quote:
En@ r00d, in het vorige topic heb ik een antwoord geplaatst voor die allstars waar je op zoek naar wasquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:41 schreef Subzero_X het volgende:
Dat wordt zo'n fucking hype dat het niet leuk meer is naar mijn mening..
Dat is het al... maar ik wil ze toch hebben. Vind de colourways erg nice.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:41 schreef Subzero_X het volgende:
Dat wordt zo'n fucking hype dat het niet leuk meer is naar mijn mening..
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:49 schreef morgane het volgende:
Tvp!
vind die maori zakdoeken nog best dope.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Nieuw topic, nieuwe pickup:
[ afbeelding ]
Vans Wander Chukka inc. 2 suffe maori-zakdoeken. 30e @ vans winkel in Utreg.
Die zijn wel dope!quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:22 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
Paar #36
Air Force XXV
auwquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:34 schreef Teije het volgende:
[..]
Ieder zijn ding hè.
[ afbeelding ]
whehehehe.
Dat zijn geen XXV'squote:Op donderdag 14 februari 2008 20:22 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
Paar #36
Air Force XXV
Iedereen zijn ding toch, ik ben er iig verliefd op.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
auw. Ik heb niks tegen mids hoor, maar ik vind er teveel zwart op zitten tov het blauw. Het maakt 'm er wat knullig uit zien
Staat op de doos en op de schoen.quote:
Waren er toevallig ook nog wat adidasjes?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:51 schreef Subzero_X het volgende:
35 bij puma outlet rosada
Ze hebben wel de illste bestsellers, Adidas adi racer low, je weet iedereen springt erop.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:44 schreef thaWarhead het volgende:
Wat een aanwinst...
OH MEHNNNNN, PRACHTIG.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:37 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ze hebben wel de illste bestsellers, Adidas adi racer low, je weet iedereen springt erop.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:37 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ze hebben wel de illste bestsellers, Adidas adi racer low, je weet iedereen springt erop.
[ afbeelding ]
tja krijg je met dyslexie kan geeneens goed lezenquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:23 schreef SHOOOTO het volgende:
^^Ape Superskates? [ afbeelding ]
Prijzig of niet?
ben even blut jaquote:
Zijn al uit.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:51 schreef seto het volgende:
Weet iemand wanneer die Marshall High's uitkomen in Nederland?
weer wat geleerdquote:Op zondag 17 februari 2008 14:25 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Zijn al uit.
Beach: Die Tre's komen uit het Four Guardians pack, meer info hier.
Mooie mids, die blauwe zijn niet echt mijn ding.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:16 schreef Beach het volgende:
Mijn twee nieuwe aanwinsten.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het blauwe paar blijkt een soort dragonball Z schoenen te zijn; te zien aan de draken binnenin en de japanse tekst achterop![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Skateshops in Amsterdam:quote:Op zondag 17 februari 2008 16:41 schreef morgane het volgende:
Weet iemand nog een paar leuke shops in A'dam? Hoeven niet per sé sneakershops te zijn, kledingwinkels (beetje alto/skate, jeweets) zijn ook welkom.
nopes, helaas niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:09 schreef Subzero_X het volgende:
Verstuurt de converse site niet naar nederland dna? heb je daar al naar gekeken?
HYPEBEAST!!11!!11quote:Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef calabi_yau het volgende:
En weet iemand wanneer/waar de SB skate or die's uitkomen?
boardlords is dicht at the moment is aant verkassen gaat binnenkort weer openquote:Op zondag 17 februari 2008 18:08 schreef Words het volgende:
Thanks, zal daar even een kijkje nemen!
dooms > marshalls tho, transformer logo-tje.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:00 schreef calabi_yau het volgende:
Wat lijken die marshalls op MF Dooms trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mf doom logotje dan, pft. ik zeg altijd transformer logotje!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef thaWarhead het volgende:
Jezus, Transformer logo-tje? Gast, kom op...
Marshalls > Doomsquote:Op maandag 18 februari 2008 22:32 schreef Teije het volgende:
dooms > marshalls tho
Liggen bij shifty in enschede. Kan die gast wel bellen is relaxte gozer of gewoon ff langswippenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef calabi_yau het volgende:
En weet iemand wanneer/waar de SB skate or die's uitkomen?
Donderdags, weet niet of Tom opstuurt je kan altijd vragen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:28 schreef calabi_yau het volgende:
Hmmm... kut, enschede ligt niet echt om de hoek hier. Opsturen zullen ze ook niet doen wsl, wanneer is koopavond in Enschede?
Zeg ik lekker nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef Brownietje het volgende:
WAAARR?
Zoiets heb je toch ook in het bordeaux rood ofzo? Heb er echt dood naar gezocht maar kan ze nergens in den haag vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:18 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
morgen ga ik ze inlopen...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:53 schreef got.rice het volgende:
[..]
Zoiets heb je toch ook in het bordeaux rood ofzo? Heb er echt dood naar gezocht maar kan ze nergens in den haag vinden
Vertel het mij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |