Nu nog ff doorwerken en zo lekker naar huisquote:Op woensdag 19 december 2007 13:15 schreef draculettetje het volgende:
nee idd niks waard nee
al hield je het thuis ook niet meer uit
wat nu?
Is lekkerquote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
Die laatste!! Nog nooit gehad
In vergelijking met vorige week voel ik me nu 300x beter hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
whoa! je hebt het aardig te pakken zegwerkt dat spul wel een beetje ?
Graag gedaanquote:
Ik zal er maar niet om vragenquote:Graag gedaanJe mist alleen het allerbelangrijkste recept nog
Ik hoop het dan maarquote:Op woensdag 19 december 2007 13:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb zelf even de puf niet om me uit de stoel te hijssen naar de trap te gaan en naar boven te hinkelen
komt zo vast wel als ik mn broodje op heb
Ok, ben benieuwd. Heb een keer honing gehad en die vond ik te zoet.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef lynda het volgende:
Is lekkerKlein beetje zoet maar niet te en gewoon lekker
Honing en watermeloen is het zelfde als appel met peren vergelijken..quote:Op woensdag 19 december 2007 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok, ben benieuwd. Heb een keer honing gehad en die vond ik te zoet.
Droxz?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef lynda het volgende:
Pijnstillers![]()
Neusspray![]()
Hoestdrank![]()
Keelsnoepjes![]()
Watermeloenthee![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok, ben benieuwd. Heb een keer honing gehad en die vond ik te zoet.
quote:
Ik ga echt mn best doen!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:30 schreef lynda het volgende:
Ik wel hoor dracuMorgen ff kuurtje halen
Als jij nou ook nog even rustig aan gaat doen![]()
als ik dat is wistquote:Op woensdag 19 december 2007 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]Hoelang duurt dat normaal gesproken dan?
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En over recept: ik las eerst: dank voor de respect
Juist ja! Spul is niet aan te slepen bij mij op het momentquote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
Citroen thee is![]()
als ik een verkoudheid voel opkomen: Lemon Tea
Toch maar een keertje nemen dan maarquote:Op woensdag 19 december 2007 13:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Honing en watermeloen is het zelfde als appel met peren vergelijken..
TOTAAL Anders!
Honing is zo ie zo al mierzoet, watermeloen niet
Haha ok danquote:Op woensdag 19 december 2007 13:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
[..]
Ik ga echt mn best doen!
ik heb mn schoenen al uit dus ik kom in beweging
nope. Heb der nog niet gesproken. Zal waarschijnlijk vanavond pas zijn als ik weer thuis benquote:Op woensdag 19 december 2007 13:11 schreef draculettetje het volgende:
al nieuws over de moeder van diertjuh?
Doei doeiquote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef draculettetje het volgende:
geen nieuws is goed nieuws wordt gezegd toch?
ik heb mn broodje op, mn schoenen uit krukken in aanslag
ik ga een poging wagen......
tot over een uur of 2 a 3
Zeggen ze wel jaquote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef draculettetje het volgende:
geen nieuws is goed nieuws wordt gezegd toch?
ik heb mn broodje op, mn schoenen uit krukken in aanslag
ik ga een poging wagen......
tot over een uur of 2 a 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |