Die zijn tof, waar heb je ze vandaan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
mIjN nIeUwE sBtJuhZzZz sKaTeOrDiEsS:-))
Via-via, maar komen als het goed is deze week gewoon uit.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die zijn tof, waar heb je ze vandaan?
Wat zal het zijn, zo'n 15euro~?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef st0fzuiger het volgende:
heeft iemand enig idee hoeveel het zal kosten om een paar schoenen terug te sturen naar Duitsland?
Ah okay, toffig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:11 schreef Teije het volgende:
[..]
Via-via, maar komen als het goed is deze week gewoon uit.
[..]
Wat zal het zijn, zo'n 15euro~?
De mijne?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:08 schreef arneaux het volgende:
Het spijt me zeer maar ik vind die dingen zo godsgruwelijk onpasselijk lelijk.
Dunno, geloof herfst pas.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ah okay, toffig.
Die 720's ... wanneer komen die dan?
Lekker simpel, vind die witte toffer moet ik eerlijk zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:07 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb deze aangeschaft;
[ afbeelding ]
Als ze een beetje uitgelpen zijn, ga ik de veters zo strikken dat ik er zo in kan stappen, een knoop er in leggen en het uiteinde afknippen. Heerlijk !!
Ja ja ik mol mijn nieuwe schoenen zo snel mogelijk.
Ow ja, het is een herenschoen ... boeien.
Op sneakershop.nl hebben ze ze nog in diverse maten. Heb je ook geen gezeik met reizen enzo...quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:00 schreef got.rice het volgende:
[..]
Weet je toevallig of ze in den haag ergens verkrijgbaar zijn of winkes in Rotterdam?
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:57 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Air1s gekocht vandaag. Beetje brakke pic, zal morgen ff betere maken. Lopen heerlijk.
dankequote:Op donderdag 21 februari 2008 00:42 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Op sneakershop.nl hebben ze ze nog in diverse maten. Heb je ook geen gezeik met reizen enzo...
MJ'squote:
Sorry voor de rush, maar iemand die dit weet? Genoeg frequente Nikedragers hier denk ikquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:51 schreef Razorfist het volgende:
Graag zou ik jullie ervaring willen mbt hoe groot sneakers vallen.
Ik heb een paar Zoom Air Regime in UK10/US11 die me prima zitten en ook Reebok ERS in dezelfde maat.
Nu trok ik vandeweek een paar Air Max 90 aan bij een vriend in maatje US9.5 en die pastten gewoon bijna.. vallen deze nou zo anders?
Ben namelijk van plan een paar AM90 te kopen via internet, maar begin dan toch te twijfelen of een US10.5 wel de goede maat is voor me. Iemand met ervaring?
Thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |