Vooral alle paars bovenop die kastquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:12 schreef Jeltos het volgende:
[..]
hahah welke heb 4 paar dunks bovenaan en 1 paar terminaters staan
Wist niet dat die al gefaked waren, geen idee of ze legit/fake waren. (niet op gelet)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:28 schreef noirnoirblanc het volgende:
wel legit? want ik zag op marktplaats een paar fake
Ik heb een vraagje over deze schoenen he....als ik deze vergelijk met de bovenste rij van de collectie van Jeltos, vorige pagina, dan lijkt het net alsof deze hierboven dikkere zolen hebben. Ik heb vandaag behoorlijk wat paren in mn handen gehad en vond de zolen echt nogal dik, zeker onder een wijde broek die wat lang valt. Dan zie je praktisch alleen maar zool!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vette collectie
[ afbeelding ]
Heb deze gekocht.
Old love new love set, ben helemaal gek van die oude Jordans.
Ik had als klein babytje de rood-wit-zwarte, maat 21
Heb die nog steeds en wou ze absoluut nog eens kopen, die gele zijn ook gewoon erg vet.
uit HK kan ik ze even niet vinden, maar ze zijn wel te koop bij Kix-files alleen iets duurder.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:51 schreef noirnoirblanc het volgende:
9.5/10
ik heb net 60 GBP geboden op ebay.
en die veiling duurt nog 6 dagen, en dan kan ik ook weer op postbank
hoeveel scheelt het dan uit hong kong ??
Zoizo die jij nu vergelijk zijn JORDAN ONE RETRO he geen DUNKS dus die zien er ook anders uitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:11 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik heb een vraagje over deze schoenen he....als ik deze vergelijk met de bovenste rij van de collectie van Jeltos, vorige pagina, dan lijkt het net alsof deze hierboven dikkere zolen hebben. Ik heb vandaag behoorlijk wat paren in mn handen gehad en vond de zolen echt nogal dik, zeker onder een wijde broek die wat lang valt. Dan zie je praktisch alleen maar zool!
Ik heb die modellen van 2 (?) jaar terug in mn hoofd, lijken veel op bovenstaande, wel iets rustigere kleuren en volgens mij ook een iets dunnere zool. De bovenste rij van de collectie van Jeltos doen mij daaraan denken.
Die zoek ik dus, die hoge dunks met een wat dunnere zool dan wat ik vandaag allemaal gezien heb.
Vraag 1Klopt wat ik denk, dat de dunks tegenwoordig een wat dikkere zool hebben?
Vraag 2: zijn die ouderen nog ergens te krijgen, die in iets rustigere kleuren en met een, volgens mij dus, wat dunnere zool?
Thanks alvast, ik ben maar een leek op dit gebied die dit gewoon toffe schoenen vind
purchaze.nlquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:25 schreef sjeppert het volgende:
@ shooto weet jij nog waar nike air max lights teal te vinden zijn
maat 10/10,5
Hou www.sneakershop.nl in de gatenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:22 schreef noirnoirblanc het volgende:
he iedereen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik ben namelijk op zoek naar deze schoenen:
[ afbeelding ]
Nike air light crystal blue's.
Waar en voor hoeveel te verkijgen?
Godverdorie man waarom is dit zo ingewikkeld, ik begrijp er nog steeds geen hol vanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:39 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Zoizo die jij nu vergelijk zijn JORDAN ONE RETRO he geen DUNKS dus die zien er ook anders uit![]()
Well over die dunkies colorway de wat rustiger colorway bedoel jij denk ik de orgineel eerst uitgebracht colorways michigan goldenrod st johns ectra:
De dunkies zijn officeel uitgekomen in 1985 dacht ik toen werden ze voor verschillende universiteiten gemaakt in amerika in de kleuren die hun basketbal team droegen. (st johns universiteit (rood wit) Michigan universiteit (Blauw Geel ectra)
Deze release waren dat dacht ik:
[ afbeelding ]
Deze zijn nog een aantal keer her released in 1998 en 2003 (en nu met de vintage versie 2008) misschien nog wel vaker dat weet ik niet.
Als je op ebay kijkt zie je er genoeg staan ik zelf heb de release uit 1998 en 2003 omdat die goedkoper zijn als de 2008 release
Die heten niet echt NIke dunk colorway.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:28 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Godverdorie man waarom is dit zo ingewikkeld, ik begrijp er nog steeds geen hol van
Ik denk dat ik op zoek ben naar die uit 2003 idd...die foto die je erbij geeft is inderdaad wat ik zoek. Hebben die van die foto (Nike dunk colorway heten die dus?) een lagere zool dan die dunks high die nu in de winkels liggen?
En die bovenste rij van jou, dat zijn dus Jordan One Retro's? Wat voor zool hebben die dan?
Bedankt voor al je moeite trouwens![]()
maar zijn die "Nike SB Dunk Be true to your school" ook nog ergens te koop?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:27 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Die heten niet echt NIke dunk colorway.
Het zijn nike dunks, colorway betekend de kleur(en) waarin ze zijn uitgebracht.
Dit zijn de "Nike SB Dunk Be true to your school" wat de volledige naam is als ik het goedheb.
Zool is volgens mij precies hetzelfde als andere (sb) dunks, maar dat weet ik niet zeker.
@Warhead, heerlijke pickup, voel vooral die vans half cabs. Staan die ook niet op freshcotton in beige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |