mailbombingquote:Op woensdag 19 december 2007 14:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waar kunnen we naartoe mailen om te testen??
van buiten af nog quota error.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waar kunnen we naartoe mailen om te testen??
Merk het ja.. Vrijdag btw, haha. Wist sowieso wel dat dat niet ging lukken, maar ik verveel me zoquote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
en wanneer is dat? Want wij gaan hier soms heel snel.
Welkom!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Merk het ja.. Vrijdag btw, haha. Wist sowieso wel dat dat niet ging lukken, maar ik verveel me zo.
dan moet je niet tvp'en maar meepostenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Merk het ja.. Vrijdag btw, haha. Wist sowieso wel dat dat niet ging lukken, maar ik verveel me zo.
Dan ben je wel heel vroeg. Dan zitten we waarschijnlijk al aan deel 108 ofzoquote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Das vroeg.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga naar huis, doeidoei
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
06-mandarijntje ?
wat zegt een mandarijntje zoal ?
Ik moet nog bijna 3 uurquote:Op woensdag 19 december 2007 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga naar huis, doeidoei
15.00 zit mijn dag er altijd opquote:
Volgens mij moet het woord "te" uit de TT worden gehaald als het echt zo hard gaatquote:Op woensdag 19 december 2007 14:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel vroeg. Dan zitten we waarschijnlijk al aan deel 108 ofzo
Ik weet dat ik niet wakker te krijgen ben vandaag,quote:
Soms posten we 's avonds ook nog doorquote:Op woensdag 19 december 2007 14:54 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Volgens mij moet het woord "te" uit de TT worden gehaald als het echt zo hard gaat. Of jullie hebben gewoon een luxeprobleem
.
Denk dat het voor de meeste mensen hier toch een luxeprobleem is ahhaahquote:Op woensdag 19 december 2007 14:54 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Volgens mij moet het woord "te" uit de TT worden gehaald als het echt zo hard gaat. Of jullie hebben gewoon een luxeprobleem
.
nooit gemerktquote:Op woensdag 19 december 2007 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
15.00 zit mijn dag er altijd op
Tot vanavond!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
Ik ga ook afsluiten! Tot vanavond!
1,2,3quote:Op woensdag 19 december 2007 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet wakker te krijgen ben vandaag,
maar ik ben nog steeds aan het denken![]()
Mag ik een hint?
Doe 'm de groeten van ons allemaalquote:Op woensdag 19 december 2007 14:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
en nu ga ik de volgende even bellen
zie je , toch onopgelost nog steedsquote:Op woensdag 19 december 2007 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet wakker te krijgen ben vandaag,
maar ik ben nog steeds aan het denken![]()
Mag ik een hint?
Meestal zitten hier dezelfde mensen. Maar nieuwkomers zijn altijd welkomquote:Op woensdag 19 december 2007 14:59 schreef RemcoW85 het volgende:
Dank... Zit hier altijd een vast groepje? Verwacht juist in dit soort topics allemaal verschillende mensen, maar dat valt wel mee zo op het eerste gezicht. Maargoed, kan niet zo makkelijk oordelen na 20 minuten
.
We worden eigenlijk wel een aardige bende zoquote:Op woensdag 19 december 2007 15:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Meestal zitten hier dezelfde mensen. Maar nieuwkomers zijn altijd welkom. Zo hebben we de afgelopen 2 weken al een paar nieuwkomers erbij
* Dr.Droxz gaat Lynda bellen! Ik snap er steeds minder vanquote:Op woensdag 19 december 2007 14:58 schreef lynda het volgende:
[..]
1,2,3
--------
1,2,3:P
Nu ben ik echt weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |