Jij en slowchat?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef Jordy-B het volgende:
Jij hebt nog geen pareltjes als:
Jordy-B
Jordy-B ik neuk je moeder!!
JORDY-B :R
Verdomme Jordy...
Jordy-B krijgt niks
Jordy B!!! Wat bedoel je nou???
Jordy-B reageer hier
Jordy B
Je hebt er niet heel veel aan, hoor. Alleen zo af-en-toe is het wel leuk... Thanks Jordy-B _O_
@ mega uploadquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:08 schreef Jordy-B het volgende:
'k zag bij de muffin trouwens dat Ai Yori Aoshi ook weer beschikbaar is... Erg leuke Love Hina-achtige serie (maar dan wat meer romantiek)
linkjes zijn handig, staan minder linkjes in dan in de oude OP. Wachtwoordbeveiliging is er zodat er geen bots bij kunnenquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:51 schreef Bakakame het volgende:
Ziet er leuk uit, zitten nog wat taalfoutjes in, maar laat die maar gewoon staan..
Die halen we er allemaal wel aan 't einde in één keer uit
Denk dat je wel érg veel links hebt..
En dat met die wachtwoordbeveiliging is een leuk idee, maar wat heeft het voor zin als je het wachtwoord zelf ook nog in de OP zet?
Verder zou ik kleine kopjes maken door sommige stukjes dikgedrukt te doen, dat is wat overzichtelijker
Maar sowieso tof dat je er al flink mee aan de slag bent gegaan!![]()
Ah oké!quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:57 schreef zquing het volgende:
[..]
linkjes zijn handig, staan minder linkjes in dan in de oude OP. Wachtwoordbeveiliging is er zodat er geen bots bij kunnen
ik moest lachenquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb ook maar even een banner proberen te maken.Het is een beetje van hetzelfde soort genre.
Straks misschien nog even een actie/horror ding maken. Ik vind het wel leuk
[ afbeelding ]
Hij was eerst te groot, maar nu vind ik 'm weer wat klein.. naja.
En de kopjes zijn tof Zquing!
Dankje.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:20 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik moest lachen
je zet hem wel erg nadrukkelijk op '...love...'
wel mooi daar niet van
linker en rechter plaatje houden, toevoegen met een suzuki alto, die kiddo met gitaar van Beck en alucard van hellsingquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje.
En ja het is wel een beetje veel 'love'. Maar ik had al wat plaatjes erin verwerkt (de twee links) en toen leek me dat juist wel leuk. Ik had ook nog wel een plaatje van bijvoorbeeld Trigun in het midden, maar dat paste er niet echt bij.Het is ook maar een try out en het zijn plaatjes van allemaal anime die ik zelf heb gezien.
Morgen nog eentje maken die wat anders is.Als ik tijd en zin heb althans.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
linker en rechter plaatje houden, toevoegen met een suzuki alto, die kiddo met gitaar van Beck en alucard van hellsing
ja, dan heb je volgens mij iets tofs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:verhaal begint met een introductie dat de mensheid in 3 was aangevallen van buitenaf door de plotselinge verschijning van "cyborg cluster WORM", met als doel de mensheid uit te roeien.
toen de 3de aanval plaatsvond werd besloten om WMD's in te zetten om het tij te kunnen keren, wereldwijd, wat resulteerde in de vernietiging van de WORM clusters
echter werden de grootste continenten gespleten en verdween antartica compleet.
en de helft van de wereld zonk in zee.
(en door de aanvallen was 1/3 van de wereld bevolking uitgemoord)
dat was echter niet het grootste probleem:
het aantal gesneuvelde mannen tussen de 20 en 30 jaar oud zorgde ervoor dat in die leeftijd groep het aantal werd gereduceerd met 90% (m.a.w. je houd nog maar 10% van de mensen over die tussen de 20 en 30 jaar oud zijn, slechte zaak)
-zover de introductie-
Daarna maken we kennis met Otoha, Karen en Eika
eika is al een testpiloot voor het leger,
Otoha en Karen zijn normale meisjes van een jaar of 16, en leiden beide hun eigen leventje..
totdat op een dag een leger officier langs komt om te vragen of ze in het leger willen als testpilote's.
beide gaan ze het leger in met hun eigen reden
het blijkt dat ze niet in normale vliegtuigen gaan vliegen maar in speciale robotten, genaamd Sonic Diver. en gaande weg lijkt er wat met de statistieken (in positieve zin), met de normaal enorm slecht scorende otoha, aan de hand te zijn.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:49 schreef wdn het volgende:
Ik ben het al een paar dagen aan het downloaden mscholZag het staan op boxt.
Wel klagen dat ik Nanoha kijk en jij komt hiermee
bij mij ook toen ik em voor et eerst zagquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:47 schreef koffiegast het volgende:
een woord springt me naar binnen: lolicon
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:08 schreef zquing het volgende:
iemand SoltyRei gezien? Conceptual Design is gedaan door Range Murata(jammer dat hij niet ook artdirector was).
Maar eerst een keertje Texnholyze kijken
hint hint as in PM?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:23 schreef zquing het volgende:
Hmmm, jammer dat hij is gelicensed(hint hint)
weet iemand trouwens wat er met delta anime is gebeurd?
Ze bestaan nog steeds.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:23 schreef zquing het volgende:
Hmmm, jammer dat hij is gelicensed(hint hint)
weet iemand trouwens wat er met delta anime is gebeurd?
Klinkt als Evangelion.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:19 schreef mschol het volgende:
gister de eerste 5-6 afleveringen van Sky Girls gezien.
[..]
[ afbeelding ]
v.l.n.r: Eika, Karen, Otoha in hun kleding waarmee ze de sonic diver ingaan
schijnt ook nog een OVA van te zijn, niet gevonden overigens...
en hopelijk is deze beschrijving voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |