Die wil je toch niet echt he?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:53 schreef JopJuh het volgende:
Iemand enig idee, waar ze deze (Converse by John Varvatos):
http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?color=01&navAction=jump&id=14308597
Verkopen en versturen naar Nederland ? CC is geen probleem
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:56 schreef seto het volgende:
Je bent er nog ingetrapt ook, nu gaan ze naar de tering ouwe.
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:56 schreef seto het volgende:
Je bent er nog ingetrapt ook, nu gaan ze naar de tering ouwe.
waarom zou hij die niet echt willen? buiten de prijs danquote:
110 dollar , 70 euro niet heel duur hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 20:08 schreef flaykd het volgende:
waarom zou hij die niet echt willen? buiten de prijs dan
Jeezus en je hele toebox is naar de tering.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:13 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zien er zo wel wit uit, maar dat zijn ze niet écht geworden. Nog steeds wat zwarte vlekjes op de neuzen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 21:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik eigenlijk wel gaaf.. maar ze staan leuker dan ze er uitzien op de foto
Nee tochquote:Op zondag 24 februari 2008 20:57 schreef arneaux het volgende:
Oooooooooooooh jezus. Nee kneus, zo vallen álle Structures.
dr lopen net iets teveel in, maar wel grappig schoentje an sichquote:Op zondag 24 februari 2008 21:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik eigenlijk wel gaaf.. maar ze staan leuker dan ze er uitzien op de foto
Patta? ben-g had ze wel, maar ik zag ze laatst niet meer liggen... (niet specifiek er naar gekeken, dus kan het je niet met zekerheid zeggenquote:Op zondag 24 februari 2008 22:00 schreef jovink het volgende:
gibsons hebben ze neem ik aan nog gweoon bij patta?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |