Zoals je rechts onder ziet, zie je connections staan.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat bedoel je met die lijntjes ?? begrijp het niet helemaal
Vooruit met de geit!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:54 schreef lynda het volgende:
Me handen zijn gewoon weer bijna net zo rood als dat ze vanochtend op het station waren..
Droxzzzzzz kom eens hier
Hier ook, heb er altijd dus 12 open staanquote:Op woensdag 19 december 2007 12:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoals je rechts onder ziet, zie je connections staan.
1,2,3 & 4. Dit zijn verbindingen naar mijn nieuwsgroepenprovider (Eweka).
(chello zuigt met nieuwsgroepen namelijk)
Met Eweka mag je maximaal 8 verbindingen openhebben
zodat je normaal echt je max haalt met snelheid,
maar ik deel mijn abbo met iemand anders zodat wij beide
4 verbindingen kunnen wegslurpen (en ik haal dus met 4 lijnen
al mijn maximale snelheid van mijn internet abbo.
p.s
Betaal (d8 ik) 7.50 permaand, onbeperkt downloaden, retentie 120 dagen
maar al deze info staat netjes op de site van Eweka.
Waarom mag ik dan maar 4 lijntjes open hebben bij Eweka?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Gelul...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef DeToXiC het volgende:
tripo!!!
Wat vond je van je voicemailquote:Op woensdag 19 december 2007 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
sepo!
Heb je wel aangegeven dat je 8 lijnen wilt gebruiken van de server?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom mag ik dan maar 4 lijntjes open hebben bij Eweka?
Welke melding krijg je dan al als je meer dan 4 verbindingen openzet?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom mag ik dan maar 4 lijntjes open hebben bij Eweka?
quote:- Toegang tot alle beschikbare nieuwsgroepen
- Supersnelle download snelheid tot 20 Mbit/s
- Hoge kwaliteit wereldwijde uitwisseling van newsfeeds
- Supersnelle eigen 100 Gigabit/s backbone
- Meer dan 350 TB redundante storage online
- Optimale compleetheid van meer dan 99,5%
- Ongecensureerde toegang
- Respect voor uw privacy
- Geen datalimiet
- Tot 120 dagen retentie voor binaries groepen
- Maximaal 8 connecties toegestaan per gebruiker
- Toegang tot online control panel
- Geen opzegtermijn
Dan moet je wel heel vroeg zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
Vooruit met de geit!
Vanmiddag op het station mag je weer!
samenspannen van zieke eigenwijz mensenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met koorts moet je juist niet op Fok zitten, wat is dit toch? Het samenspannen van eigenwijze mensen?
Aber Jawohl! Alleen als ik er 8 open zet, geeft hij er bij 4 aan dat hij niet kan connecten.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je wel aangegeven dat je 8 lijnen wilt gebruiken van de server?
Shit, kan ik die topic titel nog aanpassen?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:35 schreef lynda het volgende:
Dit moet topic 104 zijn..
En op klopt nog niet![]()
[..]
Dan moet je wel heel vroeg zijn
[..]
samenspannen van zieke eigenwijz mensen
Dat zal niet lukken vandaag, en morgen ben jij naar de dokterquote:Op woensdag 19 december 2007 12:35 schreef lynda het volgende:
Dit moet topic 104 zijn..
En op klopt nog niet![]()
[..]
Dan moet je wel heel vroeg zijn
[..]
nee de moeilijkheidsgraadquote:
ff een modje pm sturen voor de titelquote:Op woensdag 19 december 2007 12:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Shit, kan ik die topic titel nog aanpassen?![]()
Volgens mij de OP nu wel volledig toch?
Zie je...ik moet me hier ook helemaal niet mee bezig houden
Sorry, zo klopt het wel jaquote:Op woensdag 19 december 2007 12:35 schreef lynda het volgende:
Apart... bij mij deed hij dit zonder problemenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aber Jawohl! Alleen als ik er 8 open zet, geeft hij er bij 4 aan dat hij niet kan connecten.
Ik zal vanavond nog wel eens gaan pielen ermee
dus met 1 lijntje zou je dat waarschijnlijk niet halen ?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Jaquote:Op woensdag 19 december 2007 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zal niet lukken vandaag, en morgen ben jij naar de dokter![]()
Vrijdag thuiswerkdag?
Het zou ook zonde zijn om maar 1 lijntje te gebruikenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus met 1 lijntje zou je dat waarschijnlijk niet halen ?
Eigenlijk had ik dus nog 40x moeten bellenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik al wakker was he?
Daarom durf ik het niet...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:38 schreef lynda het volgende:
[..]
ff een modje pm sturen voor de titel
En ff de link van topic 103 in de OP gooien onder de lijst en dan klaar
Oppen maken went vanzelf![]()
Had gekund, maar ook daar word ik niet wakker van...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik dus nog 40x moeten bellen![]()
Was toch anoniem
Denk het niet nee...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus met 1 lijntje zou je dat waarschijnlijk niet halen ?
Held! Thanksquote:
Maandag... uh ... dan lig ik nog lekker in mijn bedje te ronken!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja
Morgen 1st tandarts dan school dan dokter dan nog ff thuis aan de slag.. heeft geen nut om na de dokter (half 12) nog naar a'dam te gaan ben ik er pas tegen 2 uur kan ik uur later weer gaan..
Vrijdag ook niet
Maandag jij vroeg
Echte mannen durven een OP aan te maken!quote:
Leek me wel geinig, door mij en Lynda wakker gemaakt te wordenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik al wakker was he?
Je kan dan aparte dingen gaan denken he, als je zoiets leest...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leek me wel geinig, door mij en Lynda wakker gemaakt te worden![]()
Laat ik m'n rare opmerkingen nu maar weer eens voor me houden...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan dan aparte dingen gaan denken he, als je zoiets leest...
Gewoon niet doenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smakelijk!quote:
Ik zou niet durven... Je weet alleen wel dat diertjuh van het visualiseren is he?quote:
ze kunnen natuurlijk ook met ontbijt op de stoep staan!!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is toch waar ze koreaans spreken inplaats van engels en zonder crosshair? Daar heb ik hem op uitgespeeld. Vond het als nog niet echt extreem moeilijk, wel goed te doen. Ging alsnog wel regelmatig dood maar twas niet ondoenlijk. Is wat anders dan CoD4 op hard. Die is echt vrij pittig.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee de moeilijkheidsgraadde moeilijkste. anders is het gewoon te makkelijk vindt ik
is niet nodig hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
mja ik ben voornamelijk bezig met rondklooien in het spel. geweldig gewoon. zoals een bezine vat naar een boot gooien, en dan precies bij de boot neerschietenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:52 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Dat is toch waar ze koreaans spreken inplaats van engels en zonder crosshair? Daar heb ik hem op uitgespeeld. Vond het als nog niet echt extreem moeilijk, wel goed te doen. Ging alsnog wel regelmatig dood maar twas niet ondoenlijk.
Nee die vergeten we nietquote:Op woensdag 19 december 2007 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maandag... uh ... dan lig ik nog lekker in mijn bedje te ronken!
Ben die week lekker vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (voor het eerst sinds ik werk, ben ik vrij de week van kerst)
We gaan het weekend toch niet vergeten he
Moge het u smakenquote:
Nee ik snap het ook niet meer hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
die weten ook niet wat ze willen daar!
Ja die jongen die mij 'begeleidt' die had wel als argument dat hij liever de lonen betaald dan dat iemand een onzinnig kerstkaartje via de mail krijgt. (daar zijn de mail adressen voor)quote:Op woensdag 19 december 2007 12:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het blijft zo wel bezig, dat gezeur daarover zeg...
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Yeay dank je, en hoe gaat het met je duizeligheid?
Gelukkig maarquote:
Ook dat natuurlijk! Wel lekker handig...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze kunnen natuurlijk ook met ontbijt op de stoep staan!!
Leuk dat je dan ook zinnig werk mag doen daar. Zul je je wel beter door voelen.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:59 schreef diertjuh het volgende:
Ja die jongen die mij 'begeleidt' die had wel als argument dat hij liever de lonen betaald dan dat iemand een onzinnig kerstkaartje via de mail krijgt. (daar zijn de mail adressen voor)
Doe dan even rustig aan, water drinken enzo en niet druk makenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee ik snap het ook niet meer hoor.
[..]
Ja die jongen die mij 'begeleidt' die had wel als argument dat hij liever de lonen betaald dan dat iemand een onzinnig kerstkaartje via de mail krijgt. (daar zijn de mail adressen voor)
[..]
Gaat wel ff beter. Maar hoofdpijn is nog niet weg. En drink ook nog chocomelk. Ik ben niet slim voor mezelf
tja de e-mail adressen moeten van de baas vandaag af. Dus gaan ze straks weer overleggen met hem.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:00 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Leuk dat je dan ook zinnig werk mag doen daar. Zul je je wel beter door voelen.
neuh ga me ook niet te druk maken.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe dan even rustig aan, water drinken enzo en niet druk maken
Goed bezig!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
zowaar had het programma gewoon wat gewerkt
nu aan het controleren of er nog foute inzitten
zo nee:
dan gooien we de boel back online en hopen dat het werkt
mja alleen hopen dat het werkt .....quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef draculettetje het volgende:
ben ik weer, heb ik nog wat gemist?
niet veel .....quote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef draculettetje het volgende:
hmm ik krijg misschien geen eenquote:
En ik krijg er nog 1... van mijn werkgever! ( dit was van het bedrijf waar ik gedetacheerd zit)quote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm ik krijg misschien geen een
same herequote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goed zo, daar ben ik blij omquote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh ga me ook niet te druk maken.
Omdat je op vakantie bent? Pfff dat zou pas wat zijn zegquote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee idd, blijft wel vervelendquote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here
maar goed, kan niet alles hebben ...
Nee hoor, welkom terug damequote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef draculettetje het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef lynda het volgende:
Pijnstillers![]()
Neusspray![]()
Hoestdrank![]()
Keelsnoepjes![]()
Werken als je ziek bent
Die laatste!! Nog nooit gehadquote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef lynda het volgende:
Pijnstillers![]()
Neusspray![]()
Hoestdrank![]()
Keelsnoepjes![]()
Watermeloenthee![]()
Ja ik heb 'm net ook opgepikt!quote:
whoa! je hebt het aardig te pakken zegquote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef lynda het volgende:
Pijnstillers![]()
Neusspray![]()
Hoestdrank![]()
Keelsnoepjes![]()
Watermeloenthee![]()
Hmm zo moe dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb veeeels te hard gewerkt
Dank je voor het recept!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef lynda het volgende:
Pijnstillers![]()
Neusspray![]()
Hoestdrank![]()
Keelsnoepjes![]()
Watermeloenthee![]()
Dat ga ik nu dus ook allemaal proberenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whoa! je hebt het aardig te pakken zegwerkt dat spul wel een beetje ?
Ook nog niet opgeknapt dus.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat ga ik nu dus ook allemaal proberen
Ga dan even lekker in je bedje liggen. Zal je goed doenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep en dan is autorijden geen goed idee
al heb ik niks geraakt hoor
het lijkt alleen maar erger te worden..quote:Op woensdag 19 december 2007 13:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ook nog niet opgeknapt dus.
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:21 schreef Crazy-M het volgende:
tralalala dat die controle is opschiet
kan bedrijf weer maile
_ en dan kan ik weg uit utrecht _
ik heb zelf even de puf niet om me uit de stoel te hijssen naar de trap te gaan en naar boven te hinkelenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga dan even lekker in je bedje liggen. Zal je goed doen
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
het lijkt alleen maar erger te worden..
Nu nog ff doorwerken en zo lekker naar huisquote:Op woensdag 19 december 2007 13:15 schreef draculettetje het volgende:
nee idd niks waard nee
al hield je het thuis ook niet meer uit
wat nu?
Is lekkerquote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
Die laatste!! Nog nooit gehad
In vergelijking met vorige week voel ik me nu 300x beter hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
whoa! je hebt het aardig te pakken zegwerkt dat spul wel een beetje ?
Graag gedaanquote:
Ik zal er maar niet om vragenquote:Graag gedaanJe mist alleen het allerbelangrijkste recept nog
Ik hoop het dan maarquote:Op woensdag 19 december 2007 13:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb zelf even de puf niet om me uit de stoel te hijssen naar de trap te gaan en naar boven te hinkelen
komt zo vast wel als ik mn broodje op heb
Ok, ben benieuwd. Heb een keer honing gehad en die vond ik te zoet.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef lynda het volgende:
Is lekkerKlein beetje zoet maar niet te en gewoon lekker
Honing en watermeloen is het zelfde als appel met peren vergelijken..quote:Op woensdag 19 december 2007 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok, ben benieuwd. Heb een keer honing gehad en die vond ik te zoet.
Droxz?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef lynda het volgende:
Pijnstillers![]()
Neusspray![]()
Hoestdrank![]()
Keelsnoepjes![]()
Watermeloenthee![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok, ben benieuwd. Heb een keer honing gehad en die vond ik te zoet.
quote:
Ik ga echt mn best doen!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:30 schreef lynda het volgende:
Ik wel hoor dracuMorgen ff kuurtje halen
Als jij nou ook nog even rustig aan gaat doen![]()
als ik dat is wistquote:Op woensdag 19 december 2007 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]Hoelang duurt dat normaal gesproken dan?
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En over recept: ik las eerst: dank voor de respect
Juist ja! Spul is niet aan te slepen bij mij op het momentquote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
Citroen thee is![]()
als ik een verkoudheid voel opkomen: Lemon Tea
Toch maar een keertje nemen dan maarquote:Op woensdag 19 december 2007 13:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Honing en watermeloen is het zelfde als appel met peren vergelijken..
TOTAAL Anders!
Honing is zo ie zo al mierzoet, watermeloen niet
Haha ok danquote:Op woensdag 19 december 2007 13:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
[..]
Ik ga echt mn best doen!
ik heb mn schoenen al uit dus ik kom in beweging
nope. Heb der nog niet gesproken. Zal waarschijnlijk vanavond pas zijn als ik weer thuis benquote:Op woensdag 19 december 2007 13:11 schreef draculettetje het volgende:
al nieuws over de moeder van diertjuh?
Doei doeiquote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef draculettetje het volgende:
geen nieuws is goed nieuws wordt gezegd toch?
ik heb mn broodje op, mn schoenen uit krukken in aanslag
ik ga een poging wagen......
tot over een uur of 2 a 3
Zeggen ze wel jaquote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef draculettetje het volgende:
geen nieuws is goed nieuws wordt gezegd toch?
ik heb mn broodje op, mn schoenen uit krukken in aanslag
ik ga een poging wagen......
tot over een uur of 2 a 3
u riep ?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:49 schreef lynda het volgende:
echoooooo
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:51 schreef Sgele het volgende:
He wat?? ik hoorde een echo?
Sorry hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoor ik daar een lama schijten?
9%...da's nie veul.. iemand hier verliefd?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:54 schreef Crazy-M het volgende:
wie heeft er hier net Q music goed geluisterd?
over de stille liefde?
iets met 9% is nu verliefd ofzo :s
jaja, want vanochtend ging alles goedquote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is het geheime recept sst
trouwens check je pm eens zo
idd :squote:Op woensdag 19 december 2007 13:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
9%...da's nie veul.. iemand hier verliefd?
wat voor geluid maak tzon beest dan ?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoor ik daar een lama schijten?
Pffffrrrrtttt?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat voor geluid maak tzon beest dan ?
Dan hoor ik bij die 9 %quote:Op woensdag 19 december 2007 13:54 schreef Crazy-M het volgende:
wie heeft er hier net Q music goed geluisterd?
over de stille liefde?
iets met 9% is nu verliefd ofzo :s
Maakt niet uit hoorquote:
Yeahquote:Op woensdag 19 december 2007 13:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jaja, want vanochtend ging alles goed![]()
p.s je hebt al antwoord
zo dat klinkt als een aardige hoopquote:
Neehoor, heb vakantiequote:Op woensdag 19 december 2007 14:09 schreef diertjuh het volgende:
Jullie zijn druk?
Bergen! Ongekendquote:Op woensdag 19 december 2007 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dat klinkt als een aardige hoop
Pardon? Wat is dat?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:09 schreef diertjuh het volgende:
Jullie zijn druk?
Kssst wat doe je dan hierquote:
mja met wachtenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:09 schreef diertjuh het volgende:
Jullie zijn druk?
The biggest piece of crap you've ever seenquote:
en heb je hike schoenen ?quote:
druk2 (bn.)quote:Op woensdag 19 december 2007 14:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
weetnie..iets engs volgens mij.
My god! It's coming right for usquote:Op woensdag 19 december 2007 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
The biggest piece of crap you've ever seen
Brrr, daar wil ik dan niks mee te maken hebbenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
weetnie..iets engs volgens mij.
Neequote:Op woensdag 19 december 2007 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en heb je hike schoenen ?
toch maar niet hequote:Op woensdag 19 december 2007 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Brrr, daar wil ik dan niks mee te maken hebben
Die ballen snap ik nog welquote:
06-mandarijntje ?quote:
Hard denkenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die ballen snap ik nog welnaar die "6" vat ik even niet
trein van 6 over????quote:
Owh hahaquote:Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
06-mandarijntje ?
wat zegt een mandarijntje zoal ?
puzzels,raadsels , en onopgeloste mysteriesquote:
Fingers crossed!!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaapt nog maar is een keer.
dadelijk de servers back online gooien
op hoop van zegen
Haha neequote:Op woensdag 19 december 2007 14:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
toch maar niet he![]()
Al hebben sommige hier in dit topic er wel mee te maken
Of zoals Bert Visscher zou zeggen; 'OSO!'quote:Op woensdag 19 december 2007 14:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh haha..ik had dat niet eens gezien
. Bedoelde natuurlijk pellen.
mandarijntje zei van "neee ik wil niet opgegeten worden, helppppp."
aah wat liefquote:Op woensdag 19 december 2007 14:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh haha..ik had dat niet eens gezien
. Bedoelde natuurlijk pellen.
mandarijntje zei van "neee ik wil niet opgegeten worden, helppppp."
inet is megatraagquote:Op woensdag 19 december 2007 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
iedereen vast gevroren aan toetsenbord ?
anders ik wel .. poeh poeh... nou ja , maar even bedenken wat ik vanavond weer ga eten. oh, mn ma heeft zuurkool gemaaktquote:
uhu soms wel. Niet teveel natuurlijk, want dat is niet zo goed voor jequote:Op woensdag 19 december 2007 14:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha nee
Ja dat is zoMoet ook gebeuren he
Waar kunnen we naartoe mailen om te testen??quote:Op woensdag 19 december 2007 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
Server draait weernu nog hopen dat de mail binnen komt
Mijn moeder belde ook nog vandaag, maar ik denk dat ik thuis eet... En deze keer 'normaal'quote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
anders ik wel .. poeh poeh... nou ja , maar even bedenken wat ik vanavond weer ga eten. oh, mn ma heeft zuurkool gemaaktnou das weer ook opgelost. verder met vervelen dan maar
mja de mijne belde gisteren, en toen had ik al wat gehaald. dus wie wat bewaart heeft wat zeg maarquote:Op woensdag 19 december 2007 14:42 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Mijn moeder belde ook nog vandaag, maar ik denk dat ik thuis eet... En deze keer 'normaal'
Neequote:
Valt ook nog meequote:Op woensdag 19 december 2007 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
puzzels,raadsels , en onopgeloste mysteries
mailbombingquote:Op woensdag 19 december 2007 14:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waar kunnen we naartoe mailen om te testen??
van buiten af nog quota error.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waar kunnen we naartoe mailen om te testen??
Merk het ja.. Vrijdag btw, haha. Wist sowieso wel dat dat niet ging lukken, maar ik verveel me zoquote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
en wanneer is dat? Want wij gaan hier soms heel snel.
Welkom!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Merk het ja.. Vrijdag btw, haha. Wist sowieso wel dat dat niet ging lukken, maar ik verveel me zo.
dan moet je niet tvp'en maar meepostenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Merk het ja.. Vrijdag btw, haha. Wist sowieso wel dat dat niet ging lukken, maar ik verveel me zo.
Dan ben je wel heel vroeg. Dan zitten we waarschijnlijk al aan deel 108 ofzoquote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Das vroeg.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga naar huis, doeidoei
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
06-mandarijntje ?
wat zegt een mandarijntje zoal ?
Ik moet nog bijna 3 uurquote:Op woensdag 19 december 2007 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga naar huis, doeidoei
15.00 zit mijn dag er altijd opquote:
Volgens mij moet het woord "te" uit de TT worden gehaald als het echt zo hard gaatquote:Op woensdag 19 december 2007 14:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel vroeg. Dan zitten we waarschijnlijk al aan deel 108 ofzo
Ik weet dat ik niet wakker te krijgen ben vandaag,quote:
Soms posten we 's avonds ook nog doorquote:Op woensdag 19 december 2007 14:54 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Volgens mij moet het woord "te" uit de TT worden gehaald als het echt zo hard gaat. Of jullie hebben gewoon een luxeprobleem
.
Denk dat het voor de meeste mensen hier toch een luxeprobleem is ahhaahquote:Op woensdag 19 december 2007 14:54 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Volgens mij moet het woord "te" uit de TT worden gehaald als het echt zo hard gaat. Of jullie hebben gewoon een luxeprobleem
.
nooit gemerktquote:Op woensdag 19 december 2007 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
15.00 zit mijn dag er altijd op
Tot vanavond!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
Ik ga ook afsluiten! Tot vanavond!
1,2,3quote:Op woensdag 19 december 2007 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet wakker te krijgen ben vandaag,
maar ik ben nog steeds aan het denken![]()
Mag ik een hint?
Doe 'm de groeten van ons allemaalquote:Op woensdag 19 december 2007 14:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
en nu ga ik de volgende even bellen
zie je , toch onopgelost nog steedsquote:Op woensdag 19 december 2007 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet wakker te krijgen ben vandaag,
maar ik ben nog steeds aan het denken![]()
Mag ik een hint?
Meestal zitten hier dezelfde mensen. Maar nieuwkomers zijn altijd welkomquote:Op woensdag 19 december 2007 14:59 schreef RemcoW85 het volgende:
Dank... Zit hier altijd een vast groepje? Verwacht juist in dit soort topics allemaal verschillende mensen, maar dat valt wel mee zo op het eerste gezicht. Maargoed, kan niet zo makkelijk oordelen na 20 minuten
.
We worden eigenlijk wel een aardige bende zoquote:Op woensdag 19 december 2007 15:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Meestal zitten hier dezelfde mensen. Maar nieuwkomers zijn altijd welkom. Zo hebben we de afgelopen 2 weken al een paar nieuwkomers erbij
* Dr.Droxz gaat Lynda bellen! Ik snap er steeds minder vanquote:Op woensdag 19 december 2007 14:58 schreef lynda het volgende:
[..]
1,2,3
--------
1,2,3:P
Nu ben ik echt weg
tijd voorquote:Op woensdag 19 december 2007 15:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gaat Lynda bellen! Ik snap er steeds minder van
Gedaan. Groetjes terug hequote:Op woensdag 19 december 2007 14:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe 'm de groeten van ons allemaal
* WhiteLightning zit naar radio3 te luisteren. glazen huis actie.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, ik heb maar een lekker muziekje aangezet(Matisyahu)
ik ben er 1 vanquote:Op woensdag 19 december 2007 15:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Meestal zitten hier dezelfde mensen. Maar nieuwkomers zijn altijd welkom. Zo hebben we de afgelopen 2 weken al een paar nieuwkomers erbij
in de tussentijd ook vastgeroestquote:
Al weer weg?quote:
Hey gast even tussendoor, is zaterdag nou jouw laatste avond?quote:
BossFight!!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:42 schreef BossFight het volgende:
[..]
Hey gast even tussendoor, is zaterdag nou jouw laatste avond?
Heb geen zin om te pm'en..
WL, doe maar een bekske thee astemblief...quote:Op woensdag 19 december 2007 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
hoiiemand thee koffie limonade ?
Ahh, dan weet ik waar ik moet zijn!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
BossFight!!![]()
![]()
Ja ....zaterdag voor 't laatst
Relaxed!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:44 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ahh, dan weet ik waar ik moet zijn!![]()
Parteeeey!
Kijk dan ook uit menneke!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:44 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ahh, dan weet ik waar ik moet zijn!![]()
Parteeeey!
edit:
Niet dat het een hele blijde gebeurtenis is maar wel een goed excuus om dronken te worden. Net als vorige zaterdag trouwens. Ben nog op mijn bek gegaan buiten. Schram op mijn hoofd.![]()
aubquote:Op woensdag 19 december 2007 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
WL, doe maar een bekske thee astemblief...
Ermmmm, ja...quote:Op woensdag 19 december 2007 15:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk dan ook uit menneke!je weet wat Alcohol met je kan doen he...vooral jij moet dat weten
quote:
Ik ken die momenten van jou jaquote:Op woensdag 19 december 2007 15:47 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ermmmm, ja...![]()
Ik heb zo mijn momenten he.
oei , stroopwafelsquote:Op woensdag 19 december 2007 15:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lust jij vast wel een koekske...
[ afbeelding ]
Koop dan alleen de nodige dingen!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:49 schreef RemcoW85 het volgende:
Tijd voor boodschappen.. Aanslag op me bankrekening weer.
Vanmorgen een half pak leeg zitten kanen hierquote:
quote:
quote:
Nog steeds niet lekker?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:03 schreef diertjuh het volgende:
tot 6 uur overwerken.. heb nu al geen zin meer en voel me kut..
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
weer bij xs4all aan de lijn.....
hoofd acc werkt, onderliggende boxen niet ...
batch ding gecrashed denk... nu bij de 2de lijns helpdesk in de rij
tevens al een leiding gevende over de zeik aan de lijn gehad ....
tja moet iets ...quote:
ach begon als een sploetjequote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef DeToXiC het volgende:
Mooi verhaal! Het wordt steeds spannender...
Nieuwe servers aanschaffen dusquote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja moet iets ...
dadelijk nog niet werkt willen ze het uit handen geven .... alleen degene naar wie..... die snapt er zelf ook niks meer van
Kom er maar bij!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef BossFight het volgende:
Hey, zijn dit ook voornamelijk ict mensen ofzo?
Nee hoor, er zitten wat IT-ers tussen, maar volgens mij ook ander slag volkquote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef BossFight het volgende:
Hey, zijn dit ook voornamelijk ict mensen ofzo?
* Sgele iwas ICT, maar heeft nu andere functiequote:
Helaas welquote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef BossFight het volgende:
Ja en daarom ga je weg uit mijn drankhol...
Ging Sgele weg uit je drankhol?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef BossFight het volgende:
Ja en daarom ga je weg uit mijn drankhol...
Ik zag het te laatquote:
nog steeds niet lekker. Helaas.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog steeds niet lekker?![]()
Ik mag gelukkig over 3 kwartier naar huis...
Mijn project loopt ten eind...het werkt (ook straks in productie hopen wequote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef BossFight het volgende:
Maar mooi zo, ik ben dus niet de enige aap die snapt dat als je zorgt dat het allemaal werkt, je gewoon uit je neus kan gaan zitten vreten.
Daar wacht ik hier al vanaf maandagochtend opquote:Op woensdag 19 december 2007 16:17 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Mijn project loopt ten eind...het werkt (ook straks in productie hopen we) En nu wachten we hier op vrijdagmiddag zeg maar...
Ja!quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zit niet in de ICT
Wow! je moet even met WhiteLightning praten... die lust wel een shotje.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ja!![]()
Weer iemand minder om shotjes mee te drinken op kosten van de baas!
Ik ook al lang niet meer heur..quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zit niet in de ICT
mja ik ben sinds gisteren alcoholist. omdat ik een biertje drink als ik thuis kom.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wow! je moet even met WhiteLightning praten... die lust wel een shotje.
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik ben sinds gisteren alcoholist. omdat ik een biertje drink als ik thuis kom.
oo op kosten vd zaak. dat klinkt goedquote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ja!![]()
Weer iemand minder om shotjes mee te drinken op kosten van de baas!
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:03 schreef diertjuh het volgende:
tot 6 uur overwerken.. heb nu al geen zin meer en voel me kut..
Waar is dat eigenlijk?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oo op kosten vd zaak. dat klinkt goed
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet je je hand even uit je broek halen uh....
jij vuile alcoholist!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:25 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb gister stiekem ook een biertje gedronken, maar niet aan jullie verteld dus![]()
lijkt me erg gezelligquote:
tot morgen Sgelequote:Op woensdag 19 december 2007 16:38 schreef Sgele het volgende:
En dan nu maar naar huis... Tot morgen menschen!
500 mb is toch niet veel ??quote:
Tot moggol!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:38 schreef Sgele het volgende:
En dan nu maar naar huis... Tot morgen menschen!
Good that you mention! Heb ik wat te kijken vanavondquote:Op woensdag 19 december 2007 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tot morgen Sgele
hmm vanavond weer lekker voetbal kijken
League Cup
Kwartfinale, Chelsea - Liverpool.
idd, zat bij mijn vorige baan ruim over de 2 gigquote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
500 mb is toch niet veel ??
tja dan is zelfs gmail niet genoegquote:Op woensdag 19 december 2007 16:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, zat bij mijn vorige baan ruim over de 2 gig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |