Ook dat natuurlijk! Wel lekker handig...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze kunnen natuurlijk ook met ontbijt op de stoep staan!!
Leuk dat je dan ook zinnig werk mag doen daar. Zul je je wel beter door voelen.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:59 schreef diertjuh het volgende:
Ja die jongen die mij 'begeleidt' die had wel als argument dat hij liever de lonen betaald dan dat iemand een onzinnig kerstkaartje via de mail krijgt. (daar zijn de mail adressen voor)
Doe dan even rustig aan, water drinken enzo en niet druk makenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee ik snap het ook niet meer hoor.
[..]
Ja die jongen die mij 'begeleidt' die had wel als argument dat hij liever de lonen betaald dan dat iemand een onzinnig kerstkaartje via de mail krijgt. (daar zijn de mail adressen voor)
[..]
Gaat wel ff beter. Maar hoofdpijn is nog niet weg. En drink ook nog chocomelk. Ik ben niet slim voor mezelf
tja de e-mail adressen moeten van de baas vandaag af. Dus gaan ze straks weer overleggen met hem.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:00 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Leuk dat je dan ook zinnig werk mag doen daar. Zul je je wel beter door voelen.
neuh ga me ook niet te druk maken.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe dan even rustig aan, water drinken enzo en niet druk maken
Goed bezig!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
zowaar had het programma gewoon wat gewerkt
nu aan het controleren of er nog foute inzitten
zo nee:
dan gooien we de boel back online en hopen dat het werkt
mja alleen hopen dat het werkt .....quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef draculettetje het volgende:
ben ik weer, heb ik nog wat gemist?
niet veel .....quote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef draculettetje het volgende:
hmm ik krijg misschien geen eenquote:
En ik krijg er nog 1... van mijn werkgever! ( dit was van het bedrijf waar ik gedetacheerd zit)quote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm ik krijg misschien geen een
same herequote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goed zo, daar ben ik blij omquote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh ga me ook niet te druk maken.
Omdat je op vakantie bent? Pfff dat zou pas wat zijn zegquote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee idd, blijft wel vervelendquote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here
maar goed, kan niet alles hebben ...
Nee hoor, welkom terug damequote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef draculettetje het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef lynda het volgende:
Pijnstillers![]()
Neusspray![]()
Hoestdrank![]()
Keelsnoepjes![]()
Werken als je ziek bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |