote:Op maandag 18 februari 2008 22:32 schreef Teije het volgende:
dooms > marshalls tho
Liggen bij shifty in enschede. Kan die gast wel bellen is relaxte gozer of gewoon ff langswippenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef calabi_yau het volgende:
En weet iemand wanneer/waar de SB skate or die's uitkomen?
Donderdags, weet niet of Tom opstuurt je kan altijd vragen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:28 schreef calabi_yau het volgende:
Hmmm... kut, enschede ligt niet echt om de hoek hier. Opsturen zullen ze ook niet doen wsl, wanneer is koopavond in Enschede?
Zeg ik lekker nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef Brownietje het volgende:
WAAARR?
Zoiets heb je toch ook in het bordeaux rood ofzo? Heb er echt dood naar gezocht maar kan ze nergens in den haag vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:18 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
morgen ga ik ze inlopen...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:53 schreef got.rice het volgende:
[..]
Zoiets heb je toch ook in het bordeaux rood ofzo? Heb er echt dood naar gezocht maar kan ze nergens in den haag vinden
Vertel het mij!quote:
Die zijn tof, waar heb je ze vandaan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
mIjN nIeUwE sBtJuhZzZz sKaTeOrDiEsS:-))
Via-via, maar komen als het goed is deze week gewoon uit.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die zijn tof, waar heb je ze vandaan?
Wat zal het zijn, zo'n 15euro~?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef st0fzuiger het volgende:
heeft iemand enig idee hoeveel het zal kosten om een paar schoenen terug te sturen naar Duitsland?
Ah okay, toffig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:11 schreef Teije het volgende:
[..]
Via-via, maar komen als het goed is deze week gewoon uit.
[..]
Wat zal het zijn, zo'n 15euro~?
De mijne?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:08 schreef arneaux het volgende:
Het spijt me zeer maar ik vind die dingen zo godsgruwelijk onpasselijk lelijk.
Dunno, geloof herfst pas.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ah okay, toffig.
Die 720's ... wanneer komen die dan?
Lekker simpel, vind die witte toffer moet ik eerlijk zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:07 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb deze aangeschaft;
[ afbeelding ]
Als ze een beetje uitgelpen zijn, ga ik de veters zo strikken dat ik er zo in kan stappen, een knoop er in leggen en het uiteinde afknippen. Heerlijk !!
Ja ja ik mol mijn nieuwe schoenen zo snel mogelijk.
Ow ja, het is een herenschoen ... boeien.
Op sneakershop.nl hebben ze ze nog in diverse maten. Heb je ook geen gezeik met reizen enzo...quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:00 schreef got.rice het volgende:
[..]
Weet je toevallig of ze in den haag ergens verkrijgbaar zijn of winkes in Rotterdam?
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:57 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Air1s gekocht vandaag. Beetje brakke pic, zal morgen ff betere maken. Lopen heerlijk.
dankequote:Op donderdag 21 februari 2008 00:42 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Op sneakershop.nl hebben ze ze nog in diverse maten. Heb je ook geen gezeik met reizen enzo...
MJ'squote:
Sorry voor de rush, maar iemand die dit weet? Genoeg frequente Nikedragers hier denk ikquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:51 schreef Razorfist het volgende:
Graag zou ik jullie ervaring willen mbt hoe groot sneakers vallen.
Ik heb een paar Zoom Air Regime in UK10/US11 die me prima zitten en ook Reebok ERS in dezelfde maat.
Nu trok ik vandeweek een paar Air Max 90 aan bij een vriend in maatje US9.5 en die pastten gewoon bijna.. vallen deze nou zo anders?
Ben namelijk van plan een paar AM90 te kopen via internet, maar begin dan toch te twijfelen of een US10.5 wel de goede maat is voor me. Iemand met ervaring?
Thanks
M'n jordan 5's wat doen jequote:
Ha, die heb ik net eergister ook gehaald nadat ik m'n oude kinderversie op zolder was tegengekomen. Blijkt dat ik toch niet meer in maatje 39 pas.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:07 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb deze aangeschaft;
[ afbeelding ]
Als ze een beetje uitgelpen zijn, ga ik de veters zo strikken dat ik er zo in kan stappen, een knoop er in leggen en het uiteinde afknippen. Heerlijk !!
Ja ja ik mol mijn nieuwe schoenen zo snel mogelijk.
Ow ja, het is een herenschoen ... boeien.
Heel vetquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:51 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boemklatsch. Mn nieuwe Air1's!
Ieder zijn ding zeg ik maar, persoonlijk vind ik dat één van de mindere Dunks.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:13 schreef st0fzuiger het volgende:
[ afbeelding ] deze besteld terug gestuurd voor andere maat kan haast niet wacten:)
Tweeds, nice. Daar heb je zeker wel een aardige som voor neergelegt?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:13 schreef st0fzuiger het volgende:
[ afbeelding ] deze besteld terug gestuurd voor andere maat kan haast niet wacten:)
Grats.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:52 schreef Fezie het volgende:
Leuk dat die skate or die's "heat" zijn omdat ze geen witte midsole hebben.
Zo'n verschrikkelijk gehypte shoe... bleh en ze zijn nog lelijk ook.
Heb je ze al in het echt gezien? Ik zat namelijk ook eerst te twijfelen, maar toen ik ze zag bij ben-g was ik meteen verkocht.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:05 schreef calabi_yau het volgende:
Ik vind ze wel oke... lekker foute jaren '80 kleurencombo. Wilde ze eigenlijk halen maar heb er toch vanaf gezien.
Zijn schoenen heat als ze geen witte midsole hebben? Sinds wanneer?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:52 schreef Fezie het volgende:
Leuk dat die skate or die's "heat" zijn omdat ze geen witte midsole hebben.
Zo'n verschrikkelijk gehypte shoe... bleh en ze zijn nog lelijk ook.
Ah, vond ze er al een beetje raar uitzien.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn 'dure' tweeds teije
Ik las een aantal reacties op nikesb.org over de SkateOrDies:quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:02 schreef thaWarhead het volgende:
Huh, waarom zijn ze heat omdat er geen witte midsole op zit :S
reacties op NSB en ISS zijn allemaal hetzelfde als er een nieuwe SB verschijntquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:13 schreef Fezie het volgende:
[..]
Ik las een aantal reacties op nikesb.org over de SkateOrDies:
"blue midsole is straight fire", "wow finally no white midsole this is def heat"
Ikzelf denk daar tuurlijk anders over... maar ik vind het een beetje jammer.
quote:nice and simple color way got to cop
Bij ben-g+tom's gaan ze ¤110 kosten, kan best verschillen bij andere winkels.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:51 schreef Fliepke het volgende:
zeg wat kosten die skate or dies eigenlijk, ik zag op ebay flinke bedragen...
DEF COP, MANGS.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
reacties op NSB en ISS zijn allemaal hetzelfde als er een nieuwe SB verschijnt
reactie van vandaag op ISS over de SB Heaven Gates:![]()
[..]
ja in die tweeds van mij zitten blauwe veters welke veters denken jullie dat het beste zouden staan bij die van mij en waar te koop?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
witte sb laces, check fullylaced.comquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:08 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
ja in die tweeds van mij zitten blauwe veters welke veters denken jullie dat het beste zouden staan bij die van mij en waar te koop?
Nike Dunk Tweed High PRO SBquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
maple tan sb laces lijkt me ook wel nicequote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:13 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
witte sb laces, check fullylaced.com
SB Tweed Highs zijn duurder dan 100 USD, gaan voor 250 USD of hoger.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:15 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
Nike Dunk Tweed High PRO SB
[nksb-43] $99.99![]()
Als je de prijs bedoelde die van mij waren toch echt 100 euro ofzo moet wel bekennen dat ik die pro sb tjes een stukje mooier vindt door de bruine midsole maar fok it vind mn eigen tweeds toch nog heerlijk
Dat zijn nepperds voor $99.99.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:15 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
Nike Dunk Tweed High PRO SB
[nksb-43] $99.99![]()
Als je de prijs bedoelde die van mij waren toch echt 100 euro ofzo moet wel bekennen dat ik die pro sb tjes een stukje mooier vindt door de bruine midsole maar fok it vind mn eigen tweeds toch nog heerlijk
Ok het mag geen probleem zijn dus. Geen wasmiddel erbij i asume?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
kussensloop er om heen en in de wasmachine
Nicequote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:08 schreef MilkyWay het volgende:
M'n nieuwe nikez.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon op 30 graden in een kussensloop, haal je zooltjes en veters eruit en buiten laten drogen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ok het mag geen probleem zijn dus. Geen wasmiddel erbij i asume?
Haha het zijn niet mn nieuwe schoenen. Structures heb ik nu 2 maanden ofzo denk ik. Móeten de veters eruit? Want die zijn namelijk ook niet meer wit-wit.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
gewoon op 30 graden in een kussensloop, haal je zooltjes en veters eruit en buiten laten drogen.
en niet met je nieuwe schoenen gaan stappen, beetje een mooiboi uithangen
MilkyWay: netjes![]()
quote:yes it works very good infact just take them and put them in a pillow case and tie it as tight as you can put it in on a gentle cycle with about a half a cap of detergent. Make sure they are only washed in COLD water. Make sure you take the insoles out as well. When finished ball up napkins or news paper and stuff the inside and leave in a window or some where with a draft. Good luck and post your outcome
Ok thx man. Dan pleur ik die veters er gewoon los bij en dan veter ik ze wel ff opnieuw.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:44 schreef SHOOOTO het volgende:
^^het liefst wel, anders kan je je veters in een waszakje doen en erbij doen.
before Infrareds van Gusto:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
[..]
Pro-sportquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:29 schreef Subzero_X het volgende:
Puma unlimited HIgh:
http://www.highsnobiety.c(...)mited_high/index.htm
Waar en wanneer te halen?
Iemand enig idee?
hmm.. ik vind ze niet mooiquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:38 schreef Stansfield het volgende:
The Fresh Prince of Bel-Air x Puma West Philly First Round Pack
A show that needs no real introduction, The Fresh Prince of Bel-Air has had a long lasting impact on youth culture. Whether it be Will rocking OG Jordans to flipping his suit jacket inside-out, The Fresh Prince of Bel-Air was always defining in his style. In an upcoming collaboration, Puma has teamed up with The Fresh Prince of Bel-Air on a two pack of sneakers. Seen here is the West Philly First Round Pack which features the same iconic graffiti seen in the opening credits. The pack also includes a fluorescent green Agitation watch. Look for these to release May 17th, 2008.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Fresh Prince of Bel-Air x Puma Bel-Air Clyde Pack
In a foil between the ghetto of West Philly and the swankiness of Bel-Air, The Fresh Prince of Bel-Air x Puma collaboration looks to both locales to accentuate the differences often seen on the popular TV show. The recently seen West Philly First Round is emblazoned with graffiti while the Bel-Air Clyde offers a different approach with high quality Italian croc skin leather and gold highlights. The pack also includes a gold Forcer watch. The whole Fresh Prince of Bel-Air x Puma pack will release May 17th.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: www.hypebeast.com
Die wil je toch niet echt he?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:53 schreef JopJuh het volgende:
Iemand enig idee, waar ze deze (Converse by John Varvatos):
http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?color=01&navAction=jump&id=14308597
Verkopen en versturen naar Nederland ? CC is geen probleem
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:56 schreef seto het volgende:
Je bent er nog ingetrapt ook, nu gaan ze naar de tering ouwe.
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:56 schreef seto het volgende:
Je bent er nog ingetrapt ook, nu gaan ze naar de tering ouwe.
waarom zou hij die niet echt willen? buiten de prijs danquote:
110 dollar , 70 euro niet heel duur hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 20:08 schreef flaykd het volgende:
waarom zou hij die niet echt willen? buiten de prijs dan
Jeezus en je hele toebox is naar de tering.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:13 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zien er zo wel wit uit, maar dat zijn ze niet écht geworden. Nog steeds wat zwarte vlekjes op de neuzen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 21:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik eigenlijk wel gaaf.. maar ze staan leuker dan ze er uitzien op de foto
Nee tochquote:Op zondag 24 februari 2008 20:57 schreef arneaux het volgende:
Oooooooooooooh jezus. Nee kneus, zo vallen álle Structures.
dr lopen net iets teveel in, maar wel grappig schoentje an sichquote:Op zondag 24 februari 2008 21:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik eigenlijk wel gaaf.. maar ze staan leuker dan ze er uitzien op de foto
Patta? ben-g had ze wel, maar ik zag ze laatst niet meer liggen... (niet specifiek er naar gekeken, dus kan het je niet met zekerheid zeggenquote:Op zondag 24 februari 2008 22:00 schreef jovink het volgende:
gibsons hebben ze neem ik aan nog gweoon bij patta?
vet die pixelschoenenquote:
underrated? euh...quote:Op maandag 25 februari 2008 19:54 schreef calabi_yau het volgende:
Als je zwart wilt dan zou ik voor de meest underrated schoen van 2007 gaan
[ afbeelding ]
Ik vind ze vrij underrated ja... toen ze uitkwamen hoorde je er niemand over en ik zie ze nog steeds niet echt veel.quote:
Die bloemen zijn juist ill man.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
zijn dat bloemetjes?zonder zouden ze er denk ik toffer uit zien
Ik vind dat beige niet zo mooiquote:Op maandag 25 februari 2008 20:06 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zijn vetter vind ik
neuh smaken verschillen nu eenmaal vind zelf die air max en reebok met felle kleurtjes ( lekker fout) weer helemaal niksquote:Op maandag 25 februari 2008 20:29 schreef flaykd het volgende:
is gewoon grijs
en beledig ik jullie als ik zeg dat ik al die nike sb's en shit maar lelijk vind..?
Geeft niets hoor, ieder zijn ding. Leuke van SB's is dat niet 95% van Nederland erop loopt, zoals bijvoorbeeld Allstars.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:29 schreef flaykd het volgende:
is gewoon grijs
en beledig ik jullie als ik zeg dat ik al die nike sb's en shit maar lelijk vind..?
misschien hoor je er niemand over omdat ze lelijker zijn dan Jan Jaap van der Wal.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:59 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Ik vind ze vrij underrated ja... toen ze uitkwamen hoorde je er niemand over en ik zie ze nog steeds niet echt veel.
Ik vind de colourways echt gruwelijk.. maar ik ben dan ook niet iemand die roept dat vroegah alles beter wasquote:Op maandag 25 februari 2008 20:49 schreef ireallylovejazz het volgende:
[..]
misschien hoor je er niemand over omdat ze lelijker zijn dan Jan Jaap van der Wal.
er zijn leiders en er zijn volgers.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:36 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Ik vind de colourways echt gruwelijk.. maar ik ben dan ook niet iemand die roept dat vroegah alles beter was
meeloper, jij bent pas een echte meeloper, als je met antimeelopers mee gaat lopenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:55 schreef ireallylovejazz het volgende:
[..]
er zijn leiders en er zijn volgers.
Vandaag dagje Amsterdam gedaan en er liep echt een te lelijk wijf in. Die hoef ik niet meerquote:Op zondag 24 februari 2008 21:56 schreef jovink het volgende:
[..]
dr lopen net iets teveel in, maar wel grappig schoentje an sich
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:51 schreef calabi_yau het volgende:
Die ik postte Nike SB Dunk Mid, die andere zijn high.
Thanks!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
die van hierboven zijn high xD
hoe viezer, hoe beter voor jovinkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:09 schreef jovink het volgende:
die schoenen zijn vieeeeeeeeeess jeltos vieeess
netjes hoor(Y)
Ja wat wil je in de vakantie.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Vandaag dagje Amsterdam gedaan en er liep echt een te lelijk wijf in. Die hoef ik niet meer
Sowieso veel semi hippe provinciaaltjes
Alle 2 de paar ZX & het paartje ZXZ zijn van leer.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:21 schreef morgane het volgende:
Jeltos, zijn die zxz'jes van leer of suede? En waar heb je die paars met blauwe vandaan die er naast staan?
Supervette collectie btw
Vette collectiequote:Op maandag 25 februari 2008 22:51 schreef Jeltos het volgende:
Maar weer eens een collectie pic van mij![]()
![]()
[ afbeelding ]
Blijven hard die jordansquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vette collectie
[ afbeelding ]
Heb deze gekocht.
Old love new love set, ben helemaal gek van die oude Jordans.
Ik had als klein babytje de rood-wit-zwarte, maat 21
Heb die nog steeds en wou ze absoluut nog eens kopen, die gele zijn ook gewoon erg vet.
Ik zat er wel aan te denken om die gele te verkopen, maar dan is het pakket niet meer compleet en stiekem vind ik ze ook erg vetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:24 schreef jovink het volgende:
verkoop je mij die gele dunks koop jij t pakketje
Zo vet!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:48 schreef st0fzuiger het volgende:
Dit zijn de ruim 25 jaar oude nikies van me moeder haha![]()
[ afbeelding ] retro
ja vond ik ook idd ze zei dat ze vet goedkoop waren omdat niemand ze toen wou hebbenquote:
Een vriendin van me heeft ook 25 jaar oude adidas sneakers van haar moeder, echt te cool.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:52 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
ja vond ik ook idd ze zij dat ze vet goedkoop waren omdat niemand ze toen wou hebben
hehehe mijn goldenrods hell no jovink geen gekkenwerk meerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:24 schreef jovink het volgende:
verkoop je mij die gele dunks koop jij t pakketje
Vintage winkel 30 euroquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:52 schreef st0fzuiger het volgende:
die strepers met het blauwe lijntje blijf ik zo vet vinden waar heb je die vandaan?
ja en die glow in the dark dunks zijn ook koning mooi werk voor bij het uitgaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zat nog eens te kijken, maar die dunks van jou zijn zo stoer he!
hahah welke heb 4 paar dunks bovenaan en 1 paar terminaters staanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zat nog eens te kijken, maar die dunks van jou zijn zo stoer he!
Vooral alle paars bovenop die kastquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:12 schreef Jeltos het volgende:
[..]
hahah welke heb 4 paar dunks bovenaan en 1 paar terminaters staan
Wist niet dat die al gefaked waren, geen idee of ze legit/fake waren. (niet op gelet)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:28 schreef noirnoirblanc het volgende:
wel legit? want ik zag op marktplaats een paar fake
Ik heb een vraagje over deze schoenen he....als ik deze vergelijk met de bovenste rij van de collectie van Jeltos, vorige pagina, dan lijkt het net alsof deze hierboven dikkere zolen hebben. Ik heb vandaag behoorlijk wat paren in mn handen gehad en vond de zolen echt nogal dik, zeker onder een wijde broek die wat lang valt. Dan zie je praktisch alleen maar zool!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vette collectie
[ afbeelding ]
Heb deze gekocht.
Old love new love set, ben helemaal gek van die oude Jordans.
Ik had als klein babytje de rood-wit-zwarte, maat 21
Heb die nog steeds en wou ze absoluut nog eens kopen, die gele zijn ook gewoon erg vet.
uit HK kan ik ze even niet vinden, maar ze zijn wel te koop bij Kix-files alleen iets duurder.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:51 schreef noirnoirblanc het volgende:
9.5/10
ik heb net 60 GBP geboden op ebay.
en die veiling duurt nog 6 dagen, en dan kan ik ook weer op postbank
hoeveel scheelt het dan uit hong kong ??
Zoizo die jij nu vergelijk zijn JORDAN ONE RETRO he geen DUNKS dus die zien er ook anders uitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:11 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik heb een vraagje over deze schoenen he....als ik deze vergelijk met de bovenste rij van de collectie van Jeltos, vorige pagina, dan lijkt het net alsof deze hierboven dikkere zolen hebben. Ik heb vandaag behoorlijk wat paren in mn handen gehad en vond de zolen echt nogal dik, zeker onder een wijde broek die wat lang valt. Dan zie je praktisch alleen maar zool!
Ik heb die modellen van 2 (?) jaar terug in mn hoofd, lijken veel op bovenstaande, wel iets rustigere kleuren en volgens mij ook een iets dunnere zool. De bovenste rij van de collectie van Jeltos doen mij daaraan denken.
Die zoek ik dus, die hoge dunks met een wat dunnere zool dan wat ik vandaag allemaal gezien heb.
Vraag 1Klopt wat ik denk, dat de dunks tegenwoordig een wat dikkere zool hebben?
Vraag 2: zijn die ouderen nog ergens te krijgen, die in iets rustigere kleuren en met een, volgens mij dus, wat dunnere zool?
Thanks alvast, ik ben maar een leek op dit gebied die dit gewoon toffe schoenen vind
purchaze.nlquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:25 schreef sjeppert het volgende:
@ shooto weet jij nog waar nike air max lights teal te vinden zijn
maat 10/10,5
Hou www.sneakershop.nl in de gatenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:22 schreef noirnoirblanc het volgende:
he iedereen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik ben namelijk op zoek naar deze schoenen:
[ afbeelding ]
Nike air light crystal blue's.
Waar en voor hoeveel te verkijgen?
Godverdorie man waarom is dit zo ingewikkeld, ik begrijp er nog steeds geen hol vanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:39 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Zoizo die jij nu vergelijk zijn JORDAN ONE RETRO he geen DUNKS dus die zien er ook anders uit![]()
Well over die dunkies colorway de wat rustiger colorway bedoel jij denk ik de orgineel eerst uitgebracht colorways michigan goldenrod st johns ectra:
De dunkies zijn officeel uitgekomen in 1985 dacht ik toen werden ze voor verschillende universiteiten gemaakt in amerika in de kleuren die hun basketbal team droegen. (st johns universiteit (rood wit) Michigan universiteit (Blauw Geel ectra)
Deze release waren dat dacht ik:
[ afbeelding ]
Deze zijn nog een aantal keer her released in 1998 en 2003 (en nu met de vintage versie 2008) misschien nog wel vaker dat weet ik niet.
Als je op ebay kijkt zie je er genoeg staan ik zelf heb de release uit 1998 en 2003 omdat die goedkoper zijn als de 2008 release
Die heten niet echt NIke dunk colorway.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:28 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Godverdorie man waarom is dit zo ingewikkeld, ik begrijp er nog steeds geen hol van
Ik denk dat ik op zoek ben naar die uit 2003 idd...die foto die je erbij geeft is inderdaad wat ik zoek. Hebben die van die foto (Nike dunk colorway heten die dus?) een lagere zool dan die dunks high die nu in de winkels liggen?
En die bovenste rij van jou, dat zijn dus Jordan One Retro's? Wat voor zool hebben die dan?
Bedankt voor al je moeite trouwens![]()
maar zijn die "Nike SB Dunk Be true to your school" ook nog ergens te koop?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:27 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Die heten niet echt NIke dunk colorway.
Het zijn nike dunks, colorway betekend de kleur(en) waarin ze zijn uitgebracht.
Dit zijn de "Nike SB Dunk Be true to your school" wat de volledige naam is als ik het goedheb.
Zool is volgens mij precies hetzelfde als andere (sb) dunks, maar dat weet ik niet zeker.
@Warhead, heerlijke pickup, voel vooral die vans half cabs. Staan die ook niet op freshcotton in beige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |