Zijn al uit.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:51 schreef seto het volgende:
Weet iemand wanneer die Marshall High's uitkomen in Nederland?
weer wat geleerdquote:Op zondag 17 februari 2008 14:25 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Zijn al uit.
Beach: Die Tre's komen uit het Four Guardians pack, meer info hier.
Mooie mids, die blauwe zijn niet echt mijn ding.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:16 schreef Beach het volgende:
Mijn twee nieuwe aanwinsten.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het blauwe paar blijkt een soort dragonball Z schoenen te zijn; te zien aan de draken binnenin en de japanse tekst achterop![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Skateshops in Amsterdam:quote:Op zondag 17 februari 2008 16:41 schreef morgane het volgende:
Weet iemand nog een paar leuke shops in A'dam? Hoeven niet per sé sneakershops te zijn, kledingwinkels (beetje alto/skate, jeweets) zijn ook welkom.
nopes, helaas niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:09 schreef Subzero_X het volgende:
Verstuurt de converse site niet naar nederland dna? heb je daar al naar gekeken?
HYPEBEAST!!11!!11quote:Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef calabi_yau het volgende:
En weet iemand wanneer/waar de SB skate or die's uitkomen?
boardlords is dicht at the moment is aant verkassen gaat binnenkort weer openquote:Op zondag 17 februari 2008 18:08 schreef Words het volgende:
Thanks, zal daar even een kijkje nemen!
dooms > marshalls tho, transformer logo-tje.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:00 schreef calabi_yau het volgende:
Wat lijken die marshalls op MF Dooms trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mf doom logotje dan, pft. ik zeg altijd transformer logotje!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef thaWarhead het volgende:
Jezus, Transformer logo-tje? Gast, kom op...
Marshalls > Doomsquote:Op maandag 18 februari 2008 22:32 schreef Teije het volgende:
dooms > marshalls tho
Liggen bij shifty in enschede. Kan die gast wel bellen is relaxte gozer of gewoon ff langswippenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef calabi_yau het volgende:
En weet iemand wanneer/waar de SB skate or die's uitkomen?
Donderdags, weet niet of Tom opstuurt je kan altijd vragen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:28 schreef calabi_yau het volgende:
Hmmm... kut, enschede ligt niet echt om de hoek hier. Opsturen zullen ze ook niet doen wsl, wanneer is koopavond in Enschede?
Zeg ik lekker nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef Brownietje het volgende:
WAAARR?
Zoiets heb je toch ook in het bordeaux rood ofzo? Heb er echt dood naar gezocht maar kan ze nergens in den haag vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:18 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
morgen ga ik ze inlopen...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:53 schreef got.rice het volgende:
[..]
Zoiets heb je toch ook in het bordeaux rood ofzo? Heb er echt dood naar gezocht maar kan ze nergens in den haag vinden
Vertel het mij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |