Ieder zijn ding zeg ik maar, persoonlijk vind ik dat één van de mindere Dunks.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:13 schreef st0fzuiger het volgende:
[ afbeelding ] deze besteld terug gestuurd voor andere maat kan haast niet wacten:)
Tweeds, nice. Daar heb je zeker wel een aardige som voor neergelegt?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:13 schreef st0fzuiger het volgende:
[ afbeelding ] deze besteld terug gestuurd voor andere maat kan haast niet wacten:)
Grats.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:52 schreef Fezie het volgende:
Leuk dat die skate or die's "heat" zijn omdat ze geen witte midsole hebben.
Zo'n verschrikkelijk gehypte shoe... bleh en ze zijn nog lelijk ook.
Heb je ze al in het echt gezien? Ik zat namelijk ook eerst te twijfelen, maar toen ik ze zag bij ben-g was ik meteen verkocht.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:05 schreef calabi_yau het volgende:
Ik vind ze wel oke... lekker foute jaren '80 kleurencombo. Wilde ze eigenlijk halen maar heb er toch vanaf gezien.
Zijn schoenen heat als ze geen witte midsole hebben? Sinds wanneer?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:52 schreef Fezie het volgende:
Leuk dat die skate or die's "heat" zijn omdat ze geen witte midsole hebben.
Zo'n verschrikkelijk gehypte shoe... bleh en ze zijn nog lelijk ook.
Ah, vond ze er al een beetje raar uitzien.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn 'dure' tweeds teije
Ik las een aantal reacties op nikesb.org over de SkateOrDies:quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:02 schreef thaWarhead het volgende:
Huh, waarom zijn ze heat omdat er geen witte midsole op zit :S
reacties op NSB en ISS zijn allemaal hetzelfde als er een nieuwe SB verschijntquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:13 schreef Fezie het volgende:
[..]
Ik las een aantal reacties op nikesb.org over de SkateOrDies:
"blue midsole is straight fire", "wow finally no white midsole this is def heat"
Ikzelf denk daar tuurlijk anders over... maar ik vind het een beetje jammer.
quote:nice and simple color way got to cop
Bij ben-g+tom's gaan ze ¤110 kosten, kan best verschillen bij andere winkels.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:51 schreef Fliepke het volgende:
zeg wat kosten die skate or dies eigenlijk, ik zag op ebay flinke bedragen...
DEF COP, MANGS.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
reacties op NSB en ISS zijn allemaal hetzelfde als er een nieuwe SB verschijnt
reactie van vandaag op ISS over de SB Heaven Gates:![]()
[..]
ja in die tweeds van mij zitten blauwe veters welke veters denken jullie dat het beste zouden staan bij die van mij en waar te koop?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn 'dure' tweeds teije
witte sb laces, check fullylaced.comquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:08 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
ja in die tweeds van mij zitten blauwe veters welke veters denken jullie dat het beste zouden staan bij die van mij en waar te koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |