Maar ik kan wel mijn iPod op de FM radio aansluitenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik ook alleen maar muziek cds
maar goed
hoort erbij, mn deur staat vol met gekopieerde cd`s
Dus flink wat afwisseling in mn auto
Och wat had ik een hekel aan dat meisjequote:
aaaah koekje erbij ?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Och wat had ik een hekel aan dat meisje
Ja... lekkerquote:
Kijk dat zijn berichten! Top man, goed om te horenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn anti-stress gesprek ging extreem goed.
mn chef gaf een paar lui er ff van langs, daar lusten de honden geen brood van
![]()
![]()
![]()
![]()
Gut getanquote:Op donderdag 13 december 2007 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn anti-stress gesprek ging extreem goed.
mn chef gaf een paar lui er ff van langs, daar lusten de honden geen brood van
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil best een rijmpje voor je maken hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is wel jammer, het is zo stil zonder je dichtkunsten
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik wil best een rijmpje voor je maken hoor
Ik heb het druk
fuck fuck fuck
veel te druk
helemaal van 'n stuk
want het is druk
val bijna van m'n kruk
fuck fuck
wat is het toch druk
bij vlagen
lijkt me wel een goeie baanquote:
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 13 december 2007 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
druk druk druk
elke keer besef ik dat als ik weer opsta of ik buk
het is bijna weekend denk ik maar zo
maar dit werk bracht me toch even van mn aprepot
morgenavond tegen 5 denk ik er is niets aan de hand
2 uur later lig ik weer met een fles wiskey in de hand
dan denk ik totaal niet meer aan deze baan
want maandag beginnen we weer van voor af aan.
ja dat wel jaquote:Op donderdag 13 december 2007 11:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
lijkt me wel een goeie baan
de hele dag thuis blijven
of gewoon op vakantie gaan
en op Hawaii zitten schrijven
Binnen een week moet ik wel pro zijn als ik zo doorga.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat welhalf jaartje denk ik
Thx! Zal vanavond gelijk kijken!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
godverdomme! systeem lag plat!!!!
en droxz er staat een berichtje op je wii
Ja dat zeker jaquote:Op donderdag 13 december 2007 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja dat wel ja
zijn toch pluspunten
brilljant idee waar haal je dat vandaan ?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
lijkt me wel een goeie baan
de hele dag thuis blijven
of gewoon op vakantie gaan
en op Hawaii zitten schrijven
Andere kleur bowling balquote:Op donderdag 13 december 2007 11:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Binnen een week moet ik wel pro zijn als ik zo doorga.
Maar schiet je er ook wat mee op om pro te worden eigenlijk hahahaha?
Gaat hard he?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:27 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer terug! al staat mn volgende afspraak zo voort de deur
jullie zijn gewoon alweer 5 bladzijdes verder!
nee was aan het werk en toen postte iemand dat ik dichter in spé wasquote:Op donderdag 13 december 2007 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
brilljant idee waar haal je dat vandaan ?
vannochtend toen je in bed lag en besloot om op te staan ?
of stond je misschien te urineren op de plee, en kwam op dit prachtige idee ?
ik ga over een kwartiertje al (dan gaat de kantine hier open), heb een beetje hongerquote:Op donderdag 13 december 2007 11:30 schreef DeToXiC het volgende:
Nog een uurtje en dan... LUNCH!
Die helse pieptoon valt te verklaren, had je maar een philips ambilight moeten komen, dan had je kunnen bedaren.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:29 schreef Dylanesque het volgende:
De dag begint met een helse pieptoon
en het gevoel dat ik nog maar net sliep
ik krabbel overeind, pak m'n telefoon
en maak een einde aan dat irritante gepiep
Geen tijd voor ontbijt, ik ben al te laat
krabbel nog net ff 'mogge' in Geen Reet op je Werk
Nu moet ik rennen voordat m'n tram gaat
'misschien wordt het leuk vandaag'; het lijkt me sterk
welke gestoorde gek was dat nu weerquote:Op donderdag 13 december 2007 11:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee was aan het werk en toen postte iemand dat ik dichter in spé was![]()
mja die lamp ...quote:Op donderdag 13 december 2007 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Die helse pieptoon valt te verklaren, had je maar een philips ambilight moeten komen, dan had je kunnen bedaren.
die gsm kan je gooien, het liefst tegen de muur, das heeel gewoon
maar hopelijk heb je een hoesje om te telefoon
veel mensen halen de top10 uit dit topicjequote:Op donderdag 13 december 2007 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Geheel GRTDOJW in de top 10 zul je bijna zeggen
ehm ...quote:
weet t ook niet, was een of andere mafkeesquote:Op donderdag 13 december 2007 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welke gestoorde gek was dat nu weer![]()
Ik zal zoiets nooit zeggen tenminste ...
was er iets gebeurt ?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
weet t ook niet, was een of andere mafkeesverder geen aandacht aan schenken
zal ik ook niet doenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
weet t ook niet, was een of andere mafkeesverder geen aandacht aan schenken
nee hoorquote:
Nee hoorquote:
ging jij niet naar de apotheker ?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:39 schreef lynda het volgende:
Iedereen op alle zaken zijn gewoon druk.. ADHD druk
Jazeker! De apothekerquote:Op donderdag 13 december 2007 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ging jij niet naar de apotheker ?
Zo naar de drogistquote:Op donderdag 13 december 2007 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ging jij niet naar de apotheker ?
o zat er maar paar letters vanafquote:
Dat zeg ik: De drogistquote:
Een paar iddquote:Op donderdag 13 december 2007 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o zat er maar paar letters vanaf
mocht ik ook bij mn oude baas :dquote:Op donderdag 13 december 2007 11:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Een paar idd
Zo met de dikke bmw van de baas rijden
Mensen zijn allochtoon, zinnen niet :pquote:Op donderdag 13 december 2007 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mocht ik ook bij mn oude baas :d
was echt vet
ding haalde 200 op de snelweg A2
kwam ik uit maastricht....
mocht gewoon van DB naar maastricht rijden in zijn auto
was wel super vet
(eigenlijk best veel gemeen met werk wij)
En die zin lijkt wel van een allochtoon
hehe,quote:Op donderdag 13 december 2007 11:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Mensen zijn allochtoon, zinnen niet :p
hier rijd de baas gewoonGelijk maar even lunch halen op kosten van de zaak PLUS fles sterke drank
zeg zoeken ze nog mensen bij jou ???quote:Op donderdag 13 december 2007 11:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Mensen zijn allochtoon, zinnen niet :p
hier rijd de baas gewoonGelijk maar even lunch halen op kosten van de zaak PLUS fles sterke drank
dat zijn inderdaad de betere dingenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg zoeken ze nog mensen bij jou ???
bmw rijden, luch + drank op kosten van de zaak. klinkt goed
ik wel nu! ben ff eten , totzoquote:Op donderdag 13 december 2007 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
iedereen weg ofzo ?
in 1 keer zo rustig
ok scrok alquote:Op donderdag 13 december 2007 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wel nu! ben ff eten , totzo
SHAME ON YOU !!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 12:03 schreef DeToXiC het volgende:
Ik was even wat aan het doen...
same herequote:Op donderdag 13 december 2007 12:04 schreef Yamanaka het volgende:
Ook niks te doen, wachten tot we zo pauze gaan houden
hier nog ongeveer 20 min ...quote:
kwartiertje... ik heb 12.30 afgesproken maar moet ff 5 minuten rijden..quote:
o ok:)quote:Op donderdag 13 december 2007 12:09 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
kwartiertje... ik heb 12.30 afgesproken maar moet ff 5 minuten rijden..
ja denk het welquote:
mond dicht en kane danquote:Op donderdag 13 december 2007 12:10 schreef Dylanesque het volgende:
lunsj!
werdt tijd jahquote:
donequote:Op donderdag 13 december 2007 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja denk het wel
quote voor op:
Waar tussen 12:00 en 13:00 minimaal gepost wordt
Ah joh, ff rustig aan naar m'n werk rijden, koffie drinken, roken, laptop opstarten etc, tja, dat heeft nou eenmaal z'n tijd nodigquote:
Wat voor sigaretten rook jij zeg?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:15 schreef DeToXiC het volgende:
ik ga maar... ga ik een sigaretje roken... tot over een klein uurtje
waar ergens staan ze dan ?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, ff rustig aan naar m'n werk rijden, koffie drinken, roken, laptop opstarten etc, tja, dat heeft nou eenmaal z'n tijd nodig
DIe lolbroeken van de NSB KLPD hebben er ook weer zin in vandaag, heb ze al 3 keer zien controleren op snelheid, en heb ook al 2 auto aan de kant zien staan met zo'n schrijvende smeerlap ernaast
Blij dat ik vandaag geen haast had
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:19 schreef draculettetje het volgende:
ow ja lunch!
Heb net mn reintegratie begeleider gesproken en we hebben afgesproken om voor mijn eind gesprek in januari een potje te gaan tennissen op de wii!
echt geweldig
nu eten en dan slapen en dan bakken
Haha zoiets is altijd leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:19 schreef draculettetje het volgende:
ow ja lunch!
Heb net mn reintegratie begeleider gesproken en we hebben afgesproken om voor mijn eind gesprek in januari een potje te gaan tennissen op de wii!
echt geweldig
nu eten en dan slapen en dan bakken
dankquote:Op donderdag 13 december 2007 12:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mooi is dat
eet smakelijk en fijne dag
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok scrok al
net of in 1 keer iedereen IETS te doen heeft ....
troost,quote:Op donderdag 13 december 2007 12:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja echt niet!
Tis geen feest (was het maar zo moet nog ruim 4 uur .... )
Doe dat, wel zo gezellig hequote:Op donderdag 13 december 2007 12:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank
ik zou onder het bakken vast wel eens langs komen!
Waarin gemaakt?quote:
zou gelijk ander werk gezocht hebben ...quote:Op donderdag 13 december 2007 12:24 schreef Crazy-M het volgende:
ja er zijn er wel ... maar valt tegen
(hier in de kantoorruimte dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |