WBquote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
Hier ben ik weeer !!!!!!!!!!1
Even goed en flink gegeten :d
kan ik er weer tegen aan voor de middag
Populaire jongen hequote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hee ik sta nog een keer in de OP
He goeiemiddagquote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
Hier ben ik weeer !!!!!!!!!!1
Even goed en flink gegeten :d
kan ik er weer tegen aan voor de middag
Dankequote:
Liever red bullquote:Op donderdag 13 december 2007 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welkom! koffie ?of wat sterkers ?
ik ken hetquote:Op donderdag 13 december 2007 13:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
He goeiemiddag
Ik word altijd laveloos als ik m'n lunch achter m'n kiezen heb zitten
De volgende tital dan maar:quote:Op donderdag 13 december 2007 13:02 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Liever red bull![]()
Mja oké, maar "werk" is nogal specifiek. Denk dat het grootste gedeelte op fok nog studerende is
4quote:
No wayquote:Op donderdag 13 december 2007 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De volgende tital dan maar:
Geen reet te doen op je werk (en school)
was maar een suggestiequote:
Je vergeet de kerstborrel zo, leuke telefoontjes plegen, hele dag niets doen EN te relaxte bazen nogquote:Op donderdag 13 december 2007 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg zoeken ze nog mensen bij jou ???
bmw rijden, lunch + sterke drank op kosten van de zaak. klinkt goed
Het overgrote deel is hier wel werkquote:Op donderdag 13 december 2007 13:02 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Liever red bull![]()
Mja oké, maar "werk" is nogal specifiek. Denk dat het grootste gedeelte op fok nog studerende is
Enne, waar was dat ook alweer? Nog plek voor een Informatie analist?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Je vergeet de kerstborrel zo, leuke telefoontjes plegen, hele dag niets doen EN te relaxte bazen nog
wij zijn ook zo makkelijk met nieuwe mensenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het overgrote deel is hier wel werkMaar we sluiten niemand uit
Eigenlijk was die al gemaakt door iemand anders. Maar ik heb um eventjes aangepast naar mijn eigen ideetje. Ik haat organigrammen maken. Maar deze was gemaakt in Word.quote:
Anders lijkt het ergens anders op he? Als we selectief zijn !!11einzzwei@#!!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het overgrote deel is hier wel werkMaar we sluiten niemand uit
Visio en Powerpoint waren ook opties geweest, maar goed om te horen dat het nu af isquote:Op donderdag 13 december 2007 13:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Eigenlijk was die al gemaakt door iemand anders. Maar ik heb um eventjes aangepast naar mijn eigen ideetje. Ik haat organigrammen maken. Maar deze was gemaakt in Word.
Zoals met jou?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij zijn ook zo makkelijk met nieuwe mensen
afblaffen !!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:07 schreef lynda het volgende:
Oja inmiddels hebben we een heerlijke vette hap gehad, heb ik me hoestdrank en hoest ik er op los
EN heeft dat zeikwijf nog steeds niet terug gebeld dus ga ik maar weer bellen hehe
ok red bull, met een vleugje vodka dan maar goed ?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:02 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Liever red bull![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |