niet veel .....quote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef draculettetje het volgende:
ben ik weer, heb ik nog wat gemist?
hmm ik krijg misschien geen eenquote:
En ik krijg er nog 1... van mijn werkgever! ( dit was van het bedrijf waar ik gedetacheerd zit)quote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm ik krijg misschien geen een
same herequote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goed zo, daar ben ik blij omquote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh ga me ook niet te druk maken.
Omdat je op vakantie bent? Pfff dat zou pas wat zijn zegquote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee idd, blijft wel vervelendquote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here
maar goed, kan niet alles hebben ...
Nee hoor, welkom terug damequote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef draculettetje het volgende:
ben ik weer, heb ik nog wat gemist?
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef lynda het volgende:
Pijnstillers![]()
Neusspray![]()
Hoestdrank![]()
Keelsnoepjes![]()
Werken als je ziek bent
Die laatste!! Nog nooit gehadquote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef lynda het volgende:
Pijnstillers![]()
Neusspray![]()
Hoestdrank![]()
Keelsnoepjes![]()
Watermeloenthee![]()
Ja ik heb 'm net ook opgepikt!quote:
whoa! je hebt het aardig te pakken zegquote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef lynda het volgende:
Pijnstillers![]()
Neusspray![]()
Hoestdrank![]()
Keelsnoepjes![]()
Watermeloenthee![]()
Hmm zo moe dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb veeeels te hard gewerkt
Dank je voor het recept!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef lynda het volgende:
Pijnstillers![]()
Neusspray![]()
Hoestdrank![]()
Keelsnoepjes![]()
Watermeloenthee![]()
Dat ga ik nu dus ook allemaal proberenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whoa! je hebt het aardig te pakken zegwerkt dat spul wel een beetje ?
Ook nog niet opgeknapt dus.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat ga ik nu dus ook allemaal proberen
Ga dan even lekker in je bedje liggen. Zal je goed doenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep en dan is autorijden geen goed idee
al heb ik niks geraakt hoor
het lijkt alleen maar erger te worden..quote:Op woensdag 19 december 2007 13:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ook nog niet opgeknapt dus.
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:21 schreef Crazy-M het volgende:
tralalala dat die controle is opschiet
kan bedrijf weer maile
_ en dan kan ik weg uit utrecht _
ik heb zelf even de puf niet om me uit de stoel te hijssen naar de trap te gaan en naar boven te hinkelenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga dan even lekker in je bedje liggen. Zal je goed doen
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
het lijkt alleen maar erger te worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |