ja, tante Dude.quote:
Dat zal t wezen, jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat als je warm wordt, je wat meer gaat trillen, zeg maar.
Denk ik.
Oh okee, ik vind haar altijd zo aangebrand reageren op Fok. Bovendien had ik met Big Brother 5 ruzie met haar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh, dat is een lief wijf hoor
Volgens mij ben jij erg goed in stromingsleer en transportprocessen, of niet?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zal t wezen, jaBah Stereo, dat zijn echt klotevakken. Sowieso, alles met dynamica...
Ik ga morgen zes wassen draaien en verantwoord voedsel bereiden en mijn correspondentie bijwerken. Denk ik. Maar eerst uitslapen. * ColdFeet tankt nog een roseetje weg om het af te leren![]()
"Roseeetje, we zijn niet op de camping"quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zal t wezen, jaBah Stereo, dat zijn echt klotevakken. Sowieso, alles met dynamica...
Ik ga morgen zes wassen draaien en verantwoord voedsel bereiden en mijn correspondentie bijwerken. Denk ik. Maar eerst uitslapen. * ColdFeet tankt nog een roseetje weg om het af te leren![]()
Proost CFquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor beeb, jij bent lief! En vooral echtquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh okee, ik vind haar altijd zo aangebrand reageren op Fok. Bovendien had ik met Big Brother 5 ruzie met haar.
Maar anderen vinden mij aangebrand reageren op een ander forum, dus.
*Kuch... Ja, het gaat wel. Bah. Vies is dat joh. Met bubbels enzoquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij erg goed in stromingsleer en transportprocessen, of niet?
Nee ze is echt heel vette shit.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh okee, ik vind haar altijd zo aangebrand reageren op Fok. Bovendien had ik met Big Brother 5 ruzie met haar.
Maar anderen vinden mij aangebrand reageren op een ander forum, dus.
Ik ga jou zien in 2008, en hopelijk HEM en Milou ook (weer).quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee hoor beeb, jij bent lief! En vooral echt![]()
Ik hoop nog heel veel van jou te zien de komende jarenEn niet van die...uhhhh...type's
Oh okee. Heb doorgaans een aversie tegen mensen die erg op mij lijken, jeweets.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ze is echt heel vette shit.![]()
Je moet het je niet persoonlijk aantrekken, dat is het geheim. Maar ze zegt precies wat mensen denken. Een beetje alsof je naar je favoriete cabaretier kijkt en denkt: O kon ik dat maar zo (ongestraft) uit mijn strot krijgen
Ik heb één van de drie al vast goed.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:45 schreef Euc- het volgende:
Ach, als we allemaal hetzelfde dachten werd Obama de president van Amerika, was er vrede op aarde en sex voor ons allemaal
Je hebt Barrack Obama bevredigd op aarde dan, of niet?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Welke van de drie hè? vragen jullie je af
Ik heb online absoluut geen ruzie met SHEquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga jou zien in 2008, en hopelijk HEM en Milou ook (weer).
En heb jij ook al online ruzie met SHE?![]()
[..]
Oh okee. Heb doorgaans een aversie tegen mensen die erg op mij lijken, jeweets.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt Barrack Obama bevredigd op aarde dan, of niet?
Hm, da's alledrie dan.
Nou, dat idee had ik online dus ook, maar ik moet dat beeld toch maar weggooien aangezien onze CUL-vrienden hier die haar in het eggie hebben ontmoet razend enthousiast zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb online absoluut geen ruzie met SHEZe is gewoon een btje erg nep
Al die fantastische verhaaltjes die volgens haar echt zijn
Zij is gewoon behoorlijk nep
Maargoed wie weet kan ze wel koken
Goh, even denken hoor..quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Welke van de drie hè? vragen jullie je af
Verschillen we van meningquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb online absoluut geen ruzie met SHEZe is gewoon een btje erg nep
Al die fantastische verhaaltjes die volgens haar echt zijn
Zij is gewoon behoorlijk nep
Maargoed wie weet kan ze wel koken
Dat heb ik vorige week geleerdquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
Oh okee. Heb doorgaans een aversie tegen mensen die erg op mij lijken, jeweets.![]()
![]()
had ook vaak ruzie met ex vanwege dit, denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week geleerd
Ik had ook een aversie tegen een collega, sprak dat voorzichtig uit tegen een andere, die dat totaal niet met haar had, maar wel met een andere waar ik het weer niet meer had *zijn jullie er nog*![]()
Zegt ze : komt dat niet omdat het iets in haar is waar jij jezelf in herkent?
Ja dus![]()
O vegeta!quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, dat idee had ik online dus ook, maar ik moet dat beeld toch maar weggooien aangezien onze CUL-vrienden hier die haar in het eggie hebben ontmoet razend enthousiast zijn.
En okee, okee, ik geef toe dat ik een pak Vegeta heb gekocht, omdat SHE er zo enthousiast over was.
[ afbeelding ]
Zo werkt het soms wel hè, wat bluezz zegt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
had ook vaak ruzie met ex vanwege dit, denk ik.
Heel MSG / Aromat / Ve-Tsinnerigquote:
Dat kanquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Verschillen we van mening![]()
En klaar
Slimmerds dus.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heel MSG / Aromat / Ve-Tsinnerig
Eigenlijk is het in de basis gewoon vetsin, maar hebben die Croaten daar een paar gedroogde groentetjes bij gedaan voor de sier.
Je moet zeggen dat ze chubby is. Wordt ze boos.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat kanDoen Bluezz en Golfer ook. Jullie meets met SHE waren blijkbaar erg bijzonder
quote:
Ja, ik moet zeggen dat van de ingredienten je nauwelijks iets proeft behalve de MSG. Het is natuurlijk wel wat anders dan puur MSG, maarja, het is gewoon zout met een smaakje.quote:The ingredients of Vegeta include: salt, dehydrated vegetables (carrot, parsnip, onions, celery, parsley leaves), monosodium glutamate, sugar, cornstarch, spices, disodium inosinate, riboflavin (for coloring).
WEET je wat lekker was? Dit:quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is wel lekker spul, ja. Maar ook weer niet heel erg veel bijzonderder dan bouillonblokjes
Hier doet ie ook raar, en al mn krabbels van de afgelopen nacht zijn wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |