quote:Op woensdag 19 december 2007 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
weer bij xs4all aan de lijn.....
hoofd acc werkt, onderliggende boxen niet ...
batch ding gecrashed denk... nu bij de 2de lijns helpdesk in de rij
tevens al een leiding gevende over de zeik aan de lijn gehad ....
tja moet iets ...quote:
ach begon als een sploetjequote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef DeToXiC het volgende:
Mooi verhaal! Het wordt steeds spannender...
Nieuwe servers aanschaffen dusquote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja moet iets ...
dadelijk nog niet werkt willen ze het uit handen geven .... alleen degene naar wie..... die snapt er zelf ook niks meer van
Kom er maar bij!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef BossFight het volgende:
Hey, zijn dit ook voornamelijk ict mensen ofzo?
Nee hoor, er zitten wat IT-ers tussen, maar volgens mij ook ander slag volkquote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef BossFight het volgende:
Hey, zijn dit ook voornamelijk ict mensen ofzo?
* Sgele iwas ICT, maar heeft nu andere functiequote:
Helaas welquote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef BossFight het volgende:
Ja en daarom ga je weg uit mijn drankhol...
Ging Sgele weg uit je drankhol?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef BossFight het volgende:
Ja en daarom ga je weg uit mijn drankhol...
Ik zag het te laatquote:
nog steeds niet lekker. Helaas.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog steeds niet lekker?![]()
Ik mag gelukkig over 3 kwartier naar huis...
Mijn project loopt ten eind...het werkt (ook straks in productie hopen wequote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef BossFight het volgende:
Maar mooi zo, ik ben dus niet de enige aap die snapt dat als je zorgt dat het allemaal werkt, je gewoon uit je neus kan gaan zitten vreten.
Daar wacht ik hier al vanaf maandagochtend opquote:Op woensdag 19 december 2007 16:17 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Mijn project loopt ten eind...het werkt (ook straks in productie hopen we) En nu wachten we hier op vrijdagmiddag zeg maar...
Ja!quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zit niet in de ICT
Wow! je moet even met WhiteLightning praten... die lust wel een shotje.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ja!![]()
Weer iemand minder om shotjes mee te drinken op kosten van de baas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |