Maakt mij niet uit, elke post is meegenomen, dus ik probeer alles om te scoren !quote:Op zaterdag 11 september 2004 06:14 schreef Jordy-B het volgende:
ja... zeg eh...
Doe's niet, ofzo. Wat moet het slotjesopkrikkende (en dus vroeg uit de veren zijnde) modje daar wel niet van denken, joh.
En toch leuker dan jij ! Typischquote:Op zaterdag 11 september 2004 06:14 schreef _van_puffelen het volgende:
En terecht, zo leuk is hij ook weer niet
Ook ? Laat dat woord maar wegquote:Op zaterdag 11 september 2004 06:16 schreef _van_puffelen het volgende:
Ik ben ook niemand
Offtopic !quote:Op zaterdag 11 september 2004 06:17 schreef _Administr8or_ het volgende:![]()
dan wens ik je veel plezier met de stofzuiger.quote:
Dank je steek dit is in je reet.quote:Op zaterdag 11 september 2004 06:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dan wens ik je veel plezier met de stofzuiger.
welke kant eerst?quote:Op zaterdag 11 september 2004 06:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dank je steek dit is in je reet.
[afbeelding]
Dan doe je er schuurpapier om heen dan komt het aambeien wel goed.quote:Op zaterdag 11 september 2004 06:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
welke kant eerst?
Een hello kitty onder de stront, of dat het net is alsof je met hello kitty-aambeien rondwandelt?
Wel hip !quote:Op zaterdag 11 september 2004 06:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
welke kant eerst?
Een hello kitty onder de stront, of dat het net is alsof je met hello kitty-aambeien rondwandelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |