Maandag... uh ... dan lig ik nog lekker in mijn bedje te ronken!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja
Morgen 1st tandarts dan school dan dokter dan nog ff thuis aan de slag.. heeft geen nut om na de dokter (half 12) nog naar a'dam te gaan ben ik er pas tegen 2 uur kan ik uur later weer gaan..
Vrijdag ook niet
Maandag jij vroeg
Echte mannen durven een OP aan te maken!quote:
Leek me wel geinig, door mij en Lynda wakker gemaakt te wordenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik al wakker was he?
Je kan dan aparte dingen gaan denken he, als je zoiets leest...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leek me wel geinig, door mij en Lynda wakker gemaakt te worden![]()
Laat ik m'n rare opmerkingen nu maar weer eens voor me houden...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan dan aparte dingen gaan denken he, als je zoiets leest...
Gewoon niet doenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smakelijk!quote:
Ik zou niet durven... Je weet alleen wel dat diertjuh van het visualiseren is he?quote:
ze kunnen natuurlijk ook met ontbijt op de stoep staan!!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is toch waar ze koreaans spreken inplaats van engels en zonder crosshair? Daar heb ik hem op uitgespeeld. Vond het als nog niet echt extreem moeilijk, wel goed te doen. Ging alsnog wel regelmatig dood maar twas niet ondoenlijk. Is wat anders dan CoD4 op hard. Die is echt vrij pittig.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee de moeilijkheidsgraadde moeilijkste. anders is het gewoon te makkelijk vindt ik
is niet nodig hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
mja ik ben voornamelijk bezig met rondklooien in het spel. geweldig gewoon. zoals een bezine vat naar een boot gooien, en dan precies bij de boot neerschietenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:52 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Dat is toch waar ze koreaans spreken inplaats van engels en zonder crosshair? Daar heb ik hem op uitgespeeld. Vond het als nog niet echt extreem moeilijk, wel goed te doen. Ging alsnog wel regelmatig dood maar twas niet ondoenlijk.
Nee die vergeten we nietquote:Op woensdag 19 december 2007 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maandag... uh ... dan lig ik nog lekker in mijn bedje te ronken!
Ben die week lekker vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (voor het eerst sinds ik werk, ben ik vrij de week van kerst)
We gaan het weekend toch niet vergeten he
Moge het u smakenquote:
Nee ik snap het ook niet meer hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
die weten ook niet wat ze willen daar!
Ja die jongen die mij 'begeleidt' die had wel als argument dat hij liever de lonen betaald dan dat iemand een onzinnig kerstkaartje via de mail krijgt. (daar zijn de mail adressen voor)quote:Op woensdag 19 december 2007 12:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het blijft zo wel bezig, dat gezeur daarover zeg...
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Yeay dank je, en hoe gaat het met je duizeligheid?
Gelukkig maarquote:
Ook dat natuurlijk! Wel lekker handig...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze kunnen natuurlijk ook met ontbijt op de stoep staan!!
Leuk dat je dan ook zinnig werk mag doen daar. Zul je je wel beter door voelen.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:59 schreef diertjuh het volgende:
Ja die jongen die mij 'begeleidt' die had wel als argument dat hij liever de lonen betaald dan dat iemand een onzinnig kerstkaartje via de mail krijgt. (daar zijn de mail adressen voor)
Doe dan even rustig aan, water drinken enzo en niet druk makenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee ik snap het ook niet meer hoor.
[..]
Ja die jongen die mij 'begeleidt' die had wel als argument dat hij liever de lonen betaald dan dat iemand een onzinnig kerstkaartje via de mail krijgt. (daar zijn de mail adressen voor)
[..]
Gaat wel ff beter. Maar hoofdpijn is nog niet weg. En drink ook nog chocomelk. Ik ben niet slim voor mezelf
tja de e-mail adressen moeten van de baas vandaag af. Dus gaan ze straks weer overleggen met hem.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:00 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Leuk dat je dan ook zinnig werk mag doen daar. Zul je je wel beter door voelen.
neuh ga me ook niet te druk maken.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe dan even rustig aan, water drinken enzo en niet druk maken
Goed bezig!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
zowaar had het programma gewoon wat gewerkt
nu aan het controleren of er nog foute inzitten
zo nee:
dan gooien we de boel back online en hopen dat het werkt
mja alleen hopen dat het werkt .....quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef draculettetje het volgende:
ben ik weer, heb ik nog wat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |