Tot vanavond!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
Ik ga ook afsluiten! Tot vanavond!
1,2,3quote:Op woensdag 19 december 2007 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet wakker te krijgen ben vandaag,
maar ik ben nog steeds aan het denken![]()
Mag ik een hint?
Doe 'm de groeten van ons allemaalquote:Op woensdag 19 december 2007 14:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
en nu ga ik de volgende even bellen
zie je , toch onopgelost nog steedsquote:Op woensdag 19 december 2007 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet wakker te krijgen ben vandaag,
maar ik ben nog steeds aan het denken![]()
Mag ik een hint?
Meestal zitten hier dezelfde mensen. Maar nieuwkomers zijn altijd welkomquote:Op woensdag 19 december 2007 14:59 schreef RemcoW85 het volgende:
Dank... Zit hier altijd een vast groepje? Verwacht juist in dit soort topics allemaal verschillende mensen, maar dat valt wel mee zo op het eerste gezicht. Maargoed, kan niet zo makkelijk oordelen na 20 minuten
.
We worden eigenlijk wel een aardige bende zoquote:Op woensdag 19 december 2007 15:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Meestal zitten hier dezelfde mensen. Maar nieuwkomers zijn altijd welkom. Zo hebben we de afgelopen 2 weken al een paar nieuwkomers erbij
* Dr.Droxz gaat Lynda bellen! Ik snap er steeds minder vanquote:Op woensdag 19 december 2007 14:58 schreef lynda het volgende:
[..]
1,2,3
--------
1,2,3:P
Nu ben ik echt weg
tijd voorquote:Op woensdag 19 december 2007 15:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gaat Lynda bellen! Ik snap er steeds minder van
Gedaan. Groetjes terug hequote:Op woensdag 19 december 2007 14:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe 'm de groeten van ons allemaal
* WhiteLightning zit naar radio3 te luisteren. glazen huis actie.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, ik heb maar een lekker muziekje aangezet(Matisyahu)
ik ben er 1 vanquote:Op woensdag 19 december 2007 15:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Meestal zitten hier dezelfde mensen. Maar nieuwkomers zijn altijd welkom. Zo hebben we de afgelopen 2 weken al een paar nieuwkomers erbij
in de tussentijd ook vastgeroestquote:
Al weer weg?quote:
Hey gast even tussendoor, is zaterdag nou jouw laatste avond?quote:
BossFight!!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:42 schreef BossFight het volgende:
[..]
Hey gast even tussendoor, is zaterdag nou jouw laatste avond?
Heb geen zin om te pm'en..
WL, doe maar een bekske thee astemblief...quote:Op woensdag 19 december 2007 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
hoiiemand thee koffie limonade ?
Ahh, dan weet ik waar ik moet zijn!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
BossFight!!![]()
![]()
Ja ....zaterdag voor 't laatst
Relaxed!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:44 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ahh, dan weet ik waar ik moet zijn!![]()
Parteeeey!
Kijk dan ook uit menneke!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:44 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ahh, dan weet ik waar ik moet zijn!![]()
Parteeeey!
edit:
Niet dat het een hele blijde gebeurtenis is maar wel een goed excuus om dronken te worden. Net als vorige zaterdag trouwens. Ben nog op mijn bek gegaan buiten. Schram op mijn hoofd.![]()
aubquote:Op woensdag 19 december 2007 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
WL, doe maar een bekske thee astemblief...
Ermmmm, ja...quote:Op woensdag 19 december 2007 15:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk dan ook uit menneke!je weet wat Alcohol met je kan doen he...vooral jij moet dat weten
quote:
Ik ken die momenten van jou jaquote:Op woensdag 19 december 2007 15:47 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ermmmm, ja...![]()
Ik heb zo mijn momenten he.
oei , stroopwafelsquote:Op woensdag 19 december 2007 15:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lust jij vast wel een koekske...
[ afbeelding ]
Koop dan alleen de nodige dingen!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:49 schreef RemcoW85 het volgende:
Tijd voor boodschappen.. Aanslag op me bankrekening weer.
Vanmorgen een half pak leeg zitten kanen hierquote:
quote:
quote:
Nog steeds niet lekker?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:03 schreef diertjuh het volgende:
tot 6 uur overwerken.. heb nu al geen zin meer en voel me kut..
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
weer bij xs4all aan de lijn.....
hoofd acc werkt, onderliggende boxen niet ...
batch ding gecrashed denk... nu bij de 2de lijns helpdesk in de rij
tevens al een leiding gevende over de zeik aan de lijn gehad ....
tja moet iets ...quote:
ach begon als een sploetjequote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef DeToXiC het volgende:
Mooi verhaal! Het wordt steeds spannender...
Nieuwe servers aanschaffen dusquote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja moet iets ...
dadelijk nog niet werkt willen ze het uit handen geven .... alleen degene naar wie..... die snapt er zelf ook niks meer van
Kom er maar bij!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef BossFight het volgende:
Hey, zijn dit ook voornamelijk ict mensen ofzo?
Nee hoor, er zitten wat IT-ers tussen, maar volgens mij ook ander slag volkquote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef BossFight het volgende:
Hey, zijn dit ook voornamelijk ict mensen ofzo?
* Sgele iwas ICT, maar heeft nu andere functiequote:
Helaas welquote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef BossFight het volgende:
Ja en daarom ga je weg uit mijn drankhol...
Ging Sgele weg uit je drankhol?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef BossFight het volgende:
Ja en daarom ga je weg uit mijn drankhol...
Ik zag het te laatquote:
nog steeds niet lekker. Helaas.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog steeds niet lekker?![]()
Ik mag gelukkig over 3 kwartier naar huis...
Mijn project loopt ten eind...het werkt (ook straks in productie hopen wequote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef BossFight het volgende:
Maar mooi zo, ik ben dus niet de enige aap die snapt dat als je zorgt dat het allemaal werkt, je gewoon uit je neus kan gaan zitten vreten.
Daar wacht ik hier al vanaf maandagochtend opquote:Op woensdag 19 december 2007 16:17 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Mijn project loopt ten eind...het werkt (ook straks in productie hopen we) En nu wachten we hier op vrijdagmiddag zeg maar...
Ja!quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zit niet in de ICT
Wow! je moet even met WhiteLightning praten... die lust wel een shotje.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ja!![]()
Weer iemand minder om shotjes mee te drinken op kosten van de baas!
Ik ook al lang niet meer heur..quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zit niet in de ICT
mja ik ben sinds gisteren alcoholist. omdat ik een biertje drink als ik thuis kom.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wow! je moet even met WhiteLightning praten... die lust wel een shotje.
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik ben sinds gisteren alcoholist. omdat ik een biertje drink als ik thuis kom.
oo op kosten vd zaak. dat klinkt goedquote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ja!![]()
Weer iemand minder om shotjes mee te drinken op kosten van de baas!
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:03 schreef diertjuh het volgende:
tot 6 uur overwerken.. heb nu al geen zin meer en voel me kut..
Waar is dat eigenlijk?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oo op kosten vd zaak. dat klinkt goed
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet je je hand even uit je broek halen uh....
jij vuile alcoholist!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:25 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb gister stiekem ook een biertje gedronken, maar niet aan jullie verteld dus![]()
lijkt me erg gezelligquote:
tot morgen Sgelequote:Op woensdag 19 december 2007 16:38 schreef Sgele het volgende:
En dan nu maar naar huis... Tot morgen menschen!
500 mb is toch niet veel ??quote:
Tot moggol!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:38 schreef Sgele het volgende:
En dan nu maar naar huis... Tot morgen menschen!
Good that you mention! Heb ik wat te kijken vanavondquote:Op woensdag 19 december 2007 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tot morgen Sgele
hmm vanavond weer lekker voetbal kijken
League Cup
Kwartfinale, Chelsea - Liverpool.
idd, zat bij mijn vorige baan ruim over de 2 gigquote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
500 mb is toch niet veel ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |