die ken ik niet (althans, niet gezien, wel vangehoord)quote:
De beste vernieuwing moet weg?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:02 schreef mschol het volgende:
die rooie banner moet weg (die met anime is zeker geen hentai)
hij oogt imho heel ugly in de OP (dat je tekst er neer wil zetten oke. maar doe dat dan met normale tekstquote:
tja....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:04 schreef zquing het volgende:
Jordy wou dat er heel erg duideljik werd gemaakt dat anime geen hentai is
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:40 schreef Jordy-B het volgende:
Tof! Dat geel van de letters vloekt alleen 'n beetje...
welke codecpacks moeten we nogmeer aanraden dan? VLC is nu niet zo heel geweldig qua qualiteit, klite heb ik een hekel aan en ACE codecpack heeft te veel codecs voor de meeste mensenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:02 schreef mschol het volgende:
die rooie banner moet weg (die met anime is zeker geen hentai), voor de rest is het alleen maar meer lappen tekst geworden dat nog minder intressant lijkt... (imho)
zonder duidelijke paragrafen en/of koppen..
ook vind ik dat je niet alleen CCCP moet aanraden..
[..]
die ken ik niet (althans, niet gezien, wel vangehoord)
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:04 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik vind de onderste banner nogal uhm uhhh te veel van het goede, laten we het daarop houden.
Die mag idd ook wel weg.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:04 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik vind de onderste banner nogal uhm uhhh te veel van het goede, laten we het daarop houden.
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:39 schreef NX het volgende:
Hje cool, wist niet dat we hier een anime/manga topic hadden. ::)
Wat ik wou vragen was, wat is nou een goede anime serie? Ik kijk nu bleach en hiervoor keek ik Death Note. en beide series vind ik geweldig, dus als iemand daarop gebaseerd een antwoord kan geven!
Evangelion: eerste 'angel' (alien) crasht op de aarde, mensen prikken hem met een stok en hij explodeert, Antarctica smelt/verdwijnt, zeespiegel komt omhoog, de helft van de mensheid is dood. 14 jaar later komen er nog meer aliens en de Japanse organisatie NERV/leger zoekt naar 14-jaar oude kinderen om gigantische mechas te besturen om de aliens kapot te knallen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
die ken ik niet (althans, niet gezien, wel vangehoord)
Truth hurts, eh?quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:39 schreef NX het volgende:
Wat ik wou vragen was, wat is nou een goede anime serie? Ik kijk nu bleach en hiervoor keek ik Death Note. en beide series vind ik geweldig, dus als iemand daarop gebaseerd een antwoord kan geven!
Moet de tekst wel even van een zwart randje voorzien worden...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Één banner is wel voldoende. Wat mij betreft deze
[ afbeelding ]
Mag het ook humor zijn? History strongest disciple kan dan ik aanradenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:39 schreef NX het volgende:
Code Geass Lelouch of the Rebellion. Deze serie moet je echt kijken. Ik vind het beter dan Death Note.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:39 schreef NX het volgende:
Gungrave, Cowboy Bebop, Elfen Lied, Fullmetal Alchemist, Naruto e.v.a.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:39 schreef NX het volgende:
a) het gaat over een algemeen plaatje niet wat jij vind werken...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:19 schreef zquing het volgende:
[..]
welke codecpacks moeten we nogmeer aanraden dan? VLC is nu niet zo heel geweldig qua qualiteit, klite heb ik een hekel aan en ACE codecpack heeft te veel codecs voor de meeste mensen
das idd wel erg deja vuquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:03 schreef teirnon het volgende:
[..]
Evangelion: eerste 'angel' (alien) crasht op de aarde, mensen prikken hem met een stok en hij explodeert, Antarctica smelt/verdwijnt, zeespiegel komt omhoog, de helft van de mensheid is dood. 14 jaar later komen er nog meer aliens en de Japanse organisatie NERV/leger zoekt naar 14-jaar oude kinderen om gigantische mechas te besturen om de aliens kapot te knallen.
Aanrader.Al is het einde echt vaag (de film niet meegerekend).
Wil jij je stil houden over de OP... Die van jou was nou niet bepaald om over naar huis te schrijven...quote:
Maar hij was wel functioneel, gezien wat er nu allemaal gebeurd!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wil jij je stil houden over de OP... Die van jou was nou niet bepaald om over naar huis te schrijven...
I My Me Strawberry Eggs is binnen...
Ik heb alleen die van S.E.E.S. gezien en die is idd van inferieure kwaliteit (slechte encode, mindere subs), ik wacht wel op de crispy-scherpe HD releases van BSS met betere subs. Sowieso vind ik het vervelend als 720p releases worden gedownscaled naar 1024 oid, het ziet er niet uit...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:25 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zag gisteren bij BSSubs dat Moyashimon 7 t/m 11 bijna uitgebracht kunnen worden.
*knip*
Ik haat het als er zulke kapers op de kust zijn.
Ik had 7 t/m 11 van de andere fansubbers gisteren ook gedownload, maar ik kijk deze serie met m'n vriendin, dus moet ff wachten. Een vriend van me ging al wel kijken en merkte al op dat er zoveel spelfouten in de vertaling zat. Misschien toch maar beter om te wachten op BSS.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:25 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zag gisteren bij BSSubs dat Moyashimon 7 t/m 11 bijna uitgebracht kunnen worden.
Inmiddels is de serie al door twee (!) andere groepen gekaapt... De groep S.E.E.S. heeft aflevering 7 en 8 klaar en Kiki Delivers heeft 9 t/m 11 gedaan (en aflevering 8 ook, maar die hebben ze later uitgebracht dan aflevering 9-11).
De subs van deze twee zijn gelukkig niet om over naar huis te schrijven, dus het is het wel waard om even te wachten op de prachtige subs van BSS.
Ik haat het als er zulke kapers op de kust zijn.
dats gewoon kroekroek (toch shog?)quote:Op zondag 20 januari 2008 17:52 schreef Jordy-B het volgende:
Niet verwijzen naar je vriendin, joh... Nou is iedereen van slag en is het topic een dag dood.
vast niet... zoekzoek zie ik hier ook niet echt vaak meerquote:Op zondag 20 januari 2008 18:08 schreef koffiegast het volgende:
[..]
dats gewoon kroekroek (toch shog?)
komt vast omdat zoekzoek via sh0g post o.a. ofzoquote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
vast niet... zoekzoek zie ik hier ook niet echt vaak meer
Sorry.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:52 schreef Jordy-B het volgende:
Niet verwijzen naar je vriendin, joh... Nou is iedereen van slag en is het topic een dag dood.
quote:Op maandag 21 januari 2008 02:14 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Sorry.Ik was me even niet bewust van m'n luxe positie.
Maar ik wil graag jullie grote voorbeeld zijn: deze hobby delen met jeis mogelijk.
Dat doe ik al bijna 1,5 jaar.
@Koffiegast:
Tja, beetje fotoboeken aan elkaar linken is niet zo moeilijk
Maar i.t.t. Bob laat ik jullie niet achter.Ik post hier dan niet zo vaak meer als eerst, maar dat komt omdat ik niet echt mee ga met nieuwe animé en vooral oudere kijk. Ik ben wel altijd in voor animé meetings en/of abunai.
das toch geen goeie redenquote:Op maandag 21 januari 2008 02:14 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Maar i.t.t. Bob laat ik jullie niet achter.Ik post hier dan niet zo vaak meer als eerst, maar dat komt omdat ik niet echt mee ga met nieuwe animé en vooral oudere kijk. Ik ben wel altijd in voor animé meetings en/of abunai.
Ja dat is dus het probleem. Ik kijk niet zo heel veel en als ik kijk, zijn het wat oudere series.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:54 schreef wdn het volgende:
Sh0g: als je nu eens wat vaker post over die oude series dan kijken wij ze ook
Tofquote:Op maandag 21 januari 2008 11:18 schreef rakotto het volgende:
Death Note wordt volgende maand hervat in de manga.
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:15 schreef wdn het volgende:
Cool
Dat leidt mij tot de vraag: komt er dan een nieuwe death note anime seizoen??
ow je bent jarigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou, ik had toch wel een felicitatie verwacht, hoor.
Tsubasa ova 2 heb je die gezien?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:52 schreef Jordy-B het volgende:
Het tweede seizoen xxxHolic is aangekondigd voor april...
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Van Harte...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Deeltje 61, alweer... De topicreeks bestaat al sinds 2001 en je hebt het nog nooit gezien?quote:
Sowwy.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Deeltje 61, alweer... De topicreeks bestaat al sinds 2001 en je hebt het nog nooit gezien?
Ze zijn uit, ik ben ze nu aan het downloaden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Deeltje 61, alweer... De topicreeks bestaat al sinds 2001 en je hebt het nog nooit gezien?
BSSubs heeft al bijna een week niets van zich laten horen... Ik hoop dat Moyashimon niet al te lang op zich laat wachten.
Alleen kijken als je niks te doen hebt. 12/13 eps waar relatief weinig gebeurt. De serie heeft zo'n indruk bij mij achter gelaten dat ik het einde niet eens kan herinneren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:28 schreef mschol het volgende:
iemand die Venus versus virus heeft gezien? zoja wat was/is je mening?
ah, thanks...quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:36 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ze zijn uit, ik ben ze nu aan het downloaden.
Al vind ik het wel jammer dat deze maar 11 eps heeft... Er mag van mij iig wel een tweede seizoen komen.
vond de films wel oke, wat slecht acteer af en toe, maar verhaal blijft Oke, alhoewel ze het verhaal wel enorm omgeschopt hadde hahaquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:14 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Sowwy.![]()
![]()
De tweede Death Note live action film raad ik niet aan om te kijken. Valt net zoveel tegen als de eerste.
hmmm ik heb wat te doen, dus dan sla ik em maar overquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:01 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Alleen kijken als je niks te doen hebt. 12/13 eps waar relatief weinig gebeurt. De serie heeft zo'n indruk bij mij achter gelaten dat ik het einde niet eens kan herinneren.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:53 schreef RipCore het volgende:
Afzakker? Da's een borrel na een activiteit!
Afknapper mayhap?
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:18 schreef rakotto het volgende:
Death Note wordt volgende maand hervat in de manga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit> Spoiler tag.![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door Ge4ce op 24-01-2008 11:59:39 ]
volgensmij is light al dood en al hoor bij de mangaquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:08 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Als het hervat wordt dan moet het wel een nieuw seizoen zijn. De manga is nu tot en met 'N' toch, en de dood van 2de L? (Om het zo eventjes te benoemen.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
volgensmij heeft iedereen al alles gezien van deathnote, wellicht op live action naquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:01 schreef Ge4ce het volgende:
Sorry, ik nam iets te vlug aan dat iedereen het (onderhand) gezien had.
*meldt zich als kijker die geen deathnote heeft gezienquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
volgensmij heeft iedereen al alles gezien van deathnote, wellicht op live action na
Ben enorm benieuwd naar het 2e seizoen vond de eerste afleveringen echt geweldig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |