volgensmij is light al dood en al hoor bij de mangaquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:08 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Als het hervat wordt dan moet het wel een nieuw seizoen zijn. De manga is nu tot en met 'N' toch, en de dood van 2de L? (Om het zo eventjes te benoemen.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
volgensmij heeft iedereen al alles gezien van deathnote, wellicht op live action naquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:01 schreef Ge4ce het volgende:
Sorry, ik nam iets te vlug aan dat iedereen het (onderhand) gezien had.
*meldt zich als kijker die geen deathnote heeft gezienquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
volgensmij heeft iedereen al alles gezien van deathnote, wellicht op live action na
Ben enorm benieuwd naar het 2e seizoen vond de eerste afleveringen echt geweldig.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:09 schreef RipCore het volgende:
Al bijna legaal strawberry? Zal zeurbereus niet leuk vinden!
Feli!
Not me. Ik moet nog de laatste episodes kijken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
volgensmij heeft iedereen al alles gezien van deathnote, wellicht op live action na
woonachtig in den haagquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:59 schreef zquing het volgende:
woont er trouwens iemand van dit topic in Den Haag/omstreken?
het einde totaal andersquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:55 schreef rakotto het volgende:
Light is al dood in de manga, alleen het einde was totaal anders.Dus ik zie het wel voor me dat het hervat wordt.
Nou ja... Totaal anders zou ik het toch helaas niet noemen. Lees de spoiler maar als je het toch wilt weten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het einde totaal anders?
Dan wil ik het laatste deel van de manga wel kopen, kost 5 euro ofzo toch? Waar kun je die kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Niets, ik vind het een kutstad..quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:43 schreef zquing het volgende:
Ow cool, ik ga d'r over 2 weken wonen, wat zijn de toffe dingen daar?
defineer toffe dingen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:43 schreef zquing het volgende:
Ow cool, ik ga d'r over 2 weken wonen, wat zijn de toffe dingen daar?
nadeel is wel dat er altijd wel iets opengebroken is (werkzaamheden)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:11 schreef RipCore het volgende:
[..]
Niets, ik vind het een kutstad..
Nouja, Scheveningen is wel tof mits het mooi weer is.
omstrekenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:59 schreef zquing het volgende:
woont er trouwens iemand van dit topic in Den Haag/omstreken?
Jups. Ik ben deze ook aan het volgen. Succubus kawaiiquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:00 schreef rakotto het volgende:
Rosario + Vampire
Leuke anime serie is het die net begonnen is. Ep 3 is pas uit en veel pantyshots. Het verhaal zal zeker vet aan het worden, het begon goed in ieder geval.
Ik denk wel dat het wat serieuzer wordt later in de serie.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Jups. Ik ben deze ook aan het volgen. Succubus kawaii![]()
![]()
Wolf and Spice is ook leuk trouwens (speelt zich af in feodaal Europa als ik het goed heb). Gebeurd nog niet echt veel spannends in maar de interactie is leuk gedaan.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Nou ja... Totaal anders zou ik het toch helaas niet noemen. Lees de spoiler maar als je het toch wilt weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:54 schreef rakotto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
SPOILER: SpoilertitelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nou ga ik Moyashimon afkijken...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |