Ben jij zo groot dan? Over het algemeen is iedereen groter dan ik (1.57). Nog kleinere man lijkt me niks.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je moet het toch je eisen hebben!
maar een keer gelukt hoor!
Hij is onze lange pummelquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:49 schreef n0a het volgende:
[..]
Ben jij zo groot dan? Over het algemeen is iedereen groter dan ik (1.57). Nog kleinere man lijkt me niks.
Zeer specifiek technisch, ja. Waar ik natuurlijk op lange termijn niet per se in verder hoef, maar voorlopig is er zoveel vraag dat ik maar besloten heb om nog even te blijven hangen in dit vakgebied.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De tweede denk ik! Van de eerste som je de nadelen wel op, maar de tweede, die uiteindelijk ook een promotieplaats aanbied zie je de nadelen niet (of je somt ze niet op).....
Wat voor gebied zit je eigenlijk? iets technisch, toch?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:53 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hij is onze lange pummel![]()
Hij is 2.03 meter, ik 190
* ColdFeet lurkt mee; husband is overmorgen jarig. Wel balen dat ik een kloterige onregelmatig werkende gasoven hebquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:02 schreef DarkElf het volgende:
Heeft iemand trouwens briljante taart ideetjes?
Ben einde deze maand jarig en misschien wil ik de familie die komt wel een taartje voorschotelen
Ga je zelf maken?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:02 schreef DarkElf het volgende:
Ben einde deze maand jarig en misschien wil ik de familie die komt wel een taartje voorschotelen
Helaas is Utrecht niet om de hoek (als in anderhalf uur verderop)...quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Ga je zelf maken?
Geen moeite doen; hier bij mij om de hoek ( Twijnstraat Utrecht ) zit 'Sweet things '
Prachtige customized taartjes, elke smaak, elke versiering, elke maat/vorm die je kan verzinnen.
Goddelijk!
Sinds ik die toko weet te vinden raak ik het bakblik niet meer aan.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nope, Barendrecht vandaag. Volgende week misschien Antwerpen. Lunchen?
Ik wil ook in Belgie wonenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Helaas is Utrecht niet om de hoek (als in anderhalf uur verderop)...
Hier in Belgie hebben we ook een bakker (op 700 m) die hemelse taartjes verkoopt dus misschien dat ik daar nog belandmaar goed... zelf maken is een optie...
Welke dag?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:02 schreef DarkElf het volgende:
De gevolgen voor Mr CF zijn echt een belangrijke afweging, ja. Ik denk dat ik het nog relatief tref; hij is best flexibel, kan overal wel werken (en ik zit stiekem erg te hopen op de Eindhovense vestiging die zijn huidige baas aan het opzetten is).quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
CF, vergeet niet om ook de gevolgen voor Mr. CF in het lijstje te zetten. Denk verder aan carriere/doorgroeimogelijkheden, beloning, woonomgeving, vrienden in de buurt, salaris, woningprijzen etc.
En wat je gevoel zegt over de banen.
Oh ja, en het sneeuwt buiten
Nee hoor, besef me juist hoe langer ik hier woon hoe Hollands ik ben maar me uit mijn tent laten lokken ben ik wel al jaren minder vatbaar voorquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:14 schreef Den_Haag het volgende:
schijterdje begint al een echte Belg te worden.
de 27ste, dus ik heb nog evenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welke dag?![]()
Hier is de beoogde buit binnen!![]()
Heel gesjouw, maar ik heb er een rare vaas en vis bij
* ColdFeet noteert in afwegingen: België is slecht voor de lijn...quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil ook in Belgie wonen
En hemelse taartjes kosten minder moeite! Zeker op je verjaardag mag dat best.
Ik heb geen leuke recepten voor taart, want ik ben een slechte bakker. Het enige fatsoenlijke wat uit mijn handen komt is bananenbrood en pecan-pie en da's natuurlijk niet feestelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |