Daar wacht ik hier al vanaf maandagochtend opquote:Op woensdag 19 december 2007 16:17 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Mijn project loopt ten eind...het werkt (ook straks in productie hopen we) En nu wachten we hier op vrijdagmiddag zeg maar...
Ja!quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zit niet in de ICT
Wow! je moet even met WhiteLightning praten... die lust wel een shotje.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ja!![]()
Weer iemand minder om shotjes mee te drinken op kosten van de baas!
Ik ook al lang niet meer heur..quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zit niet in de ICT
mja ik ben sinds gisteren alcoholist. omdat ik een biertje drink als ik thuis kom.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wow! je moet even met WhiteLightning praten... die lust wel een shotje.
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik ben sinds gisteren alcoholist. omdat ik een biertje drink als ik thuis kom.
oo op kosten vd zaak. dat klinkt goedquote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ja!![]()
Weer iemand minder om shotjes mee te drinken op kosten van de baas!
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:03 schreef diertjuh het volgende:
tot 6 uur overwerken.. heb nu al geen zin meer en voel me kut..
Waar is dat eigenlijk?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oo op kosten vd zaak. dat klinkt goed
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet je je hand even uit je broek halen uh....
jij vuile alcoholist!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:25 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb gister stiekem ook een biertje gedronken, maar niet aan jullie verteld dus![]()
lijkt me erg gezelligquote:
tot morgen Sgelequote:Op woensdag 19 december 2007 16:38 schreef Sgele het volgende:
En dan nu maar naar huis... Tot morgen menschen!
500 mb is toch niet veel ??quote:
Tot moggol!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:38 schreef Sgele het volgende:
En dan nu maar naar huis... Tot morgen menschen!
Good that you mention! Heb ik wat te kijken vanavondquote:Op woensdag 19 december 2007 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tot morgen Sgele
hmm vanavond weer lekker voetbal kijken
League Cup
Kwartfinale, Chelsea - Liverpool.
idd, zat bij mijn vorige baan ruim over de 2 gigquote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
500 mb is toch niet veel ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |