Whahahaquote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
mja... ik MOET dadelijk gaan lunche
anders wordt mn "zussie" boos :p

mja sorryquote:Op woensdag 19 december 2007 11:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zit die jongen niet zo te pushen
 kom ik weer zal je denken
 kom ik weer zal je denken  

mja daar kan ik ook niet tegen. het is het een of de ander. anders ga ik idd ook op de standby standquote:Op woensdag 19 december 2007 11:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Het is die combi van bier en sterke drank denk ik..

Jij zit opposites te luisteren?quote:

Nou, dan hebben we dat mysterie ook weer opgelost...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja daar kan ik ook niet tegen. het is het een of de ander. anders ga ik idd ook op de standby stand

geld was op!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:51 schreef Sgele het volgende:
WTF... Charly Lownoise en Mental Theo hebben Wonderful Days opnieuw uitgebracht

denk wel dat je je handen vol hebt aan die fles goldstrike hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 11:54 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nou, dan hebben we dat mysterie ook weer opgelost...
 50 % enzo
  50 % enzo  

quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je moet niet zitten aan me Nikerrrrszzz!!
 Ja dus
 Ja dus  

mja, is goede vriendin :dquote:

Goudvlokjes poepuhquote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk wel dat je je handen vol hebt aan die fles goldstrike hoor50 % enzo

Ik drink dat oook wel eens... maar dan doe ik altijd een spaatje blauw erbij, en dan smijt ik dat bijelkaar...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef Sgele het volgende:
Stollie is trouwens Wodka

wonderfull days 2008 ?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:51 schreef Sgele het volgende:
WTF... Charly Lownoise en Mental Theo hebben Wonderful Days opnieuw uitgebracht

hmm met ijs ?? interessant.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef Sgele het volgende:
Stollie is trouwens Wodka
 l8rz
  l8rz

Lach je me nou uitquote:Op woensdag 19 december 2007 11:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Whahahaha. Ik zie het alweer voor me
. Alles onder de Vifit
whahaha..sorry te komisch

Een kijken of ik hier iemand zo gek kan krijgen dat hij/zij voor me loopt
  Een kijken of ik hier iemand zo gek kan krijgen dat hij/zij voor me loopt   

Nou dan moet je maar naar der luisteren hequote:Op woensdag 19 december 2007 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, is goede vriendin :d
is weer vriendin van oekomstige collega ....
we zijn elkaar voor grap broers en zussen gaan noemen, en is beetje uit hand gelopen
zo tegen de ouders: ja is broertje
ach jah

Eet zuh!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm met ijs ?? interessant.
nou ik doe eten gal8rz

Ja, alleen het einde viel een beetje tegen van Crysis. Dacht nou.. nu gaan we nog ff lekker knallen! Is het afgelopen...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering, ik moet echt ander werk zoeken als ik het zo hoor
heb je crysis al uitgespeeld ? ik speel nu met een custom config op very highspeel nu ook op delta

ja wachten op crysis 2quote:Op woensdag 19 december 2007 11:58 schreef -Jewcookie- het volgende:
Zo benk weer. Kreeg net een nieuwe klant op bezoek die eigenlijk niet wist wat ie nou precies wil.. Heb je ook nix aan.
[..]
Ja, alleen het einde viel een beetje tegen van Crysis. Dacht nou.. nu gaan we nog ff lekker knallen! Is het afgelopen...
 maar delta speelt veeeeel beter moet ik zeggen. en met die config, ziet het er gewoon realistisch uit. fotorealistisch
   maar delta speelt veeeeel beter moet ik zeggen. en met die config, ziet het er gewoon realistisch uit. fotorealistisch  

Ik ben niet zo'n de-fles-is-open-dus-moet-leeg drinker...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk wel dat je je handen vol hebt aan die fles goldstrike hoor50 % enzo

Delta?? Delta force ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wachten op crysis 2maar delta speelt veeeeel beter moet ik zeggen. en met die config, ziet het er gewoon realistisch uit. fotorealistisch

En dan tegen al je collega's zeggen dat het echt Vifit is en dat je niet op rare sites keek...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lach je me nou uit
Bureau, telefoon, toetsenbord, muur, vloer, alles bedenkt met een streep vifit

Nee hoor lach je niet uitquote:Op woensdag 19 december 2007 11:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lach je me nou uit
Bureau, telefoon, toetsenbord, muur, vloer, alles bedenkt met een streep vifit
Nu maar even pauze
 zou niet durven
 zou niet durven  .
. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |