toch maar niet hequote:Op woensdag 19 december 2007 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Brrr, daar wil ik dan niks mee te maken hebben
Die ballen snap ik nog welquote:
06-mandarijntje ?quote:
Hard denkenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die ballen snap ik nog welnaar die "6" vat ik even niet
trein van 6 over????quote:
Owh hahaquote:Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
06-mandarijntje ?
wat zegt een mandarijntje zoal ?
puzzels,raadsels , en onopgeloste mysteriesquote:
Fingers crossed!!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaapt nog maar is een keer.
dadelijk de servers back online gooien
op hoop van zegen
Haha neequote:Op woensdag 19 december 2007 14:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
toch maar niet he![]()
Al hebben sommige hier in dit topic er wel mee te maken
Of zoals Bert Visscher zou zeggen; 'OSO!'quote:Op woensdag 19 december 2007 14:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh haha..ik had dat niet eens gezien
. Bedoelde natuurlijk pellen.
mandarijntje zei van "neee ik wil niet opgegeten worden, helppppp."
aah wat liefquote:Op woensdag 19 december 2007 14:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh haha..ik had dat niet eens gezien
. Bedoelde natuurlijk pellen.
mandarijntje zei van "neee ik wil niet opgegeten worden, helppppp."
inet is megatraagquote:Op woensdag 19 december 2007 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
iedereen vast gevroren aan toetsenbord ?
anders ik wel .. poeh poeh... nou ja , maar even bedenken wat ik vanavond weer ga eten. oh, mn ma heeft zuurkool gemaaktquote:
uhu soms wel. Niet teveel natuurlijk, want dat is niet zo goed voor jequote:Op woensdag 19 december 2007 14:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha nee
Ja dat is zoMoet ook gebeuren he
Waar kunnen we naartoe mailen om te testen??quote:Op woensdag 19 december 2007 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
Server draait weernu nog hopen dat de mail binnen komt
Mijn moeder belde ook nog vandaag, maar ik denk dat ik thuis eet... En deze keer 'normaal'quote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
anders ik wel .. poeh poeh... nou ja , maar even bedenken wat ik vanavond weer ga eten. oh, mn ma heeft zuurkool gemaaktnou das weer ook opgelost. verder met vervelen dan maar
mja de mijne belde gisteren, en toen had ik al wat gehaald. dus wie wat bewaart heeft wat zeg maarquote:Op woensdag 19 december 2007 14:42 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Mijn moeder belde ook nog vandaag, maar ik denk dat ik thuis eet... En deze keer 'normaal'
Neequote:
Valt ook nog meequote:Op woensdag 19 december 2007 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
puzzels,raadsels , en onopgeloste mysteries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |