quote:Op woensdag 19 december 2007 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope helaas:
Maar hier een screen van mijn nieuwsgroepen: (was maar met 4 lijntjes, heb er 8 bij Eweka)wat bedoel je met die lijntjes ?? begrijp het niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Hahahaquote:Op woensdag 19 december 2007 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In een zwembad, wel origineel als je met laptop en al erin springt
Details...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hahaha...ja maar of je er dan nog iets aan hebt
is weer een andere vraag natuurlijk
Verbindingen / threads die hij heeft openstaan, 4 bij Chello en 8 bij Ewekaquote:Op woensdag 19 december 2007 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat bedoel je met die lijntjes ?? begrijp het niet helemaal
oefening baart kunst! kom op , je kan hetquote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ik kan niet goed tegen sterke drank... dan ga ik total-loss altijd... lichtje uit... dus ik doe het niet zo vaak. Maar ik blijf proberen
Hoe krijg jij er trouwens 8 open bij Eweka? wat betaal jij per maand?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verbindingen / threads die hij heeft openstaan, 4 bij Chello en 8 bij Eweka
dus met torrents zijn dat er dan automatisch meer omdat het p2p is ? of zie ik dat verkeerdquote:Op woensdag 19 december 2007 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verbindingen / threads die hij heeft openstaan, 4 bij Chello en 8 bij Eweka
Niet echt te vergelijken denk ikquote:Op woensdag 19 december 2007 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus met torrents zijn dat er dan automatisch meer omdat het p2p is ? of zie ik dat verkeerd
vast geen 7,50quote:Op woensdag 19 december 2007 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe krijg jij er trouwens 8 open bij Eweka? wat betaal jij per maand?
Nee idd,quote:
Zit die jongen niet zo te pushenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oefening baart kunst! kom op , je kan het
Het is die combi van bier en sterke drank denk ik..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oefening baart kunst! kom op , je kan het
Whahahaquote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
mja... ik MOET dadelijk gaan lunche
anders wordt mn "zussie" boos :p
mja sorryquote:Op woensdag 19 december 2007 11:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zit die jongen niet zo te pushen
mja daar kan ik ook niet tegen. het is het een of de ander. anders ga ik idd ook op de standby standquote:Op woensdag 19 december 2007 11:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Het is die combi van bier en sterke drank denk ik..
Jij zit opposites te luisteren?quote:
Nou, dan hebben we dat mysterie ook weer opgelost...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja daar kan ik ook niet tegen. het is het een of de ander. anders ga ik idd ook op de standby stand
geld was op!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:51 schreef Sgele het volgende:
WTF... Charly Lownoise en Mental Theo hebben Wonderful Days opnieuw uitgebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |