quote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef Dylanesque het volgende:
Schud nooit uw Vifit met de dop eraf.
Foto's?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef Dylanesque het volgende:
nee joh gewoon nog steeds niet lekker, viel vanochtend wel mee..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent toch niet misselijk door vanochtend he?![]()
Bakje thee dan maar?
doet me denken aan oud collega die zakje mosterd ging schudden.... scheurde het zakje open, overal mosterdquote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef Dylanesque het volgende:
mja ik bel ook genoeg om mn 25 euro aan te houden.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja die sms onbeperkt is ook wel aantrekkelijk maar dan moet me gewone abbonement omlaag maarja dat vinden ze weer niet zo leuk..
400 sms is voor mij niet zo moeilijk soms hoor
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope helaas:
Maar hier een screen van mijn nieuwsgroepen: (was maar met 4 lijntjes, heb er 8 bij Eweka)Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom tot 2 MB...en dan houdt het echt op
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Held!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ik kan niet goed tegen sterke drank... dan ga ik total-loss altijd... lichtje uit... dus ik doe het niet zo vaak. Maar ik blijf proberen
aaah kan gebeurenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ik kan niet goed tegen sterke drank... dan ga ik total-loss altijd... lichtje uit... dus ik doe het niet zo vaak. Maar ik blijf proberen
Zekerquote:Op woensdag 19 december 2007 11:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had het ook kunnen verwachten he
Whahahaha. Ik zie het alweer voor mequote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef Dylanesque het volgende:
Netjes hoorquote:
Visualiseren enzoquote:Op woensdag 19 december 2007 11:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Whahahaha. Ik zie het alweer voor me![]()
. Alles onder de fitit
whahaha..sorry te komisch
Mja maar dan zou ik 35 euro kwijt zijn..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik bel ook genoeg om mn 25 euro aan te houden.
dus jah dan valt het mee
In een zwembad, wel origineel als je met laptop en al erin springtquote:Op woensdag 19 december 2007 11:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zeker. lijken me ook 3 plekken waar het meest logische is dat je kunt fok!ken. Fok!ken in een zwembad lijkt me namelijk weer wat minder.
Oja een internetcafe kan ook nogMaar die heb ik niet nodig
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope helaas:
Maar hier een screen van mijn nieuwsgroepen: (was maar met 4 lijntjes, heb er 8 bij Eweka)wat bedoel je met die lijntjes ?? begrijp het niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Hahahaquote:Op woensdag 19 december 2007 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In een zwembad, wel origineel als je met laptop en al erin springt
Details...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hahaha...ja maar of je er dan nog iets aan hebt
is weer een andere vraag natuurlijk
Verbindingen / threads die hij heeft openstaan, 4 bij Chello en 8 bij Ewekaquote:Op woensdag 19 december 2007 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat bedoel je met die lijntjes ?? begrijp het niet helemaal
oefening baart kunst! kom op , je kan hetquote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hoe krijg jij er trouwens 8 open bij Eweka? wat betaal jij per maand?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verbindingen / threads die hij heeft openstaan, 4 bij Chello en 8 bij Eweka
dus met torrents zijn dat er dan automatisch meer omdat het p2p is ? of zie ik dat verkeerdquote:Op woensdag 19 december 2007 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verbindingen / threads die hij heeft openstaan, 4 bij Chello en 8 bij Eweka
Niet echt te vergelijken denk ikquote:Op woensdag 19 december 2007 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus met torrents zijn dat er dan automatisch meer omdat het p2p is ? of zie ik dat verkeerd
vast geen 7,50quote:Op woensdag 19 december 2007 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe krijg jij er trouwens 8 open bij Eweka? wat betaal jij per maand?
Nee idd,quote:
Zit die jongen niet zo te pushenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oefening baart kunst! kom op , je kan het
Het is die combi van bier en sterke drank denk ik..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oefening baart kunst! kom op , je kan het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |