ow je bent jarigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou, ik had toch wel een felicitatie verwacht, hoor.
Tsubasa ova 2 heb je die gezien?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:52 schreef Jordy-B het volgende:
Het tweede seizoen xxxHolic is aangekondigd voor april...
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Van Harte...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Deeltje 61, alweer... De topicreeks bestaat al sinds 2001 en je hebt het nog nooit gezien?quote:
Sowwy.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Deeltje 61, alweer... De topicreeks bestaat al sinds 2001 en je hebt het nog nooit gezien?
Ze zijn uit, ik ben ze nu aan het downloaden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Deeltje 61, alweer... De topicreeks bestaat al sinds 2001 en je hebt het nog nooit gezien?
BSSubs heeft al bijna een week niets van zich laten horen... Ik hoop dat Moyashimon niet al te lang op zich laat wachten.
Alleen kijken als je niks te doen hebt. 12/13 eps waar relatief weinig gebeurt. De serie heeft zo'n indruk bij mij achter gelaten dat ik het einde niet eens kan herinneren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:28 schreef mschol het volgende:
iemand die Venus versus virus heeft gezien? zoja wat was/is je mening?
ah, thanks...quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:36 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ze zijn uit, ik ben ze nu aan het downloaden.
Al vind ik het wel jammer dat deze maar 11 eps heeft... Er mag van mij iig wel een tweede seizoen komen.
vond de films wel oke, wat slecht acteer af en toe, maar verhaal blijft Oke, alhoewel ze het verhaal wel enorm omgeschopt hadde hahaquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:14 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Sowwy.![]()
![]()
De tweede Death Note live action film raad ik niet aan om te kijken. Valt net zoveel tegen als de eerste.
hmmm ik heb wat te doen, dus dan sla ik em maar overquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:01 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Alleen kijken als je niks te doen hebt. 12/13 eps waar relatief weinig gebeurt. De serie heeft zo'n indruk bij mij achter gelaten dat ik het einde niet eens kan herinneren.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:53 schreef RipCore het volgende:
Afzakker? Da's een borrel na een activiteit!
Afknapper mayhap?
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:18 schreef rakotto het volgende:
Death Note wordt volgende maand hervat in de manga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit> Spoiler tag.![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door Ge4ce op 24-01-2008 11:59:39 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |