Die zijn tof, waar heb je ze vandaan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
mIjN nIeUwE sBtJuhZzZz sKaTeOrDiEsS:-))
Via-via, maar komen als het goed is deze week gewoon uit.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die zijn tof, waar heb je ze vandaan?
Wat zal het zijn, zo'n 15euro~?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef st0fzuiger het volgende:
heeft iemand enig idee hoeveel het zal kosten om een paar schoenen terug te sturen naar Duitsland?
Ah okay, toffig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:11 schreef Teije het volgende:
[..]
Via-via, maar komen als het goed is deze week gewoon uit.
[..]
Wat zal het zijn, zo'n 15euro~?
De mijne?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:08 schreef arneaux het volgende:
Het spijt me zeer maar ik vind die dingen zo godsgruwelijk onpasselijk lelijk.
Dunno, geloof herfst pas.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ah okay, toffig.
Die 720's ... wanneer komen die dan?
Lekker simpel, vind die witte toffer moet ik eerlijk zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:07 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb deze aangeschaft;
[ afbeelding ]
Als ze een beetje uitgelpen zijn, ga ik de veters zo strikken dat ik er zo in kan stappen, een knoop er in leggen en het uiteinde afknippen. Heerlijk !!
Ja ja ik mol mijn nieuwe schoenen zo snel mogelijk.
Ow ja, het is een herenschoen ... boeien.
Op sneakershop.nl hebben ze ze nog in diverse maten. Heb je ook geen gezeik met reizen enzo...quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:00 schreef got.rice het volgende:
[..]
Weet je toevallig of ze in den haag ergens verkrijgbaar zijn of winkes in Rotterdam?
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:57 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Air1s gekocht vandaag. Beetje brakke pic, zal morgen ff betere maken. Lopen heerlijk.
dankequote:Op donderdag 21 februari 2008 00:42 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Op sneakershop.nl hebben ze ze nog in diverse maten. Heb je ook geen gezeik met reizen enzo...
MJ'squote:
Sorry voor de rush, maar iemand die dit weet? Genoeg frequente Nikedragers hier denk ikquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:51 schreef Razorfist het volgende:
Graag zou ik jullie ervaring willen mbt hoe groot sneakers vallen.
Ik heb een paar Zoom Air Regime in UK10/US11 die me prima zitten en ook Reebok ERS in dezelfde maat.
Nu trok ik vandeweek een paar Air Max 90 aan bij een vriend in maatje US9.5 en die pastten gewoon bijna.. vallen deze nou zo anders?
Ben namelijk van plan een paar AM90 te kopen via internet, maar begin dan toch te twijfelen of een US10.5 wel de goede maat is voor me. Iemand met ervaring?
Thanks
M'n jordan 5's wat doen jequote:
Ha, die heb ik net eergister ook gehaald nadat ik m'n oude kinderversie op zolder was tegengekomen. Blijkt dat ik toch niet meer in maatje 39 pas.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:07 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb deze aangeschaft;
[ afbeelding ]
Als ze een beetje uitgelpen zijn, ga ik de veters zo strikken dat ik er zo in kan stappen, een knoop er in leggen en het uiteinde afknippen. Heerlijk !!
Ja ja ik mol mijn nieuwe schoenen zo snel mogelijk.
Ow ja, het is een herenschoen ... boeien.
Heel vetquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:51 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boemklatsch. Mn nieuwe Air1's!
Ieder zijn ding zeg ik maar, persoonlijk vind ik dat één van de mindere Dunks.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:13 schreef st0fzuiger het volgende:
[ afbeelding ] deze besteld terug gestuurd voor andere maat kan haast niet wacten:)
Tweeds, nice. Daar heb je zeker wel een aardige som voor neergelegt?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:13 schreef st0fzuiger het volgende:
[ afbeelding ] deze besteld terug gestuurd voor andere maat kan haast niet wacten:)
Grats.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:52 schreef Fezie het volgende:
Leuk dat die skate or die's "heat" zijn omdat ze geen witte midsole hebben.
Zo'n verschrikkelijk gehypte shoe... bleh en ze zijn nog lelijk ook.
Heb je ze al in het echt gezien? Ik zat namelijk ook eerst te twijfelen, maar toen ik ze zag bij ben-g was ik meteen verkocht.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:05 schreef calabi_yau het volgende:
Ik vind ze wel oke... lekker foute jaren '80 kleurencombo. Wilde ze eigenlijk halen maar heb er toch vanaf gezien.
Zijn schoenen heat als ze geen witte midsole hebben? Sinds wanneer?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:52 schreef Fezie het volgende:
Leuk dat die skate or die's "heat" zijn omdat ze geen witte midsole hebben.
Zo'n verschrikkelijk gehypte shoe... bleh en ze zijn nog lelijk ook.
Ah, vond ze er al een beetje raar uitzien.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn 'dure' tweeds teije
Ik las een aantal reacties op nikesb.org over de SkateOrDies:quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:02 schreef thaWarhead het volgende:
Huh, waarom zijn ze heat omdat er geen witte midsole op zit :S
reacties op NSB en ISS zijn allemaal hetzelfde als er een nieuwe SB verschijntquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:13 schreef Fezie het volgende:
[..]
Ik las een aantal reacties op nikesb.org over de SkateOrDies:
"blue midsole is straight fire", "wow finally no white midsole this is def heat"
Ikzelf denk daar tuurlijk anders over... maar ik vind het een beetje jammer.
quote:nice and simple color way got to cop
Bij ben-g+tom's gaan ze ¤110 kosten, kan best verschillen bij andere winkels.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:51 schreef Fliepke het volgende:
zeg wat kosten die skate or dies eigenlijk, ik zag op ebay flinke bedragen...
DEF COP, MANGS.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
reacties op NSB en ISS zijn allemaal hetzelfde als er een nieuwe SB verschijnt
reactie van vandaag op ISS over de SB Heaven Gates:![]()
[..]
ja in die tweeds van mij zitten blauwe veters welke veters denken jullie dat het beste zouden staan bij die van mij en waar te koop?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
witte sb laces, check fullylaced.comquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:08 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
ja in die tweeds van mij zitten blauwe veters welke veters denken jullie dat het beste zouden staan bij die van mij en waar te koop?
Nike Dunk Tweed High PRO SBquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
maple tan sb laces lijkt me ook wel nicequote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:13 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
witte sb laces, check fullylaced.com
SB Tweed Highs zijn duurder dan 100 USD, gaan voor 250 USD of hoger.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:15 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
Nike Dunk Tweed High PRO SB
[nksb-43] $99.99![]()
Als je de prijs bedoelde die van mij waren toch echt 100 euro ofzo moet wel bekennen dat ik die pro sb tjes een stukje mooier vindt door de bruine midsole maar fok it vind mn eigen tweeds toch nog heerlijk
Dat zijn nepperds voor $99.99.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:15 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
Nike Dunk Tweed High PRO SB
[nksb-43] $99.99![]()
Als je de prijs bedoelde die van mij waren toch echt 100 euro ofzo moet wel bekennen dat ik die pro sb tjes een stukje mooier vindt door de bruine midsole maar fok it vind mn eigen tweeds toch nog heerlijk
Ok het mag geen probleem zijn dus. Geen wasmiddel erbij i asume?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
kussensloop er om heen en in de wasmachine
Nicequote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:08 schreef MilkyWay het volgende:
M'n nieuwe nikez.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon op 30 graden in een kussensloop, haal je zooltjes en veters eruit en buiten laten drogen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ok het mag geen probleem zijn dus. Geen wasmiddel erbij i asume?
Haha het zijn niet mn nieuwe schoenen. Structures heb ik nu 2 maanden ofzo denk ik. Móeten de veters eruit? Want die zijn namelijk ook niet meer wit-wit.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
gewoon op 30 graden in een kussensloop, haal je zooltjes en veters eruit en buiten laten drogen.
en niet met je nieuwe schoenen gaan stappen, beetje een mooiboi uithangen
MilkyWay: netjes![]()
quote:yes it works very good infact just take them and put them in a pillow case and tie it as tight as you can put it in on a gentle cycle with about a half a cap of detergent. Make sure they are only washed in COLD water. Make sure you take the insoles out as well. When finished ball up napkins or news paper and stuff the inside and leave in a window or some where with a draft. Good luck and post your outcome
Ok thx man. Dan pleur ik die veters er gewoon los bij en dan veter ik ze wel ff opnieuw.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:44 schreef SHOOOTO het volgende:
^^het liefst wel, anders kan je je veters in een waszakje doen en erbij doen.
before Infrareds van Gusto:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
[..]
Pro-sportquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:29 schreef Subzero_X het volgende:
Puma unlimited HIgh:
http://www.highsnobiety.c(...)mited_high/index.htm
Waar en wanneer te halen?
Iemand enig idee?
hmm.. ik vind ze niet mooiquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:38 schreef Stansfield het volgende:
The Fresh Prince of Bel-Air x Puma West Philly First Round Pack
A show that needs no real introduction, The Fresh Prince of Bel-Air has had a long lasting impact on youth culture. Whether it be Will rocking OG Jordans to flipping his suit jacket inside-out, The Fresh Prince of Bel-Air was always defining in his style. In an upcoming collaboration, Puma has teamed up with The Fresh Prince of Bel-Air on a two pack of sneakers. Seen here is the West Philly First Round Pack which features the same iconic graffiti seen in the opening credits. The pack also includes a fluorescent green Agitation watch. Look for these to release May 17th, 2008.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Fresh Prince of Bel-Air x Puma Bel-Air Clyde Pack
In a foil between the ghetto of West Philly and the swankiness of Bel-Air, The Fresh Prince of Bel-Air x Puma collaboration looks to both locales to accentuate the differences often seen on the popular TV show. The recently seen West Philly First Round is emblazoned with graffiti while the Bel-Air Clyde offers a different approach with high quality Italian croc skin leather and gold highlights. The pack also includes a gold Forcer watch. The whole Fresh Prince of Bel-Air x Puma pack will release May 17th.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: www.hypebeast.com
Die wil je toch niet echt he?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:53 schreef JopJuh het volgende:
Iemand enig idee, waar ze deze (Converse by John Varvatos):
http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?color=01&navAction=jump&id=14308597
Verkopen en versturen naar Nederland ? CC is geen probleem
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:56 schreef seto het volgende:
Je bent er nog ingetrapt ook, nu gaan ze naar de tering ouwe.
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:56 schreef seto het volgende:
Je bent er nog ingetrapt ook, nu gaan ze naar de tering ouwe.
waarom zou hij die niet echt willen? buiten de prijs danquote:
110 dollar , 70 euro niet heel duur hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 20:08 schreef flaykd het volgende:
waarom zou hij die niet echt willen? buiten de prijs dan
Jeezus en je hele toebox is naar de tering.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:13 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zien er zo wel wit uit, maar dat zijn ze niet écht geworden. Nog steeds wat zwarte vlekjes op de neuzen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 21:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik eigenlijk wel gaaf.. maar ze staan leuker dan ze er uitzien op de foto
Nee tochquote:Op zondag 24 februari 2008 20:57 schreef arneaux het volgende:
Oooooooooooooh jezus. Nee kneus, zo vallen álle Structures.
dr lopen net iets teveel in, maar wel grappig schoentje an sichquote:Op zondag 24 februari 2008 21:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik eigenlijk wel gaaf.. maar ze staan leuker dan ze er uitzien op de foto
Patta? ben-g had ze wel, maar ik zag ze laatst niet meer liggen... (niet specifiek er naar gekeken, dus kan het je niet met zekerheid zeggenquote:Op zondag 24 februari 2008 22:00 schreef jovink het volgende:
gibsons hebben ze neem ik aan nog gweoon bij patta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |