quote:
Ik ga echt mn best doen!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:30 schreef lynda het volgende:
Ik wel hoor dracuMorgen ff kuurtje halen
Als jij nou ook nog even rustig aan gaat doen![]()
als ik dat is wistquote:Op woensdag 19 december 2007 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]Hoelang duurt dat normaal gesproken dan?
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En over recept: ik las eerst: dank voor de respect
Juist ja! Spul is niet aan te slepen bij mij op het momentquote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
Citroen thee is![]()
als ik een verkoudheid voel opkomen: Lemon Tea
Toch maar een keertje nemen dan maarquote:Op woensdag 19 december 2007 13:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Honing en watermeloen is het zelfde als appel met peren vergelijken..
TOTAAL Anders!
Honing is zo ie zo al mierzoet, watermeloen niet
Haha ok danquote:Op woensdag 19 december 2007 13:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
[..]
Ik ga echt mn best doen!
ik heb mn schoenen al uit dus ik kom in beweging
nope. Heb der nog niet gesproken. Zal waarschijnlijk vanavond pas zijn als ik weer thuis benquote:Op woensdag 19 december 2007 13:11 schreef draculettetje het volgende:
al nieuws over de moeder van diertjuh?
Doei doeiquote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef draculettetje het volgende:
geen nieuws is goed nieuws wordt gezegd toch?
ik heb mn broodje op, mn schoenen uit krukken in aanslag
ik ga een poging wagen......
tot over een uur of 2 a 3
Zeggen ze wel jaquote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef draculettetje het volgende:
geen nieuws is goed nieuws wordt gezegd toch?
ik heb mn broodje op, mn schoenen uit krukken in aanslag
ik ga een poging wagen......
tot over een uur of 2 a 3
u riep ?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:49 schreef lynda het volgende:
echoooooo
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:51 schreef Sgele het volgende:
He wat?? ik hoorde een echo?
Sorry hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoor ik daar een lama schijten?
9%...da's nie veul.. iemand hier verliefd?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:54 schreef Crazy-M het volgende:
wie heeft er hier net Q music goed geluisterd?
over de stille liefde?
iets met 9% is nu verliefd ofzo :s
jaja, want vanochtend ging alles goedquote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is het geheime recept sst
trouwens check je pm eens zo
idd :squote:Op woensdag 19 december 2007 13:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
9%...da's nie veul.. iemand hier verliefd?
wat voor geluid maak tzon beest dan ?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoor ik daar een lama schijten?
Pffffrrrrtttt?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat voor geluid maak tzon beest dan ?
Dan hoor ik bij die 9 %quote:Op woensdag 19 december 2007 13:54 schreef Crazy-M het volgende:
wie heeft er hier net Q music goed geluisterd?
over de stille liefde?
iets met 9% is nu verliefd ofzo :s
Maakt niet uit hoorquote:
Yeahquote:Op woensdag 19 december 2007 13:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jaja, want vanochtend ging alles goed![]()
p.s je hebt al antwoord
zo dat klinkt als een aardige hoopquote:
Neehoor, heb vakantiequote:Op woensdag 19 december 2007 14:09 schreef diertjuh het volgende:
Jullie zijn druk?
Bergen! Ongekendquote:Op woensdag 19 december 2007 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dat klinkt als een aardige hoop
Pardon? Wat is dat?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:09 schreef diertjuh het volgende:
Jullie zijn druk?
Kssst wat doe je dan hierquote:
mja met wachtenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:09 schreef diertjuh het volgende:
Jullie zijn druk?
The biggest piece of crap you've ever seenquote:
en heb je hike schoenen ?quote:
druk2 (bn.)quote:Op woensdag 19 december 2007 14:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
weetnie..iets engs volgens mij.
My god! It's coming right for usquote:Op woensdag 19 december 2007 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
The biggest piece of crap you've ever seen
Brrr, daar wil ik dan niks mee te maken hebbenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
weetnie..iets engs volgens mij.
Neequote:Op woensdag 19 december 2007 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en heb je hike schoenen ?
toch maar niet hequote:Op woensdag 19 december 2007 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Brrr, daar wil ik dan niks mee te maken hebben
Die ballen snap ik nog welquote:
06-mandarijntje ?quote:
Hard denkenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die ballen snap ik nog welnaar die "6" vat ik even niet
trein van 6 over????quote:
Owh hahaquote:Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
06-mandarijntje ?
wat zegt een mandarijntje zoal ?
puzzels,raadsels , en onopgeloste mysteriesquote:
Fingers crossed!!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaapt nog maar is een keer.
dadelijk de servers back online gooien
op hoop van zegen
Haha neequote:Op woensdag 19 december 2007 14:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
toch maar niet he![]()
Al hebben sommige hier in dit topic er wel mee te maken
Of zoals Bert Visscher zou zeggen; 'OSO!'quote:Op woensdag 19 december 2007 14:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh haha..ik had dat niet eens gezien
. Bedoelde natuurlijk pellen.
mandarijntje zei van "neee ik wil niet opgegeten worden, helppppp."
aah wat liefquote:Op woensdag 19 december 2007 14:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh haha..ik had dat niet eens gezien
. Bedoelde natuurlijk pellen.
mandarijntje zei van "neee ik wil niet opgegeten worden, helppppp."
inet is megatraagquote:Op woensdag 19 december 2007 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
iedereen vast gevroren aan toetsenbord ?
anders ik wel .. poeh poeh... nou ja , maar even bedenken wat ik vanavond weer ga eten. oh, mn ma heeft zuurkool gemaaktquote:
uhu soms wel. Niet teveel natuurlijk, want dat is niet zo goed voor jequote:Op woensdag 19 december 2007 14:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha nee
Ja dat is zoMoet ook gebeuren he
Waar kunnen we naartoe mailen om te testen??quote:Op woensdag 19 december 2007 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
Server draait weernu nog hopen dat de mail binnen komt
Mijn moeder belde ook nog vandaag, maar ik denk dat ik thuis eet... En deze keer 'normaal'quote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
anders ik wel .. poeh poeh... nou ja , maar even bedenken wat ik vanavond weer ga eten. oh, mn ma heeft zuurkool gemaaktnou das weer ook opgelost. verder met vervelen dan maar
mja de mijne belde gisteren, en toen had ik al wat gehaald. dus wie wat bewaart heeft wat zeg maarquote:Op woensdag 19 december 2007 14:42 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Mijn moeder belde ook nog vandaag, maar ik denk dat ik thuis eet... En deze keer 'normaal'
Neequote:
Valt ook nog meequote:Op woensdag 19 december 2007 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
puzzels,raadsels , en onopgeloste mysteries
mailbombingquote:Op woensdag 19 december 2007 14:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waar kunnen we naartoe mailen om te testen??
van buiten af nog quota error.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waar kunnen we naartoe mailen om te testen??
Merk het ja.. Vrijdag btw, haha. Wist sowieso wel dat dat niet ging lukken, maar ik verveel me zoquote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
en wanneer is dat? Want wij gaan hier soms heel snel.
Welkom!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Merk het ja.. Vrijdag btw, haha. Wist sowieso wel dat dat niet ging lukken, maar ik verveel me zo.
dan moet je niet tvp'en maar meepostenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Merk het ja.. Vrijdag btw, haha. Wist sowieso wel dat dat niet ging lukken, maar ik verveel me zo.
Dan ben je wel heel vroeg. Dan zitten we waarschijnlijk al aan deel 108 ofzoquote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Das vroeg.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga naar huis, doeidoei
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
06-mandarijntje ?
wat zegt een mandarijntje zoal ?
Ik moet nog bijna 3 uurquote:Op woensdag 19 december 2007 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga naar huis, doeidoei
15.00 zit mijn dag er altijd opquote:
Volgens mij moet het woord "te" uit de TT worden gehaald als het echt zo hard gaatquote:Op woensdag 19 december 2007 14:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel vroeg. Dan zitten we waarschijnlijk al aan deel 108 ofzo
Ik weet dat ik niet wakker te krijgen ben vandaag,quote:
Soms posten we 's avonds ook nog doorquote:Op woensdag 19 december 2007 14:54 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Volgens mij moet het woord "te" uit de TT worden gehaald als het echt zo hard gaat. Of jullie hebben gewoon een luxeprobleem
.
Denk dat het voor de meeste mensen hier toch een luxeprobleem is ahhaahquote:Op woensdag 19 december 2007 14:54 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Volgens mij moet het woord "te" uit de TT worden gehaald als het echt zo hard gaat. Of jullie hebben gewoon een luxeprobleem
.
nooit gemerktquote:Op woensdag 19 december 2007 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
15.00 zit mijn dag er altijd op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |