Ik heb zoiets ooit in 1 dag gedaanquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:13 schreef AKnynke het volgende:
Zo, en nu sluit ik hyves in ieder geval af, en kom ik er de eerst komende week niet meer op!![]()
aankomend weekend een rondje nederland maken. Vrijdag middag vanuit Maastricht naar Zwolle, naar mijn nichtje en haar 5(!!!!!) kinderen, zaterdagmorgen naar leeuwarden om mijn oma een gelukkig nieuwjaar te wensen, zaterdag middag naar Amsterdam om eens even bij te kletsen met een vriendin en zaterdagavond weer terug naar Maastricht...
Nu al naar bedje SOL??quote:
Nahhh lang w8en op de nieuwe SCquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nu al naar bedje SOL??
Ik ben bang dat ik voorlopig niet slaap. Ik heb tussen hetdoor vandaag zowat de hele dag geslapen. Oh ja, en net de film I am Legend gekeken.....
\quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nahhh lang w8en op de nieuwe SC
Ohja jij woont daar ja.. Waalre ben ik een poosje terug geweest eten. Bij de treeswijk..quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:31 schreef Tezz het volgende:
Ik mag morgen gewoon op de fiets naar het werk in het aangrensende dorpje Waalre, vier kilometer verderop. De auto wilde net niet starten toen mijn man ging werken, dus waarschijnlijk wordt het echt de fiets morgen. Grr....
Treeswijk is wel oke ja. Kom er niet vaak, vroeger wel eens met zakendineetjes. Toen ik nog een fancy secretaresse was, haha.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:37 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ohja jij woont daar ja.. Waalre ben ik een poosje terug geweest eten. Bij de treeswijk..
Was een verrekte duur etentje, vooral door de leuke weg erheen
"Wel ok" is idd een goede omschrijving..quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Treeswijk is wel oke ja. Kom er niet vaak, vroeger wel eens met zakendineetjes. Toen ik nog een fancy secretaresse was, haha.
(ben nog steeds secretaresse alleen nu bij een ietwat minder fancy organisatie, haha).
Gelukkig hebben we in Valkenswaard en omgeving nog genoeg andere leuke dingen. Zoals de meeste kroegen per hoofd van de bevolking van Nederland. En zoals het huis van Tezz, altijd gezellig en gastvrij.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:42 schreef Euc- het volgende:
[..]
"Wel ok" is idd een goede omschrijving..
1 van de zaken in de omgeving waar ik niet snel meer terug zal komen. Net als de Karpedonk
Werkelijk een enorm baggerfilm, I am Legend. Rot geschrokken van die Zombies.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nu al naar bedje SOL??
Ik ben bang dat ik voorlopig niet slaap. Ik heb tussen hetdoor vandaag zowat de hele dag geslapen. Oh ja, en net de film I am Legend gekeken.....
Ik vond hem wat langdradig. Maar rotgeschrokken?? Nee dat niet. Maar dat komt ook doordat mijn man een fan is van het horrorgenre en ik dus meerdere malen echt vette scary shit voor mijn kiezen krijg....quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Werkelijk een enorm baggerfilm, I am Legend. Rot geschrokken van die Zombies.
Idd, zoals vlakbij Heeze zitten voor Boreasquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we in Valkenswaard en omgeving nog genoeg andere leuke dingen. Zoals de meeste kroegen per hoofd van de bevolking van Nederland. En zoals het huis van Tezz, altijd gezellig en gastvrij.
Truste DEquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:42 schreef DarkElf het volgende:
Mijn zus is ook helemaal aan hyves verslingerdsnap ik ook niet
maar goed, tijd om te slapen want ik val zowat om
Ik dacht dat dat Maastricht was!quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we in Valkenswaard en omgeving nog genoeg andere leuke dingen. Zoals de meeste kroegen per hoofd van de bevolking van Nederland. En zoals het huis van Tezz, altijd gezellig en gastvrij.
Gaan snel een X een meet houdenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
En zoals het huis van Tezz, altijd gezellig en gastvrij.
En idd, wanneer zullen we es afsprekenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Boreas???quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Idd, zoals vlakbij Heeze zitten voor Boreas
Truste lieve DEquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:42 schreef DarkElf het volgende:
Mijn zus is ook helemaal aan hyves verslingerdsnap ik ook niet
maar goed, tijd om te slapen want ik val zowat om
Beschamend dat ik dat niet weet dan.....quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:02 schreef Euc- het volgende:
[..]
DE topzaak van onze regio; http://www.restaurant-boreas.nl/
IKEAquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:01 schreef Tezz het volgende:
Ik heb in een keer de onbedwingbare neiging om naar de Ikea te gaan.
De kerstboom moet er uit (tis dat ik vandaag ziek was, maar anders was ie er al uit geweest) en dan wil ik altijd weer allerlei nieuwe frutsels en prutsels. En een vloerkleed. En een leuk kastje voor dvd's in op te bergen. Hmm..........vrijdag maar eens kijken of ik mijn moeder zo gek krijg om mee te gaan!
Tuste Nynkequote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ga ook naar bed! Vanuit bed nog naar 24 uur met.....kijken, was gister erg interessant, en daarna slapen. Morgen maar eens even aan de scriptie werken, dat heb ik de hele vakantie nog niet gedaan.
Weltrusten allemaal!
Hahaha, je dacht dat ik blond, slank en klein was zeker!quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:08 schreef AKnynke het volgende:
Jij ziet er trouwens ook anders uit dan dat ik dacht tezz!
Maar, volgens mij ziet inderdaad iedereen er anders uit dan dat je je voorstelt!
Trustequote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ga ook naar bed! Vanuit bed nog naar 24 uur met.....kijken, was gister erg interessant, en daarna slapen. Morgen maar eens even aan de scriptie werken, dat heb ik de hele vakantie nog niet gedaan.
Weltrusten allemaal!
Ik kom er ook niet zo heel vaak. Moet er ook 20 km voor rijden en ik heb een hekel aan die drukte. Als ik ga, dan ga ik meestal 's avonds op een dinsdag of zo. Maar ja, ik heb nu de kriebels: huisje moet even gepimpt worden....quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
IKEA![]()
Ik was er al heul lang niet geweest, ondanks dat 1 van de grootste hier in Delluf staat tegenwoordig![]()
Paar weken geleden met HEM geweest en veeeel leuke dingetjes gekocht voor onze 'uitzet'
Ik ging vrij regelmatig met mijn schoonmoeder naar de IKEA en zelfs toen ze mijn ex-schoonmoeder werd, gingen we nog regelmatigquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet zo heel vaak. Moet er ook 20 km voor rijden en ik heb een hekel aan die drukte. Als ik ga, dan ga ik meestal 's avonds op een dinsdag of zo. Maar ja, ik heb nu de kriebels: huisje moet even gepimpt worden....
Hmmm ja lastige situatie lijkt me dat ja.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ging vrij regelmatig met mijn schoonmoeder naar de IKEA en zelfs toen ze mijn ex-schoonmoeder werd, gingen we nog regelmatig![]()
Pas toen ik echt bonje kreeg met mijn ex, doen we dat soort dingen niet meer
Er bestaat niet zoiets als één IKEA-ijsje.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmmm ja lastige situatie lijkt me dat ja.
IKEA is ook leuk met Milou hoor: ballenbak en ijsje ijsjes eten!
IJs(jes) is trouwens ook het enige wat ik DURF te eten bij Ikea.....quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:31 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als één IKEA-ijsje.
Ik heb 1x van die gehakt gummieballetjes gegeten bij Ikea, en toen zat er een vies ondefinieerbaar hard stukje in. Die hoef ik dus noooooooooooit meer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:35 schreef FleshWound het volgende:
Zelfs geen hotdogs? Gehaktballetjes? Die toch-eigenlijk-wel-lekkere aardbeienschuimtaart die eigenlijk toch wel lekker is?
Ja, online shoppen rules!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
O ik heb net zo lekker online geshopt![]()
Ik háát winkelen, dus ik ben helemaal in het goede tijdperk geboren
Ik ooook! De 31e alweer maargoed, ze moeten nog binnen komen, hopelijk de 11equote:Op woensdag 2 januari 2008 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Om die ballenbak hadden ex en ik altijd veul lol (we hadden Milou nog niet).quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmmm ja lastige situatie lijkt me dat ja.
IKEA is ook leuk met Milou hoor: ballenbak en ijsje eten!
wat heb je gekocht dude?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Om die ballenbak hadden ex en ik altijd veul lol (we hadden Milou nog niet).
Werd er omgeroepen: willen de ouders van Pietje hem komen ophalen in de ballenbak.
En dan gingen ex en ikke 'ruzie-maken' midden in de IKEA:
-neeee laat lekker zitten dat kutkind
- maarruh we worden omgeroepen
- ja en?
- ik wil pietje halen
- nee vrouw je blijft hier om een nieuwe lamp uit te zoeken, laat dat kind nog maar even zitten
En de blikken van al die mede IKEA-slachtoffers
Truste Tezzquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:45 schreef Tezz het volgende:
Anyweg: ik ga slapen! Trusten lieve fokkertjes!
Ja hè?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Oh MY GOD, wat een vette shitvis heb je daar, en wat heerlijk LELIJK
'Vette shit', dat zeggen mijn eerstejaars studenten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Oh MY GOD, wat een vette shit vis heb je daar, en wat heerlijk LELIJK![]()
Vind jij vette shit ook zo lekker 'bekken'? Als bluezzezoon er is gebruik ik het ook altijd volop, hij vind het 'niet staan' als zijn moeder het zeg![]()
Waarom krijg je nou zo'n pak cadeau?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb voor 20 EUR aan mini eau de toilette flesjes gekocht afgelopen vakantieDie zijn leuk.
Ik heb iets met geur en smaak.
Gelukkig komt er morgen wel iemand mijn Tai Chi pak kopen die ik ooit cadeau heb gekregen van de toneelvereniging.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:59 schreef FleshWound het volgende:
BLOOOOOEEEHOOOER!
Ik moest Oosters Thee schenkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom krijg je nou zo'n pak cadeau?
Wahahaquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
'Vette shit', dat zeggen mijn eerstejaars studenten.
Beoordelingsformulier docent D. Uderinnetje:
"Die colleges van haar zijn altijd vette shit."
Ik:![]()
Collega: "Dat ishoor! "
Nee, zo ben ik niet. Ik schreeuw altijd heel beleefd.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moest Oosters Thee schenken
Typecasting
Jij bent niet alleen lang, je hebt ook nog es een fokking lange naam, wist je dat?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:45 schreef Tezz het volgende:
Anyweg: ik ga slapen! Trusten lieve fokkertjes!
omg Dude, jij koopt echt lelijke dingenquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste Tezz, slaap wel!
SOL, dat nep-ruziemaken in winkelsDoen wij ook wel eens
quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omg Dude, jij koopt echt lelijke dingendie tulpen-vaas
![]()
jah natuurlijk wil ik die![]()
Nep-ruzie maken is![]()
Harry Potterquote:-*nog harder*: Boeeeehoehhh...ajb ajb ajb stop me niet in de meterkast
Oeh, ahquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:14 schreef Euc- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheelt incl. verzendkosten en de hele ratteplan 50 euro met als ik het in NL had besteld!quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh, ah![]()
Erg fijn spul ook ja.
Vergeet je niet de invoerrechten, de BTW en de toeslag voor vreemde-valutabetalingen (en de minder gunstige koersen) van je creditcard mee te rekenen in de totale prijs?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Scheelt incl. verzendkosten en de hele ratteplan 50 euro met als ik het in NL had besteld!
Vooral heroes was een klapper, iets van 27 dollar ofzo, weet niet of het een foutje was want nu staat ie er gewoon voor 50 dollar maar toch
Lage lonen bijenquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben een kopje thee met Euroshopper honing aan het drinken. Het verschil tussen ES en AH honing is dat AH wel 100% uit 'EG-honing' bestaat. Sorry, maar is niet-EG honing minder zoet ofzo?Scheelt fokking 1,50 EUR
Ik heb al HEEL erg vaak dingen gekocht van buiten de EER (boven ze 70+ alleen al op ebay) en heb alles in totaal 2 keer invoerrechten hoeven te betalen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:22 schreef beunkster het volgende:
[..]
Vergeet je niet de invoerrechten, de BTW en de toeslag voor vreemde-valutabetalingen (en de minder gunstige koersen) van je creditcard mee te rekenen in de totale prijs?
Altijd wel erg handig.
Dan nog scheelt het overigens vaak bizar veel op dit soort boeken.
Ik reken met de huidige koers ruwweg met 1dollar = 1 euro als ik producten heb met 19% BTW.
Ha, welkom terug!quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik ben terug uit het oosten. Na heel veel lekker eten en nog meer wijn
En ik hyve niet
Beeb... wat een verrassingquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
En ik hyve niet
Hey lieve CF. Jij en je mannetje ook een heel erg goed 2008 gewenst.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
En ik hyve niet
CFquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
En ik hyve niet
Vreemd interesse gebied? Vertel?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik haal veel van mijn speciale boeken (ik heb een nogal vreemd interessegebied) uit de VS en ik heb tot nu toe één maal invoerrechten moeten betalen. Dat was trouwens ook niet niks zeg. Maar meestal gaat het goed en dan loont het echt de moeite. Ik zou die boeken hier ook niet kunnen kopen trouwens. Maar als er elke keer invoerrechten voor gerekend zouden worden, dan kon ik intussen beter een keer met een cheap ticket en een lege koffer naar New York.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer, wat ik steeds vragen wilde: golf jij nou ook echt of niet
Forensische wetenschap en in het bijzonder forensische pathologie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Vreemd interesse gebied? Vertel?
En welkom terug CF!!
Heel fanatiek gedaan vanaf 1988 en een vrij lage handicap gehaald, overal in Nederland en het buitenland gespeeld met heel veel leuke mensen en BN-ers en actief lid geweest van een erg leuke club en sinds 2 jaar er nu al weer niets aangedaan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer, wat ik steeds vragen wilde: golf jij nou ook echt of niet
Nóóit een aflevering van gezien.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
Jij bent van de Bones/CSI Miami of hoe heten die series?
BLOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS HIERRRRRRRRRRRRRRRR.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil dit jaar mijn GVB gaan halen. Enige voornemen dat ik heb. Leuk dat je zo fanatiek bent geweest! Hup, oppakken johquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel fanatiek gedaan vanaf 1988 en een vrij lage handicap gehaald, overal in Nederland en het buitenland gespeeld met heel veel leuke mensen en BN-ers en actief lid geweest van een erg leuke club en sinds 2 jaar er nu al weer niets aangedaan.
Mijn golfclubs staan in de garage een eenzaam bestaan te leven. Ik hoop er dit jaar weer eens een paar keer aan toe te komen, als ik het nog een beetje kan.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
BLOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS HIERRRRRRRRRRRRRRRR.
Wat ik altijd leuk vond om te doen is om hele ordinaire dingen tegen golfer op zijn plat Utregs te zeggen, net iets te hard in de keurige bloemendaelse winkelstraat hiero.... nu niet meer hoor, sinds ik er zelf ook woon![]()
Oh trouwens, je was er niet, maar je mot kein Deutsch sprachen gegen Golfer want dan wordt ie boos.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, noem s een voorbeeld, gewoon om ons te vermaken?
Hemel, wat is er gebeurd? En mag Frans nog wel?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh trouwens, je was er niet, maar je mot kein Deutsch sprachen gegen Golfer want dan wordt ie boos.
1 van mijn beste golfmaatjes was Pieter Storms (lid van hetzelfde cluppie als ik), maar ik heb op de Noordwijkse ook wel eens een balletje geslagen met ons aller Marco van Basten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wil vooral géén BN'ers tegenkomen trouwens
Ik hóór het gewoonquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Iech wais.
Nou bijv.
Zeg Schaat, gaon we vaandaog bônuh etuh of petaaat??? aaaahhh kaik die gaove hakkies onder die schoenuh in de etulaage, bejeldug waor!!!
CFWB
Mja, ik lees het ff over en het komt zo totaal niet over... zal het de next meet in het eggie doen
Viel best toch wel mee?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Oh trouwens, je was er niet, maar je mot kein Deutsch sprachen gegen Golfer want dan wordt ie boos.
Alleen als ze niet fout warenquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hemel, wat is er gebeurd? En mag Frans nog wel?
Ja, dat interesseert me dan weer minder geloof ikquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
1 van mijn beste golfmaatjes was Pieter Storms (lid van hetzelfde cluppie als ik), maar ik heb op de Noordwijkse ook wel eens een balletje geslagen met ons aller Marco van Basten.
Wiiiiiiij willluh voetbal zien, wij willen voetbal zien, wij willen voetbal zien, wij willen voetbal zieeen. Wijjjjj....quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
maar ik heb op de Noordwijkse ook wel eens een balletje geslagen met ons aller Marco van Basten.
Ik vind t nu al leuk!quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Iech wais.
Nou bijv.
Zeg Schaat, gaon we vaandaog bônuh etuh of petaaat??? aaaahhh kaik die gaove hakkies onder die schoenuh in de etulaage, bejeldug waor!!!
CFWB
Mja, ik lees het ff over en het komt zo totaal niet over... zal het de next meet in het eggie doen
Nee wijffie, je kaikt daan gewôn naor mainquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hóór het gewoon
Maar probeer dan weer niet Tineke Schouten voor me te zien.
GVD.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, dat interesseert me dan weer minder geloof ik![]()
Ik vind het spelletje zelf erg leuk. Van BN'ers raak ik niet meer zo onder de indruk intussen. Een keertje samen golfen, zodra ik mijn GVDheb?
Dat is beter inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee wijffie, je kaikt daan gewôn naor main
Ja, en die kosjere kookboeken van jou in de kast heb ik ook even snel doorgebladerd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:09 schreef ColdFeet het volgende:
Och hemel, iets met de Joodse roots?
Nou, die smiley roept vragen opquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
GVD.
Prima, zoeken we een leuk baantje ergens uit met een lekker restaurantje erna.
Bluezz heeft ooit van mij een clinicje gekregen op Texel en heeft ook enorm veel talent.
Vooral het afslaan ging bijzonder stijlvol mag ik wel zeggen jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:09 schreef golfer het volgende:
Bluezz heeft ooit van mij een clinicje gekregen op Texel en heeft ook enorm veel talent.
Surequote:Op donderdag 3 januari 2008 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Als jij je GVD hebt mag ik dan je caddy zijn
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Hoor ik daar een golf- en restaurant meet aankomen voor 2008?
Och arm beest!quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vooral het afslaan ging bijzonder stijlvol mag ik wel zeggen ja![]()
En dat konijn kon nog maar net bukken
Wel heel graag gewild incl. restaurant, maar ik kan geen dagdeel missen, maandag tentamen en ik ben godsgansig lui geweest de rest van de vakantie.quote:
Het viel mij in Berlijn maar weer eens op hoe schuldig de na-oorlogse generatie Duitsers zich voelt over de holocaust... Er wordt ontzettend veel geld uitgegeven aan musea, monumenten, onderwijs e.d.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en die kosjere kookboeken van jou in de kast heb ik ook even snel doorgebladerd.
Awwwwquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel heel graag gewild incl. restaurant, maar ik kan geen dagdeel missen, maandag tentamen en ik ben godsgansig lui geweest de rest van de vakantie.
Moet nu eigenlijk ook naar bed maar ben te fok verslaafd![]()
Ben verslaafd aan jullie, ja![]()
![]()
Ik heb wel aanleg voor verslavingen, geloof ik (op alcohol, drugs en tabak na).
Incl. restaurant beter een andere keer, ben nog altijd tot mn kin ingegipstquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel heel graag gewild incl. restaurant, maar ik kan geen dagdeel missen, maandag tentamen en ik ben godsgansig lui geweest de rest van de vakantie.
Moet nu eigenlijk ook naar bed maar ben te fok verslaafd![]()
Ben verslaafd aan jullie, ja![]()
![]()
Ik heb wel aanleg voor verslavingen, geloof ik (op alcohol, drugs en tabak na).
Hup gaat slapen gekke golfertquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:24 schreef golfer het volgende:
Ik moet echt naar bed om mij voor te bereiden op mijn eerste werkdagje van het nieuwe jaar.
Om 7 uur gaat die wekker weer, maar jullie zijn altijd zo gezellig om deze tijd.
SHE, je bedoelt die testosteron-bom?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:25 schreef Euc- het volgende:
[..]
Incl. restaurant beter een andere keer, ben nog altijd tot mn kin ingegipst
Anders ga je met SHE en mij mee naar Okura
Thermodynamicaquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awwww
Wat voor vak moet je nog doen?
Is dat niet dat experimentele gedoe van De Rooi Pannen ofzo? Zeg maar, op de hoek van de Witte Dame tegenover de Admirant?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:27 schreef Euc- het volgende:
Of anders gaan we een keer naar de Witte Tafel, ken je dat? In de witte damem recht tegenover de pink
SHE als in degene die zegt dat ze komt en er uiteindelijk nooit isquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:25 schreef Euc- het volgende:
[..]
Incl. restaurant beter een andere keer, ben nog altijd tot mn kin ingegipst
Anders ga je met SHE en mij mee naar Okura
Huh, dat is een lief wijf hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
SHE, je bedoelt die testosteron-bom?
[..]
Thermodynamica![]()
![]()
![]()
Van het ROC jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dat niet dat experimentele gedoe van De Rooi Pannen ofzo? Zeg maar, op de hoek van de Witte Dame tegenover de Admirant?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh, dat is een lief wijf hoor
ja, tante Dude.quote:
Dat zal t wezen, jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat als je warm wordt, je wat meer gaat trillen, zeg maar.
Denk ik.
Oh okee, ik vind haar altijd zo aangebrand reageren op Fok. Bovendien had ik met Big Brother 5 ruzie met haar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh, dat is een lief wijf hoor
Volgens mij ben jij erg goed in stromingsleer en transportprocessen, of niet?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zal t wezen, jaBah Stereo, dat zijn echt klotevakken. Sowieso, alles met dynamica...
Ik ga morgen zes wassen draaien en verantwoord voedsel bereiden en mijn correspondentie bijwerken. Denk ik. Maar eerst uitslapen. * ColdFeet tankt nog een roseetje weg om het af te leren![]()
"Roseeetje, we zijn niet op de camping"quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zal t wezen, jaBah Stereo, dat zijn echt klotevakken. Sowieso, alles met dynamica...
Ik ga morgen zes wassen draaien en verantwoord voedsel bereiden en mijn correspondentie bijwerken. Denk ik. Maar eerst uitslapen. * ColdFeet tankt nog een roseetje weg om het af te leren![]()
Proost CFquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor beeb, jij bent lief! En vooral echtquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh okee, ik vind haar altijd zo aangebrand reageren op Fok. Bovendien had ik met Big Brother 5 ruzie met haar.
Maar anderen vinden mij aangebrand reageren op een ander forum, dus.
*Kuch... Ja, het gaat wel. Bah. Vies is dat joh. Met bubbels enzoquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij erg goed in stromingsleer en transportprocessen, of niet?
Nee ze is echt heel vette shit.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh okee, ik vind haar altijd zo aangebrand reageren op Fok. Bovendien had ik met Big Brother 5 ruzie met haar.
Maar anderen vinden mij aangebrand reageren op een ander forum, dus.
Ik ga jou zien in 2008, en hopelijk HEM en Milou ook (weer).quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee hoor beeb, jij bent lief! En vooral echt![]()
Ik hoop nog heel veel van jou te zien de komende jarenEn niet van die...uhhhh...type's
Oh okee. Heb doorgaans een aversie tegen mensen die erg op mij lijken, jeweets.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ze is echt heel vette shit.![]()
Je moet het je niet persoonlijk aantrekken, dat is het geheim. Maar ze zegt precies wat mensen denken. Een beetje alsof je naar je favoriete cabaretier kijkt en denkt: O kon ik dat maar zo (ongestraft) uit mijn strot krijgen
Ik heb één van de drie al vast goed.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:45 schreef Euc- het volgende:
Ach, als we allemaal hetzelfde dachten werd Obama de president van Amerika, was er vrede op aarde en sex voor ons allemaal
Je hebt Barrack Obama bevredigd op aarde dan, of niet?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Welke van de drie hè? vragen jullie je af
Ik heb online absoluut geen ruzie met SHEquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga jou zien in 2008, en hopelijk HEM en Milou ook (weer).
En heb jij ook al online ruzie met SHE?![]()
[..]
Oh okee. Heb doorgaans een aversie tegen mensen die erg op mij lijken, jeweets.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt Barrack Obama bevredigd op aarde dan, of niet?
Hm, da's alledrie dan.
Nou, dat idee had ik online dus ook, maar ik moet dat beeld toch maar weggooien aangezien onze CUL-vrienden hier die haar in het eggie hebben ontmoet razend enthousiast zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb online absoluut geen ruzie met SHEZe is gewoon een btje erg nep
Al die fantastische verhaaltjes die volgens haar echt zijn
Zij is gewoon behoorlijk nep
Maargoed wie weet kan ze wel koken
Goh, even denken hoor..quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Welke van de drie hè? vragen jullie je af
Verschillen we van meningquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week geleerdquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
Oh okee. Heb doorgaans een aversie tegen mensen die erg op mij lijken, jeweets.![]()
![]()
had ook vaak ruzie met ex vanwege dit, denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week geleerd
Ik had ook een aversie tegen een collega, sprak dat voorzichtig uit tegen een andere, die dat totaal niet met haar had, maar wel met een andere waar ik het weer niet meer had *zijn jullie er nog*![]()
Zegt ze : komt dat niet omdat het iets in haar is waar jij jezelf in herkent?
Ja dus![]()
O vegeta!quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, dat idee had ik online dus ook, maar ik moet dat beeld toch maar weggooien aangezien onze CUL-vrienden hier die haar in het eggie hebben ontmoet razend enthousiast zijn.
En okee, okee, ik geef toe dat ik een pak Vegeta heb gekocht, omdat SHE er zo enthousiast over was.
[ afbeelding ]
Zo werkt het soms wel hè, wat bluezz zegt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
had ook vaak ruzie met ex vanwege dit, denk ik.
Heel MSG / Aromat / Ve-Tsinnerigquote:
Dat kanquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Verschillen we van mening![]()
En klaar
Slimmerds dus.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heel MSG / Aromat / Ve-Tsinnerig
Eigenlijk is het in de basis gewoon vetsin, maar hebben die Croaten daar een paar gedroogde groentetjes bij gedaan voor de sier.
Je moet zeggen dat ze chubby is. Wordt ze boos.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat kanDoen Bluezz en Golfer ook. Jullie meets met SHE waren blijkbaar erg bijzonder
quote:
Ja, ik moet zeggen dat van de ingredienten je nauwelijks iets proeft behalve de MSG. Het is natuurlijk wel wat anders dan puur MSG, maarja, het is gewoon zout met een smaakje.quote:The ingredients of Vegeta include: salt, dehydrated vegetables (carrot, parsnip, onions, celery, parsley leaves), monosodium glutamate, sugar, cornstarch, spices, disodium inosinate, riboflavin (for coloring).
WEET je wat lekker was? Dit:quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is wel lekker spul, ja. Maar ook weer niet heel erg veel bijzonderder dan bouillonblokjes
Hier doet ie ook raar, en al mn krabbels van de afgelopen nacht zijn wegquote:
Ohquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
nee, ik kán niet hyven op 't werkdie site is geblokkeerd
als ik niet studeer werk ik 12 uur bij een woningbouwverenigingquote:
dat is pas echt slecht ontwaken...is mij ook wel eens overkomen en ik was het eerste uur nog even van mijn a propos ... 't is uiteindelijk nog goedgekomen die dagquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:05 schreef AKnynke het volgende:
Goeiesmorgens!
Mijn baas belde me net wakker, ook erg fijn!
"Belde ik je wakker Nynke?" "Nee hoor, ik was al lang en breed aan de studie."
"wil je dit en dit dan even voor me doen?"
"Jawel, maar dan moet ik wel eerst m'n computer aanzetten, die stond nog niet aan..."
Werkse allemaal die aan het werk zijn/moeten zijn, studeerse Stereo, en hoe ging je gesprek Euc?
Dr secretaresse belde om kwart voor 10 om de afspraak van 9 uur te verzetten, ze was verhinderdquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:05 schreef AKnynke het volgende:
Goeiesmorgens!
Mijn baas belde me net wakker, ook erg fijn!
"Belde ik je wakker Nynke?" "Nee hoor, ik was al lang en breed aan de studie."
"wil je dit en dit dan even voor me doen?"
"Jawel, maar dan moet ik wel eerst m'n computer aanzetten, die stond nog niet aan..."
Werkse allemaal die aan het werk zijn/moeten zijn, studeerse Stereo, en hoe ging je gesprek Euc?
Ik had het geluk dat mijn wekker al af was gegaan, en ik net had besloten nog een half uurtje te blijven liggen. Heeft als voordeel dat ik nu al gedouched en aangekleed ben, met de broodjes in de oven en het thee water bijna klaar!quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:11 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
dat is pas echt slecht ontwaken...is mij ook wel eens overkomen en ik was het eerste uur nog even van mijn a propos ... 't is uiteindelijk nog goedgekomen die dag
Jup, die updates gaan daar net zo goed als hierquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:36 schreef cul_non_kul het volgende:btw ... jullie toevallig ook problemen met hyves? ik krijg dat kreng in't geheel niet open
keej, dan zal ik mijn geduld betrachtenquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Jup, die updates gaan daar net zo goed als hier
ik mag eigenlijk niet eens hyven, of FOKken ... oepsquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan pas vanavond weer hyvendus geen stress hier
van wie? van jezelf of van de baas?quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:59 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
ik mag eigenlijk niet eens hyven, of FOKken ... oeps
van de baas .. van mijzelf mag het uiteraard welquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
van wie? van jezelf of van de baas?
normaal gesproken heb ik er niet ens tijd voor, maar ik zit nu met mijn neus in de financien en admin ...dus is FOK een welkome afleidingquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:38 schreef Den_Haag het volgende:
Bij mij vinden ze alles best. Zolang je je target maar haalt.
Welke branche is dat?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:27 schreef n0a het volgende:
Bij ons op kantoor is hyves ook geblokkeerd (fok niet maar ben nu ook vrij). Oplossing, proxy instellen en via de proxy naar geblokkeerde sites.
We kunnen wel ongegeneerd porno kijken. Maar dat komt door de branche.
Wat creaquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:41 schreef n0a het volgende:
Op een gegeven moment zie je niet echt meer waar je mee werkt, gelukkig ook maar.
Die van mij is dol op muziek en Apple hebbedingetjes. Waar houdt hij van?
Hij heeft nu onderhand een ipod, maar toen we het geld nog niet hadden heb ik een Ipod cake voor hem gemaakt. Cake op goed formaat gesneden. Witte icing er over heen en met gesmolten chocolade de controls en het schermpje erop getekend.
klinkt goed... erg origineel ook overigensquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:41 schreef n0a het volgende:
Op een gegeven moment zie je niet echt meer waar je mee werkt, gelukkig ook maar.
Die van mij is dol op muziek en Apple hebbedingetjes. Waar houdt hij van?
Hij heeft nu onderhand een ipod, maar toen we het geld nog niet hadden heb ik een Ipod cake voor hem gemaakt. Cake op goed formaat gesneden. Witte icing er over heen en met gesmolten chocolade de controls en het schermpje erop getekend.
Deel die dan ook meteen evenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
neust even mee
die van mij is ook begin volgende maand jarigal heb ik al wel wat ideetjes opgeschreven
Mijn god, het houd je wel bezig he?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nuttige toevoeging voor dit topic. Kom je helemaal speciaal voro SOL naar de SC om effe lekker te trappen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:15 schreef SHE het volgende:
Mijn god, het houd je wel bezig he?
Ik wil overigens met liefde een keertje de benen onder je lijf vandaan koken hoor
Ik heb niet bijster veel talenten, maar ik laat me niet door de eerste de beste vreemdeling vertellen dat ik een neppe kok ben![]()
Je hebt er geen enkele reden toe en het siert je bovendien nauwelijks.
Meneer heeft bíjna alle seizoensboxen van Seinfeld, alleen nummer 8 en 9 nog nietquote:
Waar bemoei jij je ingodsnaam mee?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nuttige toevoeging voor dit topic. Kom je helemaal speciaal voro SOL naar de SC om effe lekker te trappen?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn god, het houd je wel bezig he?
Ik wil overigens met liefde een keertje de benen onder je lijf vandaan koken hoor
Ik heb niet bijster veel talenten, maar ik laat me niet door de eerste de beste vreemdeling vertellen dat ik een neppe kok ben![]()
Je hebt er geen enkele reden toe en het siert je bovendien nauwelijks.
Nee, niet eens! Ik ken veel te veel Duitsers. Hij woont tegenwoordig in Munchen. Veel te ver weg, vandaar dat het ook een scharrel blijft!quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:42 schreef Den_Haag het volgende:
Bitchfight!!!![]()
@Nynke, daarom was je zeker naar Frankfurt!! slettebak
Scharrels zijn handigquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, niet eens! Ik ken veel te veel Duitsers. Hij woont tegenwoordig in Munchen. Veel te ver weg, vandaar dat het ook een scharrel blijft!
yay, we gaan in een cul-forum waar voornamelijk volwassen mensen posten een wedstrijdje doen wie er beter/lekkerder kan koken en andere mensen veroordelen zonder ooit een hap van hun voedsel geproefd te hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Blijkbaar moet ik wat bewijzen ofzoquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yay, we gaan in een cul-forum waar voornamelijk volwassen mensen posten een wedstrijdje doen wie er beter/lekkerder kan koken en andere mensen veroordelen zonder ooit een hap van hun voedsel geproefd te hebben![]()
gezellig
tis dat je zo klein bent, maar anders.....quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zoek nog een scharrel, overigens
ff in m'n Hyves kijken
Pas maar op, jijquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yay, we gaan in een cul-forum waar voornamelijk volwassen mensen posten een wedstrijdje doen wie er beter/lekkerder kan koken en andere mensen veroordelen zonder ooit een hap van hun voedsel geproefd te hebben![]()
gezellig
voor welke baan voel je het meest?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pas maar op, jij![]()
![]()
Oh mensen, ik ben echt aan het stressen: na de kerstvakantie moet ik een besluit hebben genomen over mijn toekomstige baan. En ik weet het niet, ik weet het echt nietIk vind ze allebei zo leuk! Misschien de ene nog wel meer dan de andere, maar ja...
Ik denk dat de promotieplek een uniekere kans is. Maar die heeft ook wel weer nadelen: meteen voor 4 jaar vastzitten, en natuurlijk het praktische punt van een partner die dan achterblijft in Den Haag (voorlopig).quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:19 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
voor welke baan voel je het meest?
welke biedt het meeste perspectief?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tis dat je zo klein bent, maar anders.....
met oestersausquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:21 schreef Bluezz het volgende:
Voortjes en tegentjes op een lijstje schrijven CF?
En vooral op gevoel kiezen!
Gekookte SOLbenen... beter roerbakken als je het mij vraagt
Je moet het toch je eisen hebben!quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:34 schreef Euc- het volgende:
[..]
Jij wilt alleen mannen die groter zijn dan jij bent?
Ja? Vertel!quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:33 schreef AKnynke het volgende:
Als ik het zo hoor CF heb je je keuze al gemaakt!
lijkt me helder...alle factoren bij elkaar geteld is optie twee de beste keus lijkt mequote:Op donderdag 3 januari 2008 14:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat de promotieplek een uniekere kans is. Maar die heeft ook wel weer nadelen: meteen voor 4 jaar vastzitten, en natuurlijk het praktische punt van een partner die dan achterblijft in Den Haag (voorlopig).
De andere baan is erg goed, ik kan er veel leren en eventueel later ook promoveren (bij mijn huidige universiteit). Op mijn vakgebied is dit verreweg de beste keus. Verhuizen is hierbij geen probleem, Mr CF ziet dat best zitten.
Lijkt mij als jongen trouwens ook helemaal niks, een vriendin hebben die groter isquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je moet het toch je eisen hebben!
maar een keer gelukt hoor!
De tweede denk ik! Van de eerste som je de nadelen wel op, maar de tweede, die uiteindelijk ook een promotieplaats aanbied zie je de nadelen niet (of je somt ze niet op).....quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja? Vertel!
Ik weet het namelijk echt niet.
het was sarcasmequote:Op donderdag 3 januari 2008 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pas maar op, jij![]()
![]()
Oh mensen, ik ben echt aan het stressen: na de kerstvakantie moet ik een besluit hebben genomen over mijn toekomstige baan. En ik weet het niet, ik weet het echt nietIk vind ze allebei zo leuk! Misschien de ene nog wel meer dan de andere, maar ja...
Misschien moet ik er nog even bijvertellen dat optie 1 in een prachtige, inspirerrende academische omgeving is (ben ik echt lyrisch over) en optie twee is in Almere Muziekwijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:38 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
lijkt me helder...alle factoren bij elkaar geteld is optie twee de beste keus lijkt me
Aaah, trek het je niet aan johquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Blijkbaar moet ik wat bewijzen ofzo
Maar koken doe ik met zoveel liefde, daar krijg ik elke zuurpruim zoet mee.
Oh en Hoi Bloes, Hoi Knynk
en Hoi iedereen
Gelukkig ben ik strontziek, dus ik kan naar Euc's wens zomaar in de SC posten.
Ik voel iig dat keuze twee het beste isquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ja? Vertel!
Ik weet het namelijk echt niet.
Gok dat je toch wel kleiner bentquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ben jij zo groot dan? Over het algemeen is iedereen groter dan ik (1.57). Nog kleinere man lijkt me niks.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hij is onze lange pummelquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:49 schreef n0a het volgende:
[..]
Ben jij zo groot dan? Over het algemeen is iedereen groter dan ik (1.57). Nog kleinere man lijkt me niks.
Zeer specifiek technisch, ja. Waar ik natuurlijk op lange termijn niet per se in verder hoef, maar voorlopig is er zoveel vraag dat ik maar besloten heb om nog even te blijven hangen in dit vakgebied.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De tweede denk ik! Van de eerste som je de nadelen wel op, maar de tweede, die uiteindelijk ook een promotieplaats aanbied zie je de nadelen niet (of je somt ze niet op).....
Wat voor gebied zit je eigenlijk? iets technisch, toch?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:53 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hij is onze lange pummel![]()
Hij is 2.03 meter, ik 190
* ColdFeet lurkt mee; husband is overmorgen jarig. Wel balen dat ik een kloterige onregelmatig werkende gasoven hebquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:02 schreef DarkElf het volgende:
Heeft iemand trouwens briljante taart ideetjes?
Ben einde deze maand jarig en misschien wil ik de familie die komt wel een taartje voorschotelen
Ga je zelf maken?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:02 schreef DarkElf het volgende:
Ben einde deze maand jarig en misschien wil ik de familie die komt wel een taartje voorschotelen
Helaas is Utrecht niet om de hoek (als in anderhalf uur verderop)...quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Ga je zelf maken?
Geen moeite doen; hier bij mij om de hoek ( Twijnstraat Utrecht ) zit 'Sweet things '
Prachtige customized taartjes, elke smaak, elke versiering, elke maat/vorm die je kan verzinnen.
Goddelijk!
Sinds ik die toko weet te vinden raak ik het bakblik niet meer aan.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nope, Barendrecht vandaag. Volgende week misschien Antwerpen. Lunchen?
Ik wil ook in Belgie wonenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Helaas is Utrecht niet om de hoek (als in anderhalf uur verderop)...
Hier in Belgie hebben we ook een bakker (op 700 m) die hemelse taartjes verkoopt dus misschien dat ik daar nog belandmaar goed... zelf maken is een optie...
Welke dag?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:02 schreef DarkElf het volgende:
De gevolgen voor Mr CF zijn echt een belangrijke afweging, ja. Ik denk dat ik het nog relatief tref; hij is best flexibel, kan overal wel werken (en ik zit stiekem erg te hopen op de Eindhovense vestiging die zijn huidige baas aan het opzetten is).quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
CF, vergeet niet om ook de gevolgen voor Mr. CF in het lijstje te zetten. Denk verder aan carriere/doorgroeimogelijkheden, beloning, woonomgeving, vrienden in de buurt, salaris, woningprijzen etc.
En wat je gevoel zegt over de banen.
Oh ja, en het sneeuwt buiten
Nee hoor, besef me juist hoe langer ik hier woon hoe Hollands ik ben maar me uit mijn tent laten lokken ben ik wel al jaren minder vatbaar voorquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:14 schreef Den_Haag het volgende:
schijterdje begint al een echte Belg te worden.
de 27ste, dus ik heb nog evenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welke dag?![]()
Hier is de beoogde buit binnen!![]()
Heel gesjouw, maar ik heb er een rare vaas en vis bij
* ColdFeet noteert in afwegingen: België is slecht voor de lijn...quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil ook in Belgie wonen
En hemelse taartjes kosten minder moeite! Zeker op je verjaardag mag dat best.
Ik heb geen leuke recepten voor taart, want ik ben een slechte bakker. Het enige fatsoenlijke wat uit mijn handen komt is bananenbrood en pecan-pie en da's natuurlijk niet feestelijk.
Ik de 17e.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de 27ste, dus ik heb nog evengeniet van je nieuwe aankopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |