Zie OP, ik ben Fipo de Clownquote:Op donderdag 13 december 2007 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
Fipo, hier verder enzo
Geeneens een Fipo in mijn eigen topic... het is mij niet gegunt
ooit Smokez, ooooitquote:
En of!quote:
quote:Waar Bellerophon ooit een FIPO zal plaatsen
ooit zal het mij lukken, als je internet eruit ligt ofzoquote:Op donderdag 13 december 2007 12:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kan alleen als ik nog lig te slapen vrees ik...
Welcome backquote:
alleen dan ?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ooit zal het mij lukken, als je internet eruit ligt ofzo
Als we met z'n allen gaan klagen, geven ze 'm misschien een Banquote:Op donderdag 13 december 2007 12:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ooit zal het mij lukken, als je internet eruit ligt ofzo
Je kan je eigen topic openen natuurlijk..als je het hier niet leuk genoeg denkt te vinden?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:53 schreef Shitonya het volgende:
kan er geen "geen reet te doen op je school" topic komen?
welkom! koffie ?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:53 schreef Shitonya het volgende:
Je kan je hier toch terecht!quote:Op donderdag 13 december 2007 12:53 schreef Shitonya het volgende:
Donequote:Op donderdag 13 december 2007 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Bellerophon, zet anders ook ff in de OP wie er allemaal eerste hebben gestaan met postcounts, da's ook wel leuk om bij te houden
Gisteren was ik #1 met 248, Friday12 had er laatst ook een te pakken volgens mij
WBquote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
Hier ben ik weeer !!!!!!!!!!1
Even goed en flink gegeten :d
kan ik er weer tegen aan voor de middag
Populaire jongen hequote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hee ik sta nog een keer in de OP
He goeiemiddagquote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
Hier ben ik weeer !!!!!!!!!!1
Even goed en flink gegeten :d
kan ik er weer tegen aan voor de middag
Dankequote:
Liever red bullquote:Op donderdag 13 december 2007 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welkom! koffie ?of wat sterkers ?
ik ken hetquote:Op donderdag 13 december 2007 13:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
He goeiemiddag
Ik word altijd laveloos als ik m'n lunch achter m'n kiezen heb zitten
De volgende tital dan maar:quote:Op donderdag 13 december 2007 13:02 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Liever red bull![]()
Mja oké, maar "werk" is nogal specifiek. Denk dat het grootste gedeelte op fok nog studerende is
4quote:
No wayquote:Op donderdag 13 december 2007 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De volgende tital dan maar:
Geen reet te doen op je werk (en school)
was maar een suggestiequote:
Je vergeet de kerstborrel zo, leuke telefoontjes plegen, hele dag niets doen EN te relaxte bazen nogquote:Op donderdag 13 december 2007 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg zoeken ze nog mensen bij jou ???
bmw rijden, lunch + sterke drank op kosten van de zaak. klinkt goed
Het overgrote deel is hier wel werkquote:Op donderdag 13 december 2007 13:02 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Liever red bull![]()
Mja oké, maar "werk" is nogal specifiek. Denk dat het grootste gedeelte op fok nog studerende is
Enne, waar was dat ook alweer? Nog plek voor een Informatie analist?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Je vergeet de kerstborrel zo, leuke telefoontjes plegen, hele dag niets doen EN te relaxte bazen nog
wij zijn ook zo makkelijk met nieuwe mensenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het overgrote deel is hier wel werkMaar we sluiten niemand uit
Eigenlijk was die al gemaakt door iemand anders. Maar ik heb um eventjes aangepast naar mijn eigen ideetje. Ik haat organigrammen maken. Maar deze was gemaakt in Word.quote:
Anders lijkt het ergens anders op he? Als we selectief zijn !!11einzzwei@#!!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het overgrote deel is hier wel werkMaar we sluiten niemand uit
Visio en Powerpoint waren ook opties geweest, maar goed om te horen dat het nu af isquote:Op donderdag 13 december 2007 13:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Eigenlijk was die al gemaakt door iemand anders. Maar ik heb um eventjes aangepast naar mijn eigen ideetje. Ik haat organigrammen maken. Maar deze was gemaakt in Word.
Zoals met jou?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij zijn ook zo makkelijk met nieuwe mensen
afblaffen !!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:07 schreef lynda het volgende:
Oja inmiddels hebben we een heerlijke vette hap gehad, heb ik me hoestdrank en hoest ik er op los
EN heeft dat zeikwijf nog steeds niet terug gebeld dus ga ik maar weer bellen hehe
ok red bull, met een vleugje vodka dan maar goed ?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:02 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Liever red bull![]()
ik ben nieuwquote:Op donderdag 13 december 2007 13:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zoals met jou?Of was je nou verloren gegaan en weer terug gekeerd?
Visio ken ik niet. Maar dit was ff een makkelijke optiequote:Op donderdag 13 december 2007 13:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Visio en Powerpoint waren ook opties geweest, maar goed om te horen dat het nu af is
Aah toch wel. En je bent er nog steeds dus wij houden van nieuwkomelingenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben nieuw
sinds deeltje eh m....
deze week
Geen reet te doen op je werk, Deel 78quote:Op donderdag 13 december 2007 13:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah toch wel. En je bent er nog steeds dus wij houden van nieuwkomelingen
oo dont drink and drive weet je welquote:Op donderdag 13 december 2007 13:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Je vergeet de kerstborrel zo, leuke telefoontjes plegen, hele dag niets doen EN te relaxte bazen nog
ja jullie allemaal zo liefquote:Op donderdag 13 december 2007 13:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah toch wel. En je bent er nog steeds dus wij houden van nieuwkomelingen
mag ik dat met alle collegas doen?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mijn collega en ik gaan niet goed samen
Dat komt doordat hij bullshit zit uit te kramen!
Hij weet alles beter en denkt soms god te zijn
Terwijl zijn IQ zelfs te laag is voor de Albert Heijn!
Hij denkt alleen te zijn, en kan niet samenwerken
Dat wil alleen niet lukken met al die kut kenmerken!
Helaas kan je collega's niet kiezen
Maar het liefst wil ik die van mij invriezen!
Er zijn allemaal alternative reismogelijkheden gemaaktquote:Op donderdag 13 december 2007 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oo dont drink and drive weet je wel
hahaha, zo slecht is het hier nou ook weer niet .. het is er maar 1 hahahaquote:Op donderdag 13 december 2007 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mag ik dat met alle collegas doen?
en je kunt je laten bobbenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Er zijn allemaal alternative reismogelijkheden gemaakt
Dat dacht ik al jaquote:Op donderdag 13 december 2007 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben nieuw
sinds deeltje eh m....
deze week
quote:
Ben je maar klaar mee, met een dergelijke collegaquote:Op donderdag 13 december 2007 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
kijk maar uit, je verdient daar je brood. en je gunt hem de dood.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Heftug, jezelf quotenquote:
Oplossing == Wiiquote:Op donderdag 13 december 2007 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk maar uit, je verdient daar je brood. en je gunt hem de dood.
ook geen goed idee is de fles, geen goed oplossing voor al dat gestress.
kijk naar buiten daar hangt de vlag, en morgen is het VRIJDAG!!!!
maak hem dan !!!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:17 schreef lynda het volgende:
Er zit een pauw van de kinderboerdij te balanseren op het hek
Fotooooo
was dus vorige week hequote:
voordat je het weet zegt iemand stop! en pak je snel een handje dropquote:Op donderdag 13 december 2007 13:11 schreef Dylanesque het volgende:
Ook al zijn m'n rijmpjes top
Word helemaal verlegen van die OP
veren jattenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:17 schreef lynda het volgende:
Er zit een pauw van de kinderboerdij te balanseren op het hek
Fotooooo
ik kijk tegen de bomen omhoog ....quote:Op donderdag 13 december 2007 13:22 schreef DeToXiC het volgende:
Ik zal de lamellen eens open gooien. Kijken wat ik allemaal zie....Saaie parkeerplaats, leegstaand kantoorpand.. niks bijzonders
geen sex ontmoetingsplaats dusquote:Op donderdag 13 december 2007 13:22 schreef DeToXiC het volgende:
Ik zal de lamellen eens open gooien. Kijken wat ik allemaal zie....Saaie parkeerplaats, leegstaand kantoorpand.. niks bijzonders
regel 1:quote:Op donderdag 13 december 2007 13:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zoekt het draadje van dit topic
maar of ik het zal vinden ..... dus ik zal nu eeuwig de weg kwijt zijn hier
Nee, jammer maar... Ben je nog handjes wezen helpen bij je bios gister WL?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen sex ontmoetingsplaats dus
Staat Dynalesque aan z'n jongeheer te trekkenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:25 schreef Dylanesque het volgende:
Daar waar de pauwen balanceren op de hekken..
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nee, jammer maar... Ben je nog handjes wezen helpen bij je bios gister WL?
hier, je dicht net zo hard meequote:Op donderdag 13 december 2007 13:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Staat Dynalesque aan z'n jongeheer te trekken
Wl helpt liever handjes op de WC...quote:Op donderdag 13 december 2007 13:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hier, je dicht net zo hard mee
lanceren de mensen hun rekken....quote:Op donderdag 13 december 2007 13:25 schreef Dylanesque het volgende:
Wie maakt 'm af
Shit..quote:Op donderdag 13 december 2007 13:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hier, je dicht net zo hard mee
Werken alleen maar gekken?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:25 schreef Dylanesque het volgende:
Wie maakt 'm af
Die is er nietquote:Op donderdag 13 december 2007 13:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zoekt het draadje van dit topic
maar of ik het zal vinden ..... dus ik zal nu eeuwig de weg kwijt zijn hier
"maar de gekken" dan hequote:
Ik wist niet dat je in hetzelfde bedrijf als mij werktequote:Op donderdag 13 december 2007 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
nee, de deur stond open, maar niemand gezienquote:Op donderdag 13 december 2007 13:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nee, jammer maar... Ben je nog handjes wezen helpen bij je bios gister WL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |