Ja, online shoppen rules!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
O ik heb net zo lekker online geshopt![]()
Ik háát winkelen, dus ik ben helemaal in het goede tijdperk geboren
Ik ooook! De 31e alweer maargoed, ze moeten nog binnen komen, hopelijk de 11equote:Op woensdag 2 januari 2008 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Om die ballenbak hadden ex en ik altijd veul lol (we hadden Milou nog niet).quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmmm ja lastige situatie lijkt me dat ja.
IKEA is ook leuk met Milou hoor: ballenbak en ijsje eten!
wat heb je gekocht dude?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Om die ballenbak hadden ex en ik altijd veul lol (we hadden Milou nog niet).
Werd er omgeroepen: willen de ouders van Pietje hem komen ophalen in de ballenbak.
En dan gingen ex en ikke 'ruzie-maken' midden in de IKEA:
-neeee laat lekker zitten dat kutkind
- maarruh we worden omgeroepen
- ja en?
- ik wil pietje halen
- nee vrouw je blijft hier om een nieuwe lamp uit te zoeken, laat dat kind nog maar even zitten
En de blikken van al die mede IKEA-slachtoffers
Truste Tezzquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:45 schreef Tezz het volgende:
Anyweg: ik ga slapen! Trusten lieve fokkertjes!
Ja hè?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Oh MY GOD, wat een vette shitvis heb je daar, en wat heerlijk LELIJK
'Vette shit', dat zeggen mijn eerstejaars studenten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Oh MY GOD, wat een vette shit vis heb je daar, en wat heerlijk LELIJK![]()
Vind jij vette shit ook zo lekker 'bekken'? Als bluezzezoon er is gebruik ik het ook altijd volop, hij vind het 'niet staan' als zijn moeder het zeg![]()
Waarom krijg je nou zo'n pak cadeau?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb voor 20 EUR aan mini eau de toilette flesjes gekocht afgelopen vakantieDie zijn leuk.
Ik heb iets met geur en smaak.
Gelukkig komt er morgen wel iemand mijn Tai Chi pak kopen die ik ooit cadeau heb gekregen van de toneelvereniging.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:59 schreef FleshWound het volgende:
BLOOOOOEEEHOOOER!
Ik moest Oosters Thee schenkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom krijg je nou zo'n pak cadeau?
Wahahaquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
'Vette shit', dat zeggen mijn eerstejaars studenten.
Beoordelingsformulier docent D. Uderinnetje:
"Die colleges van haar zijn altijd vette shit."
Ik:![]()
Collega: "Dat ishoor! "
Nee, zo ben ik niet. Ik schreeuw altijd heel beleefd.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moest Oosters Thee schenken
Typecasting
Jij bent niet alleen lang, je hebt ook nog es een fokking lange naam, wist je dat?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:45 schreef Tezz het volgende:
Anyweg: ik ga slapen! Trusten lieve fokkertjes!
omg Dude, jij koopt echt lelijke dingenquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste Tezz, slaap wel!
SOL, dat nep-ruziemaken in winkelsDoen wij ook wel eens
quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omg Dude, jij koopt echt lelijke dingendie tulpen-vaas
![]()
jah natuurlijk wil ik die![]()
Nep-ruzie maken is![]()
Harry Potterquote:-*nog harder*: Boeeeehoehhh...ajb ajb ajb stop me niet in de meterkast
Oeh, ahquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:14 schreef Euc- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheelt incl. verzendkosten en de hele ratteplan 50 euro met als ik het in NL had besteld!quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh, ah![]()
Erg fijn spul ook ja.
Vergeet je niet de invoerrechten, de BTW en de toeslag voor vreemde-valutabetalingen (en de minder gunstige koersen) van je creditcard mee te rekenen in de totale prijs?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Scheelt incl. verzendkosten en de hele ratteplan 50 euro met als ik het in NL had besteld!
Vooral heroes was een klapper, iets van 27 dollar ofzo, weet niet of het een foutje was want nu staat ie er gewoon voor 50 dollar maar toch
Lage lonen bijenquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben een kopje thee met Euroshopper honing aan het drinken. Het verschil tussen ES en AH honing is dat AH wel 100% uit 'EG-honing' bestaat. Sorry, maar is niet-EG honing minder zoet ofzo?Scheelt fokking 1,50 EUR
Ik heb al HEEL erg vaak dingen gekocht van buiten de EER (boven ze 70+ alleen al op ebay) en heb alles in totaal 2 keer invoerrechten hoeven te betalen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:22 schreef beunkster het volgende:
[..]
Vergeet je niet de invoerrechten, de BTW en de toeslag voor vreemde-valutabetalingen (en de minder gunstige koersen) van je creditcard mee te rekenen in de totale prijs?
Altijd wel erg handig.
Dan nog scheelt het overigens vaak bizar veel op dit soort boeken.
Ik reken met de huidige koers ruwweg met 1dollar = 1 euro als ik producten heb met 19% BTW.
Ha, welkom terug!quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik ben terug uit het oosten. Na heel veel lekker eten en nog meer wijn
En ik hyve niet
Beeb... wat een verrassingquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
En ik hyve niet
Hey lieve CF. Jij en je mannetje ook een heel erg goed 2008 gewenst.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
En ik hyve niet
CFquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
En ik hyve niet
Vreemd interesse gebied? Vertel?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik haal veel van mijn speciale boeken (ik heb een nogal vreemd interessegebied) uit de VS en ik heb tot nu toe één maal invoerrechten moeten betalen. Dat was trouwens ook niet niks zeg. Maar meestal gaat het goed en dan loont het echt de moeite. Ik zou die boeken hier ook niet kunnen kopen trouwens. Maar als er elke keer invoerrechten voor gerekend zouden worden, dan kon ik intussen beter een keer met een cheap ticket en een lege koffer naar New York.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer, wat ik steeds vragen wilde: golf jij nou ook echt of niet
Forensische wetenschap en in het bijzonder forensische pathologie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Vreemd interesse gebied? Vertel?
En welkom terug CF!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |