Tot vanavond!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
Ik ga ook afsluiten! Tot vanavond!
1,2,3quote:Op woensdag 19 december 2007 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet wakker te krijgen ben vandaag,
maar ik ben nog steeds aan het denken![]()
Mag ik een hint?
Doe 'm de groeten van ons allemaalquote:Op woensdag 19 december 2007 14:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
en nu ga ik de volgende even bellen
zie je , toch onopgelost nog steedsquote:Op woensdag 19 december 2007 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet wakker te krijgen ben vandaag,
maar ik ben nog steeds aan het denken![]()
Mag ik een hint?
Meestal zitten hier dezelfde mensen. Maar nieuwkomers zijn altijd welkomquote:Op woensdag 19 december 2007 14:59 schreef RemcoW85 het volgende:
Dank... Zit hier altijd een vast groepje? Verwacht juist in dit soort topics allemaal verschillende mensen, maar dat valt wel mee zo op het eerste gezicht. Maargoed, kan niet zo makkelijk oordelen na 20 minuten
.
We worden eigenlijk wel een aardige bende zoquote:Op woensdag 19 december 2007 15:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Meestal zitten hier dezelfde mensen. Maar nieuwkomers zijn altijd welkom. Zo hebben we de afgelopen 2 weken al een paar nieuwkomers erbij
* Dr.Droxz gaat Lynda bellen! Ik snap er steeds minder vanquote:Op woensdag 19 december 2007 14:58 schreef lynda het volgende:
[..]
1,2,3
--------
1,2,3:P
Nu ben ik echt weg
tijd voorquote:Op woensdag 19 december 2007 15:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gaat Lynda bellen! Ik snap er steeds minder van
Gedaan. Groetjes terug hequote:Op woensdag 19 december 2007 14:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe 'm de groeten van ons allemaal
* WhiteLightning zit naar radio3 te luisteren. glazen huis actie.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, ik heb maar een lekker muziekje aangezet(Matisyahu)
ik ben er 1 vanquote:Op woensdag 19 december 2007 15:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Meestal zitten hier dezelfde mensen. Maar nieuwkomers zijn altijd welkom. Zo hebben we de afgelopen 2 weken al een paar nieuwkomers erbij
in de tussentijd ook vastgeroestquote:
Al weer weg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |