Juist, dit is de goede instellingquote:Op woensdag 19 december 2007 10:54 schreef diertjuh het volgende:
Ik zoek hier gewoon ff wat afleiding ik ga me niet helemaal de laplazerus werken.
dat klinkt als gaaf werkquote:Op woensdag 19 december 2007 10:53 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik heb een lijst voor me liggen van 230 artikelen waar ik een fotorealistich 3D model voor moet renderen voor een catalogus... ben bij nummer 6(sinds eergister
)
Klopt geen moer van me hele rekening.. Vorige maand was de rekening 11 euro en nu 41 euro terwijl ik echt niet vier keer zoveel gebeld heb..quote:Op woensdag 19 december 2007 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo>
Hi werkt hier goed ... ze moeten alleen ff nummer van mn huidige baas blokkeren :p
belde 4 keer op terwijl ik in de file sta ...
uur later maar is terug gebeld
Meh, valt mee hoor. Als je niets anders doet dan dat komt het ook snel je keel uit. Wat wel leuk is aan dit is dat ik voor deze klus een nieuw werkstation heb gekregen.quote:
Zo zing ik het al enige tijd uit hierzo, dus daar is niks mis meequote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Jawel he.. Als de belangrijkste dingen maar afkomen.
Jezus die specsquote:Op woensdag 19 december 2007 11:01 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Meh, valt mee hoor. Als je niets anders doet dan dat komt het ook snel je keel uit. Wat wel leuk is aan dit is dat ik voor deze klus een nieuw werkstation heb gekregen.
Xeon 5160 (2 x 3Ghz)
4GB PC6400
Nvidia Quadro FX4600
73GB SAS Hdd
Daar kan ik dus mooi Crysis mee playen op Full, hehehe. En hij staat ook nog op me kamer dus dat is helemaal mooi.
Blijf je gal maar hier spuien dan, dat lucht tenminste opquote:Op woensdag 19 december 2007 10:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
We doen het al met zn 2en. Maar het is zo ontzettend veel. Dat je er gewoon bijna een halve dag mee bezig bent. Dus is bijna niet te doen. Zometeen wordt er eventjes overlegd. Want dit is geen beginnen aan.
Tja de rest van mn werk. Hoort erbij. Kreeg net ook een stapel facturen die verstuurd moeten worden. Dat is ook kloten werk. Vorige week ook al stukje van de facturen laten liggen. Kwam er gewoon niet mee klaar.
Heb net wel even een asprientje genomen. Ik weet wat er af moet komen voor morgen. Moet ook nog alle debiteuren gaan bellen. Dat wou ik morgen doen. Maar collega wil graag dat ik het vandaag nog doe. Maar dat gaat me nie lukken.
Maarja.
Das balen he. Ik heb ook wat problemen gehad met hi. Vorig betaalde ik altijd rond de 24ste van de maand. Toen kreeg ik nooit een herinnering. 1 of 2 niet meer. Dit jaar is het iedere maand raak. Betaal gewoon weer rond de 24ste maar krijg elke maand een herinnering. Over gebeld en moest ik maar over laten zetten naar een automatische incasso enzo. Heb het niet voor niks terug gezet. Ik moet nog tot februari en dan kan ik je wel zeggen dan ben ik foetsie. Stap wel over naar een anderequote:Op woensdag 19 december 2007 11:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Klopt geen moer van me hele rekening.. Vorige maand was de rekening 11 euro en nu 41 euro terwijl ik echt niet vier keer zoveel gebeld heb..
Heb 25 minuten aan de telefoon gehangen en collega had ze ook nodig dus de telefoon maar doorgegeven
Kut gezeur bij Hi.. Moet nog ruim 1,5 jaar doen met dit abbo.
En als jullie mij lastig beginnen te vinden dan hoor ik het vanzelf welquote:Op woensdag 19 december 2007 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Blijf je gal maar hier spuien dan, dat lucht tenminste op
tering, ik moet echt ander werk zoeken als ik het zo hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 11:01 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Meh, valt mee hoor. Als je niets anders doet dan dat komt het ook snel je keel uit. Wat wel leuk is aan dit is dat ik voor deze klus een nieuw werkstation heb gekregen.
Xeon 5160 (2 x 3Ghz)
4GB PC6400
Nvidia Quadro FX4600
73GB SAS Hdd
Daar kan ik dus mooi Crysis mee playen op Full, hehehe. En hij staat ook nog op me kamer dus dat is helemaal mooi.
Nee hoor, ik zou het ook hebben als het bij mij zo was.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En als jullie mij lastig beginnen te vinden dan hoor ik het vanzelf wel
Gelukkig maarquote:Op woensdag 19 december 2007 11:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou het ook hebben als het bij mij zo was.
En jij, lastig? Dat nooit
maak van je hart geen moordkuil hoor! dan ben je het tenmiste kwijtquote:Op woensdag 19 december 2007 11:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En als jullie mij lastig beginnen te vinden dan hoor ik het vanzelf wel
Je hoort bij de groepquote:
Mja maar buiten dat is Hi gewoon relaxt.. Alles in een bundel, ik heb echt overal bereik.. klantenservice voor 99% van de tijd gewoon bereikbaar..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Das balen he. Ik heb ook wat problemen gehad met hi. Vorig betaalde ik altijd rond de 24ste van de maand. Toen kreeg ik nooit een herinnering. 1 of 2 niet meer. Dit jaar is het iedere maand raak. Betaal gewoon weer rond de 24ste maar krijg elke maand een herinnering. Over gebeld en moest ik maar over laten zetten naar een automatische incasso enzo. Heb het niet voor niks terug gezet. Ik moet nog tot februari en dan kan ik je wel zeggen dan ben ik foetsie. Stap wel over naar een andere
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
Pff volgende week ben ik er bijna niet, vakantie + vriendin = geen fok
ik ook niet. 2 weken lekker vrij, klussen en feesten.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
Ik hou nog wel contact met je via de Wiiquote:Op woensdag 19 december 2007 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook niet. 2 weken lekker vrij, klussen en feesten.
Ik ook, en ook wel is thuisquote:
hey das wel handig die afspraakquote:Op woensdag 19 december 2007 11:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja maar buiten dat is Hi gewoon relaxt.. Alles in een bundel, ik heb echt overal bereik.. klantenservice voor 99% van de tijd gewoon bereikbaar..
Betalingsellende ook een keer gehad, foutje van mij bleek uiteindelijk. Nu daar afspraak dat rekeningen pas afgeschreven worden na studiefinanciering (25e van de maand ongeveer).
Iemand nog een Samsung U700 + Hi 25 nodig voor 2 jaar?![]()
Dat zijn wijze woordenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maak van je hart geen moordkuil hoor! dan ben je het tenmiste kwijt
ah okequote:Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hou nog wel contact met je via de Wii
ik nog half jaar met mn contractquote:Op woensdag 19 december 2007 11:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja maar buiten dat is Hi gewoon relaxt.. Alles in een bundel, ik heb echt overal bereik.. klantenservice voor 99% van de tijd gewoon bereikbaar..
Betalingsellende ook een keer gehad, foutje van mij bleek uiteindelijk. Nu daar afspraak dat rekeningen pas afgeschreven worden na studiefinanciering (25e van de maand ongeveer).
Iemand nog een Samsung U700 + Hi 25 nodig voor 2 jaar?![]()
Gelukkig maar danquote:Op woensdag 19 december 2007 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nog half jaar met mn contract
op telefoon na niks aan te merken op Hi hoor ...
nooit problemen gehad met betalen
baas boven baas hequote:
Ik zou ook iets horen van Droxz... helemaal niks dusquote:Op woensdag 19 december 2007 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah oke
* WhiteLightning heeft nog steeds geen antwoord van droxz
1x per abbo heb ik er wel eens last van.. normaal niet zo erg maar nu klopt er niets van..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nog half jaar met mn contract
op telefoon na niks aan te merken op Hi hoor ...
nooit problemen gehad met betalen
Same here!!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
HI vind ik ideaalquote:Op woensdag 19 december 2007 11:18 schreef lynda het volgende:
[..]
1x per abbo heb ik er wel eens last van.. normaal niet zo erg maar nu klopt er niets van..
Maarja heb al 6 jaar Hi.. niets kan daar aan tippen eigenlijk..
En ik ben misselijk
nee eigelijk niet, zal vanavond ff kijken. kwist helemaal niet dat dat kon trouwens. via photochannel ?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zou ook iets horen van Droxz... helemaal niks dus
Heb je trouwens die afbeelding gisteren nog gekregen?
Ik heb nog steeds chello (extreem), haal wel behoorlijke downloadquote:Op woensdag 19 december 2007 10:43 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Wij hadden ook meteen chello toen het beschikbaar was. Ik helemaal flippen want ik haalde 150kb/s! Vet snel (toen). Was wat anders dan me bundel ISDN. Ook maar 1 maand volgehouden trouwens dat bundel inbellen. toen kwam de telefoon rekening van bijna 1000 gulden. Me pa had bijna me nek omgedraaid.
Ja, weet niet of het gelukt is hoor, maar heb het wel getracht te versturenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee eigelijk niet, zal vanavond ff kijken. kwist helemaal niet dat dat kon trouwens. via photochannel ?
Je bent toch niet misselijk door vanochtend he?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:18 schreef lynda het volgende:
[..]
1x per abbo heb ik er wel eens last van.. normaal niet zo erg maar nu klopt er niets van..
Maarja heb al 6 jaar Hi.. niets kan daar aan tippen eigenlijk..
En ik ben misselijk
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:20 schreef Sgele het volgende:
Pff ik moet volgende week gewoon werken(buiten de 1e en 2e kerstdag om natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
same herequote:Op woensdag 19 december 2007 11:20 schreef Sgele het volgende:
Pff ik moet volgende week gewoon werken(buiten de 1e en 2e kerstdag om natuurlijk)
En in die vakantie heb jij tijd om een nieuwe vriendin te zoekenquote:
heb je al wat gehoord over die 100mbit ??quote:Op woensdag 19 december 2007 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds chello (extreem), haal wel behoorlijke download![]()
(2.3 mb/sec)
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:22 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
![]()
Als ik me verveel ga ik misschien ook wel een dagje aan het werk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hahaha[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
[..]
![]()
Als ik me verveel ga ik misschien ook wel een dagje aan het werk...haha,ik vond je ineens zo toegewijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
[..]
![]()
Als ik me verveel ga ik misschien ook wel een dagje aan het werk...Die zag ik met m'n rare oog van mijlen ver aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
En toch lachen hè..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die zag ik met m'n rare oog van mijlen ver aankomen
oei, kheb je toch niet op ideeen gebracht met de goldstrike ?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:25 schreef DeToXiC het volgende:
Flesje Goldstrike, lapdanceje of zo... Zo kom ik die dagen wel door...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |