Wahahaquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
'Vette shit', dat zeggen mijn eerstejaars studenten.
Beoordelingsformulier docent D. Uderinnetje:
"Die colleges van haar zijn altijd vette shit."
Ik:![]()
Collega: "Dat ishoor! "
Nee, zo ben ik niet. Ik schreeuw altijd heel beleefd.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moest Oosters Thee schenken
Typecasting
Jij bent niet alleen lang, je hebt ook nog es een fokking lange naam, wist je dat?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:45 schreef Tezz het volgende:
Anyweg: ik ga slapen! Trusten lieve fokkertjes!
omg Dude, jij koopt echt lelijke dingenquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste Tezz, slaap wel!
SOL, dat nep-ruziemaken in winkelsDoen wij ook wel eens
quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omg Dude, jij koopt echt lelijke dingendie tulpen-vaas
![]()
jah natuurlijk wil ik die![]()
Nep-ruzie maken is![]()
Harry Potterquote:-*nog harder*: Boeeeehoehhh...ajb ajb ajb stop me niet in de meterkast
Oeh, ahquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:14 schreef Euc- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheelt incl. verzendkosten en de hele ratteplan 50 euro met als ik het in NL had besteld!quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh, ah![]()
Erg fijn spul ook ja.
Vergeet je niet de invoerrechten, de BTW en de toeslag voor vreemde-valutabetalingen (en de minder gunstige koersen) van je creditcard mee te rekenen in de totale prijs?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Scheelt incl. verzendkosten en de hele ratteplan 50 euro met als ik het in NL had besteld!
Vooral heroes was een klapper, iets van 27 dollar ofzo, weet niet of het een foutje was want nu staat ie er gewoon voor 50 dollar maar toch
Lage lonen bijenquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben een kopje thee met Euroshopper honing aan het drinken. Het verschil tussen ES en AH honing is dat AH wel 100% uit 'EG-honing' bestaat. Sorry, maar is niet-EG honing minder zoet ofzo?Scheelt fokking 1,50 EUR
Ik heb al HEEL erg vaak dingen gekocht van buiten de EER (boven ze 70+ alleen al op ebay) en heb alles in totaal 2 keer invoerrechten hoeven te betalen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:22 schreef beunkster het volgende:
[..]
Vergeet je niet de invoerrechten, de BTW en de toeslag voor vreemde-valutabetalingen (en de minder gunstige koersen) van je creditcard mee te rekenen in de totale prijs?
Altijd wel erg handig.
Dan nog scheelt het overigens vaak bizar veel op dit soort boeken.
Ik reken met de huidige koers ruwweg met 1dollar = 1 euro als ik producten heb met 19% BTW.
Ha, welkom terug!quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik ben terug uit het oosten. Na heel veel lekker eten en nog meer wijn
En ik hyve niet
Beeb... wat een verrassingquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
En ik hyve niet
Hey lieve CF. Jij en je mannetje ook een heel erg goed 2008 gewenst.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
En ik hyve niet
CFquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
En ik hyve niet
Vreemd interesse gebied? Vertel?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik haal veel van mijn speciale boeken (ik heb een nogal vreemd interessegebied) uit de VS en ik heb tot nu toe één maal invoerrechten moeten betalen. Dat was trouwens ook niet niks zeg. Maar meestal gaat het goed en dan loont het echt de moeite. Ik zou die boeken hier ook niet kunnen kopen trouwens. Maar als er elke keer invoerrechten voor gerekend zouden worden, dan kon ik intussen beter een keer met een cheap ticket en een lege koffer naar New York.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer, wat ik steeds vragen wilde: golf jij nou ook echt of niet
Forensische wetenschap en in het bijzonder forensische pathologie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Vreemd interesse gebied? Vertel?
En welkom terug CF!!
Heel fanatiek gedaan vanaf 1988 en een vrij lage handicap gehaald, overal in Nederland en het buitenland gespeeld met heel veel leuke mensen en BN-ers en actief lid geweest van een erg leuke club en sinds 2 jaar er nu al weer niets aangedaan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer, wat ik steeds vragen wilde: golf jij nou ook echt of niet
Nóóit een aflevering van gezien.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
Jij bent van de Bones/CSI Miami of hoe heten die series?
BLOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS HIERRRRRRRRRRRRRRRR.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil dit jaar mijn GVB gaan halen. Enige voornemen dat ik heb. Leuk dat je zo fanatiek bent geweest! Hup, oppakken johquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel fanatiek gedaan vanaf 1988 en een vrij lage handicap gehaald, overal in Nederland en het buitenland gespeeld met heel veel leuke mensen en BN-ers en actief lid geweest van een erg leuke club en sinds 2 jaar er nu al weer niets aangedaan.
Mijn golfclubs staan in de garage een eenzaam bestaan te leven. Ik hoop er dit jaar weer eens een paar keer aan toe te komen, als ik het nog een beetje kan.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
BLOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS HIERRRRRRRRRRRRRRRR.
Wat ik altijd leuk vond om te doen is om hele ordinaire dingen tegen golfer op zijn plat Utregs te zeggen, net iets te hard in de keurige bloemendaelse winkelstraat hiero.... nu niet meer hoor, sinds ik er zelf ook woon![]()
Oh trouwens, je was er niet, maar je mot kein Deutsch sprachen gegen Golfer want dan wordt ie boos.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, noem s een voorbeeld, gewoon om ons te vermaken?
Hemel, wat is er gebeurd? En mag Frans nog wel?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh trouwens, je was er niet, maar je mot kein Deutsch sprachen gegen Golfer want dan wordt ie boos.
1 van mijn beste golfmaatjes was Pieter Storms (lid van hetzelfde cluppie als ik), maar ik heb op de Noordwijkse ook wel eens een balletje geslagen met ons aller Marco van Basten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wil vooral géén BN'ers tegenkomen trouwens
Ik hóór het gewoonquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Iech wais.
Nou bijv.
Zeg Schaat, gaon we vaandaog bônuh etuh of petaaat??? aaaahhh kaik die gaove hakkies onder die schoenuh in de etulaage, bejeldug waor!!!
CFWB
Mja, ik lees het ff over en het komt zo totaal niet over... zal het de next meet in het eggie doen
Viel best toch wel mee?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Oh trouwens, je was er niet, maar je mot kein Deutsch sprachen gegen Golfer want dan wordt ie boos.
Alleen als ze niet fout warenquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hemel, wat is er gebeurd? En mag Frans nog wel?
Ja, dat interesseert me dan weer minder geloof ikquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
1 van mijn beste golfmaatjes was Pieter Storms (lid van hetzelfde cluppie als ik), maar ik heb op de Noordwijkse ook wel eens een balletje geslagen met ons aller Marco van Basten.
Wiiiiiiij willluh voetbal zien, wij willen voetbal zien, wij willen voetbal zien, wij willen voetbal zieeen. Wijjjjj....quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
maar ik heb op de Noordwijkse ook wel eens een balletje geslagen met ons aller Marco van Basten.
Ik vind t nu al leuk!quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Iech wais.
Nou bijv.
Zeg Schaat, gaon we vaandaog bônuh etuh of petaaat??? aaaahhh kaik die gaove hakkies onder die schoenuh in de etulaage, bejeldug waor!!!
CFWB
Mja, ik lees het ff over en het komt zo totaal niet over... zal het de next meet in het eggie doen
Nee wijffie, je kaikt daan gewôn naor mainquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hóór het gewoon
Maar probeer dan weer niet Tineke Schouten voor me te zien.
GVD.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, dat interesseert me dan weer minder geloof ik![]()
Ik vind het spelletje zelf erg leuk. Van BN'ers raak ik niet meer zo onder de indruk intussen. Een keertje samen golfen, zodra ik mijn GVDheb?
Dat is beter inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee wijffie, je kaikt daan gewôn naor main
Ja, en die kosjere kookboeken van jou in de kast heb ik ook even snel doorgebladerd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:09 schreef ColdFeet het volgende:
Och hemel, iets met de Joodse roots?
Nou, die smiley roept vragen opquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
GVD.
Prima, zoeken we een leuk baantje ergens uit met een lekker restaurantje erna.
Bluezz heeft ooit van mij een clinicje gekregen op Texel en heeft ook enorm veel talent.
Vooral het afslaan ging bijzonder stijlvol mag ik wel zeggen jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:09 schreef golfer het volgende:
Bluezz heeft ooit van mij een clinicje gekregen op Texel en heeft ook enorm veel talent.
Surequote:Op donderdag 3 januari 2008 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Als jij je GVD hebt mag ik dan je caddy zijn
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Hoor ik daar een golf- en restaurant meet aankomen voor 2008?
Och arm beest!quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vooral het afslaan ging bijzonder stijlvol mag ik wel zeggen ja![]()
En dat konijn kon nog maar net bukken
Wel heel graag gewild incl. restaurant, maar ik kan geen dagdeel missen, maandag tentamen en ik ben godsgansig lui geweest de rest van de vakantie.quote:
Het viel mij in Berlijn maar weer eens op hoe schuldig de na-oorlogse generatie Duitsers zich voelt over de holocaust... Er wordt ontzettend veel geld uitgegeven aan musea, monumenten, onderwijs e.d.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en die kosjere kookboeken van jou in de kast heb ik ook even snel doorgebladerd.
Awwwwquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel heel graag gewild incl. restaurant, maar ik kan geen dagdeel missen, maandag tentamen en ik ben godsgansig lui geweest de rest van de vakantie.
Moet nu eigenlijk ook naar bed maar ben te fok verslaafd![]()
Ben verslaafd aan jullie, ja![]()
![]()
Ik heb wel aanleg voor verslavingen, geloof ik (op alcohol, drugs en tabak na).
Incl. restaurant beter een andere keer, ben nog altijd tot mn kin ingegipstquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel heel graag gewild incl. restaurant, maar ik kan geen dagdeel missen, maandag tentamen en ik ben godsgansig lui geweest de rest van de vakantie.
Moet nu eigenlijk ook naar bed maar ben te fok verslaafd![]()
Ben verslaafd aan jullie, ja![]()
![]()
Ik heb wel aanleg voor verslavingen, geloof ik (op alcohol, drugs en tabak na).
Hup gaat slapen gekke golfertquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:24 schreef golfer het volgende:
Ik moet echt naar bed om mij voor te bereiden op mijn eerste werkdagje van het nieuwe jaar.
Om 7 uur gaat die wekker weer, maar jullie zijn altijd zo gezellig om deze tijd.
SHE, je bedoelt die testosteron-bom?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:25 schreef Euc- het volgende:
[..]
Incl. restaurant beter een andere keer, ben nog altijd tot mn kin ingegipst
Anders ga je met SHE en mij mee naar Okura
Thermodynamicaquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awwww
Wat voor vak moet je nog doen?
Is dat niet dat experimentele gedoe van De Rooi Pannen ofzo? Zeg maar, op de hoek van de Witte Dame tegenover de Admirant?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:27 schreef Euc- het volgende:
Of anders gaan we een keer naar de Witte Tafel, ken je dat? In de witte damem recht tegenover de pink
SHE als in degene die zegt dat ze komt en er uiteindelijk nooit isquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:25 schreef Euc- het volgende:
[..]
Incl. restaurant beter een andere keer, ben nog altijd tot mn kin ingegipst
Anders ga je met SHE en mij mee naar Okura
Huh, dat is een lief wijf hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
SHE, je bedoelt die testosteron-bom?
[..]
Thermodynamica![]()
![]()
![]()
Van het ROC jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dat niet dat experimentele gedoe van De Rooi Pannen ofzo? Zeg maar, op de hoek van de Witte Dame tegenover de Admirant?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh, dat is een lief wijf hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |